Wat je even kwijt wilt #9

Mijn macbook is op zo’n kut manier stuk :frowning: Echt álles doet het, behalve het schermlicht. Dus als je met een lampje in dat apple logo schijnt zie je een klein gedeelte van mn scherm het gewoon doen. Zit nu gelijk ook veel minder op het forum hierdoor, en godver heb ook helemaal geen geld om het te laten maken. Even een jankmomentje kwijt willen hier dus

Mn broertje valt altijd binnen no time in slaap als hij zijn hoofd op zijn kussen legt. Teach me master
Bij mij duurt het vaak een eeuwigheid

3 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag!:tada::birthday: Ik hoop dat je een leuke dag gaat hebben!

1 like

Happy birthday @Filia!

1 like

Aw ja dit heb ik ook altijd, alhoewel ik niet helemaal het huis uit ben haha. Voel me altijd sad als ik wegga, toch een soort van afscheid nemen van het “fijn vertrouwde”. Ik moest eerst ook altijd huilen haha, maar dat had waarschijnlijk ook met andere dingen te maken

1 like

@Filia Gefeliciteerd! :balloon:

@Filia gefeliciteerd!! :balloon:

Ik heb 1x in de zoveel weken ofzo een mini bultje onder mijn tong wat pijn doet en ik weet niet zo goed waarom? Ik dacht mss komt het omdat ik niet zoveel groente enz eet maar kan dat wel? :S Als ik Google op aften dan zie ik allemaal dingen die er erger uit zien dan dat mini bultje wat ik heb.

Hoe ziet dat bultje eruit ? Doet het zeer? Volgens mij kunnen zulke dingen wel komen door weinig groente/fruit te eten. Die aften op google zijn niet allemaal even realistisch. Als in er zijn ook kleine aften haha

Ja doet wel pijn, hoe het eruit ziet? Lastig maar ik zou zeggen het is niet groter dan een speldenknop (ja lekker duidelijk want die heb je in het groot en klein), ik moest ook zoeken waar de pijn vandaan kwam haha.

En is het wit met rood eromheen? Klinkt wel als een aftje in mijn oren. Maar ben geen dokter of iets, alleen eigen ervaring.

Nee het is gewoon de kleur van mijn tong.

Ohh mmm dan weet ik het niet :thinking:

Ben ineens midden in de nacht wakker, wat is dit :flushed:

Zit helemaal te brainstormen over wat ik ga maken voor mijn vriendin haar verjaardag want ik maak elk jaar een schilderij of illustratie voor haar. Heb zoveel leuke ideeën en ben helemaal enthousiast :sweat_smile:

3 likes

Mijn zus heeft dit ook met haar kindje. Hij is 2 geworden in juli en loopt best wat voor, vooral op taalkundig gebied. Ze zeiden bij het CB ook ja, misschien moet hij naar een speciale peuterspeelzaal voor kinderen met zijn niveau. M’n zus zei dat ze hem echt niet nu al in een hokje wil plaatsen en dat ze wil dat hij normaal opgroeit :flushed:

2 likes

@Indolence ja, dat kleine met de roze en blauwe zusters

@Krabsalade ken de herkomst niet eigenlijk maar volgens mich umdet wee allemaol ‘n plank veur de kop hebbe

@TantePollewop weet je wel het dorp dat we bedoelen of dat niet :rofl:?

1 like

Ik was daar rond die tijd op het station haha.

1 like

Ben me de longen uit het lijf aan het hoesten, want ja lig plat ‘s nachts en dan overkomt me dat. Hoop zoooooo dat de onderburen er last van hebben hahahahhahaa. Doe het niet expres, maar voel toch ergens als wraak?

5 likes

Ja hier smijten ze ZO HARD met de deur ook dat de deurkruk er bijna af ligt (no joke). Nog maar 5 weken hahahaha

2 likes
2 likes