Haha sorry wilde niemand laten schrikken. Maar deze reacties die ik hier zie is precies wat ik dacht.
@Panthera @Kuidaore ah oke thanks. Bizar idd hoe sommige mensen denken. Ga morgen eens kijken of ik dat programma terug kan kijken!
Hahah jongens dit programma de tering
Ik heb een collega geĂŻndoctrineerd met ff taal. Ik zei een keer tegen hem: waarom moet je cavia nou weer doder zijn dan de mijne? En pas kwam hij weer met zoiets en toen zei hij uit zichzelf er achteraan: maar nu doe ik weer alsof mijn cavia doder is he? Juist vriend, goed opgepakt . Ik was best trots
Blijf in plank-city! Cannot leave it hahahahah maar schrijf me weer in bij mân ouders in het kloosterdorp
Kijkt iemand the haunting of hill house?
Is in het Series en Netflix topic al regelmatig voorbij gekomen: Series & Netflix
Zelf nog niet aan begonnen, staat voor dit weekend (overdag) op de planning, geloof niet dat ik het 's avonds moet kijken
Ik zat oude schoolfotoâs terug te kijken en ik zag echt een verschil in mijn uitstraling toen ik gepest werd en toen ik niet meer gepest werd. In de jaren dat ik gepest werd stond ik echt heel ineengedoken en somber op fotoâs, daarna straalde ik gewoon en kon je aan mijn gezicht zien dat ik eindelijk gelukkig was.
Ik wist helemaal niet dat dat zo goed zichtbaar was in mijn uitstraling en ik vind het echt mooi om zoân verschil te zien.
Plank city?!?!
Ik heb vandaag mân baas om een kilometervergoeding gevraagd en het ging verrassend soepel. Waarom heb ik dit niet eerder gedaan
Ik heb het ook gezien⊠zo triest!
Ik ben nog niet super lang uit huis (2 jaar geleden) en ging tot zoân maand geleden eigenlijk nog elk weekend terug, woon nu praktisch samen met mân vriend. Ik kom uit een heel hecht, warm gezin en heb het ook heel gezellig met mân vriend, maar altijd als ik even bij of met mân ouders ben geweest voel ik me toch even een beetje verdrietig als ik weer wegga? Vind het zo suf van mezelf want weet dat ik na een paar dagen met ze wel ergernissen zou krijgen hahah
Vandaag gezellig dagje erop uit geweest met mân moeder, naar wat musea en samen geluncht. En voel nu toch een beetje heimwee achtig iets
Hoe moet Sem anders specialer zijn dan alle andere Sems op de vrije school?!
Leuk! Waarheen?
Ben op business trip en al vanaf 5.30 al wakker. Lig nu eindelijk in mijn hotelbed nog een beetje te forummen <3
Oh jee sterkte!
Nouja, er zijn wel een aantal dingen die je kan doen, o.a. een klas overslaan en extra uitdaging of begeleiding bieden en daar is vaak wel een labeltje/IQ-test voor nodig, helaas. Ik ben op mân 10e getest om daarna met de school uit te zoeken wat de mogelijkheden waren. Testen aan 3 of 4 jaar oud is inderdaad wel extreem, dat lijkt mij ook helemaal niet goed te testen.
Ik heb in mijn nagel gesneden waardoor ik geen nagellak op kan/durf.
Ziet er gek uit die negen zwarte nagels en één met een grote scheur.