hahaha ik moet zo lachen. op fb zie ik net dat een hele brede, grote en gespierde man zijn moeder onder iets (een nieuw soort beleg ofzo?) heeft getagd met: āmam kun je dit halen voor morgen? lijkt me lekkerā

dat vind ik leuk.
Nog 3 dagen en dan 1 dag weekend jeeej.
Thanks allemaal voor de felicitaties 

Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
Ik heb 17 blauwe plekken op 1 been al door de verhuizing van afgelopen weekend 

Zit half te slapen achter mān laptop 
Heb net voor t eerst in mn leven een zwangerschapstest gedaan. God wat ben ik blij dat dat ding maar 1 streepje gaf zeg. Menstruatie schiet op!!!
@Zemraluani Alle kleuters worden getest, bij voorkeur in de eerste drie maanden van het schooljaar. Heel simpel testje waarbij ze zichzelf moeten tekenen. Als ze zichzelf hierbij gedetailleerd tekenen (en een detail is al een nek bijvoorbeeld) kan dat aanwijzen dat ze op cognitief gebied al iets verder zijn. Dan kunnen de uitdagingen in de kleuterklas hierop aangepast worden, zoals rekenen en zelfs al lezen en schrijven.
Als ik mezelf nu moet tekenen sla ik mn nek nog over, haha.
Wow, cool!
Ik heb dit soort dingen ook vaker gehoord. En ik ga naar een prestigieuze universiteit (die hier net genoemd werd haha) voor stage, weet niet hoeveel ik daar van het onderwijs mee ga krijgen, maae mocht ik daar iets van vinden zal ik terugrapporteren hier @Flamoes
Koffie drink ik niet, qua thee alleen kruidentheeĆ«n, maar cola light is mijn zwakke punt, haha. Misschien moet ik inderdaad dat ene blikje dat ik per dag nog drink ook proberen te skippen. Niet alleen voor mān gezondheid trouwens maar ook voor mān portemonnee
Maar daās weer een ander verhaal, haha.
Ik heb vanochtend een gesprek gehad voor een stage, maar ze vergoeden reiskosten niet en ik heb geen studenten ov meer⦠Ik zou dan naar plekken door heel Nederland moeten waarschijnlijk, dus dat wordt echt mega duur. Pff echt stom dit, want die stage lijkt me echt heel leuk 
Kun je misschien een voordeel abonnement nemen? Zou echt heel erg jammer zijn als je de stage hierdoor niet kan doenā¦
Ja dat zou ik echt heel jammer vinden idd. Ik heb wel zoān 40% korting kaart, maar dat geldt alleen in de daluren⦠Ik ga misschien vragen (als ik word aangenomen) of ik dan misschien ingezet kan worden bij de plaatsen die dichterbij zijn, hopelijk kan dat! Ik krijg ook geen stagevergoeding dus ik ga dan gewoon moeten betalen om stage te lopen, best gek