Wat je even kwijt wilt #9

First world problems hier, ik heb voor het eten een halve zak chips gegeten en nu heb ik zin in de andere helft maar ik zit nog zo vol van het avondeten en daar baal ik nu van :frowning:

Ik lig al in bed

Of is dit een biecht

6 likes

Niks mis mee!

1 like

Dat klinkt als braaksel met stukjes :rofl:

@keekie Cupcakes met pastel botercrème en sprinkles zijn altijd een succes :slightly_smiling_face:

1 like

Dat is brokkelen :yum:

Hahhaa o ja gatver… Dat is echt smerig woord ook. Blegghhh… Doet me denken aan van die zestienjarige ventjes die moeten braken na een halve fles goldstrike en een kapsalon #traumas

3 likes

Ook heel leuk ja! Thanks.

Ik kijk de tweede aflevering van 3Onderzoekt: Haat en m’n bloeddruk begint alweer te stijgen hoor :disappointed_relieved:

1 like

Verkoop van m’n huis is definitief, 3 dagen bedenktijd zijn voorbiiijjjjj. Nu nog even in spanning om iets anders, ik ben mezelf echt GEK aan het maken mensen pffffffff

32 likes

Wat is het verschil tussen een Marokkaanse verkrachter en een Nederlandse verkrachter?

Sorry?

1 like

Fijn dat je nu thuis lekker kunt ontspannen! Mocht je veel koffie/thee/cola drinken is het misschien een idee om even te minderen, caffeïne kan die gevoelens versterken (hartkloppingen, tintelingen). Hoop dat je het binnenkort wat rustiger krijgt en de stress wat kan zakken. (wil je trouwens niet de les lezen ofzo hoor ik bedoel het behulpzaam)

Ja die ene is Marokkaans he :roll_eyes: :exploding_head:

Sorry maar mag ik het gek vinden dat Ronnie Flex een keigrote tattoo heeft van Anne Frank? Wtf

1 like

Hun paspoort?

Ik ga ervan uit dat dit geen waardeloze grap wordt en dat je niet wil provoceren, dus ik ben benieuwd naar de reden van je post.

1 like

Eind november, 5 weken ongeveer nog! Dus ga langzaamaan opruimen, wat een mens kan verzamelen in 4 jaar man jeeeeezus hahaha

2 likes

In dat programma 3Onderzoekt: Haat volgen ze een ‘patriot’ (lees: een man die een redelijk? intense haat jegens moslims en de Islam in het algemeen voelt) en die vroeg dit aan de presentator. Er volgde een verhaal dat als de Marokkaanse verkrachter niet in Nederland had mogen wonen dit een verkrachtingsslachtoffer gescheeld zou hebben.

2 likes

Dit was een vraag wat werd gevraagd op tv bij 3onderzoekt aan een man en die kon wel een verschil vinden. Ik stond versteld van de vraag en zijn antwoord. @HvO @Panthera @lijnewiets
@Bubbless

1 like

Are you kidding me? Echt ik blijf me verbazen over mensen :sob: @Kuidaore