Wat je even kwijt wilt #9

Hahaha ik vind je bericht zo herkenbaar. Ik ging op het werk eens in een ander kantoor werken en dat hele gebouw is nieuwbouw. Maar kon ook geen lampenknopje vinden. Gelukkig was het toen licht genoeg (ik weet t ondertussen nog niet)

1 like

Wij hebben licht dat vanzelf aangaat :smirk:

en ook vanzelf uitgaat, dus als je te lang stil zit achter de computer, gaat het licht ineens uit. Dat is dan weer minder handig ;’’)

1 like

Ergens wel handig maar ik vind al dat automatische gebeuren soms zo vreemd. Alsof het zoveel moeite is om op een knopje te drukken :sweat_smile:

Wij hebben automatisch licht in ons toilet en in onze douches thuis, dat is soms ook super onhandig

1 like

Ik heb vandaag een wit shirt witte broek en witte sneakers aan. Im so stylish.

7 likes

Ik ben vanochtend aan het thuiswerken maar ik echt geeeeeen zin

Ik vind het altijd knap als mensen dat hebben. Nog voordat ik de deur uitga is er al iets vies als ik iets wits aan heb😭

5 likes

Ik heb naakt ontbeten en mn tanden gepoetst enzo. Pas 10 min voordat ik ging mn outfit aan getrokken hahaha.

12 likes

Mijn powerbank lijkt niet op te laden :weary:. Zo irritant want wil wat meer pokemon go doen vanwege de nieuwe gen maar ik wil ook genoeg batterij houden om de dag mee vol te houden.

3 likes

Eindelijk weer eens lang geslapen.
Ik heb pijnlijk dikke vinger van mijn verbouwing.
Gelukkig heeft mijn vriend nu ook vakantie en zit hij in het huis.

Ik heb iets donkerblauws aan vandaag en daar zit nu al een vlek op :sob:

8 likes

Gekke hond dit!!!¡¡¡!!! :rooster: :dog:

@lipkip

15 likes

Ik had gedroomd dat ik drie kwartier te laat was voor mijn tentamen. Dat ik hem uiteindelijk toch mocht maken, maar per ongeluk aan het tentamen uit 2011 was begonnen (blijkbaar een digitaal tentamen). Verder geen tentamenstress hoor jongens :sleeping:

4 likes

Succes! Je kunt het!

1 like

Succes! Gaat helemaal goed komen als je daar eenmaal zit!

1 like

Ik draag dus (en heb ook niks wits) ook nooit witte kleding omdat het altijd zo snel vies wordt :joy:

2 likes

Ik erger me omdat ik twee weken geleden ben begonnen met gezonder eten (en een kcal tekort) en meer sporten maar eerst ging ik vijf dagen op reis met werk en nu ben ik ongesteld. Het zijn geen excuses want ik zet door maar ‘t vertraagd het allemaal wel / laat me niet de gewenste resultaten zien :confounded:

Succes!! :two_hearts:

1 like

Ben gewoon een hele amandelstaaf naar binnen aan het schuiven, alsin letterlijk direct uit de verpakking aan het eten haha. Vandaag is gewoon zo’n dag, liter koffie erbij en zo deal ik met leren voor tentamens :sweat_smile:

13 likes

MacBook gebruikers, hebben jullie sinds de Mojave update ook een MacBook die super snel leegloopt wanneer je je laptop dichtklapt (zonder 'm uit te doen, dus slaapstand)?

2 likes