Wat je even kwijt wilt #9

Ik ben aan het studeren bij de starbucks. Heb al twee koffie gedronken en heb eigen boterhammen meegenomen. Kan ik nu lekker skeer mn eigen boterhammen gaan eten of moet ik hier iets kopen om te eten?

  • Skere boterhammen eten
  • Iets te eten kopen

0 stemmers

Aaargh het gaat te gelijk op, IK HEB HONGER MENSEN

1 like

Eet je skere boterhammen en koop iets van een plak cake ofzo.

1 like

Ik word soms echt zo doodmoe van mijn school en hoe er totaal geen consistentie loopt door de vakken (en zelfs binnen een vak onderling bij docenten zijn de verschillen bespottelijk groot, maar goed). Vorig jaar kreeg ik feedback dat mijn taalgebruik te ‘alledaags’ was voor een verslagje over een feestje en nu krijg ik als feedback dat m’n taalgebruik ‘een beetje formeel’ is voor een onderzoeksverslag waarin ik het heb over de artistieke impact van een kunstenaar


Ik zou je boterhammen sowieso opeten als het anders betekent dat je ze weggooit, zonde!

2 likes

Hahaha denk je dat. Dan eet ik gewoon een five cheese toastie EN mn eigen boterhammen met kaas hoor :man_dancing:t2:

2 likes

Dan is er geen dilemma toch :grin:

Nou ik ben dus ook te skeer om hier eten te kopen. Maar FF heeft gesproken, ik eet mn eigen bammetjes op.

3 likes

Mijn outfit is nog steeds wit.

10 likes

Ik heb echt heel veel belangrijke mailtjes open staan over mijn studie maar ik ben vandaag al naar de student adviseur geweest en die gaf me goed nieuws dus ik wil eigenlijk gewoon nog even genieten van het goede nieuws in plaats van dat een van die mailtjes het voor me verpest :woman_shrugging::woman_shrugging:

9 likes

zo, hele ochtend boven de wc gehangen, eten niet goed gevallen denk ik. Reactie van zowel mijn moeder, oma, als vriendinnen niet ‘ah vervelend’, maar ‘ben je zwanger?!’ :roll_eyes:

1 like

Ah haha, stom dat forum he :wink: Ik merk zelf ook wel dat ik dankzij het forum heel anders over dingen ben gaan denken. Misschien kan je het ook juist omdraaien en het zien als een goede invloed op je vrienden? Misschien dat ze niet direct haar koopgedrag aanpast maar er wel wat meer over gaat nadenken en wie weet hoe ze er over een jaar (of 2) misschien wel in staat.

Ik heb beetje hetzelfde met een hele goede vriendin van mij. Ze wil niet minder vlees eten want zij heeft boeren in haar familie dus zij kijkt daar anders naar dan ik (haar woorden, echt wtf). En minder of duurzamere kleding kopen wil ze ook niet want het kan en ze vind het leuk dus ze doet het. Achja, paar keer diep zuchten en gelukkig is ze verder wel heel leuk :sweat_smile:

1 like

Haha valt mee qua negatief hoor. Wat je zegt, je weet wat je aan sommige vriendschappen wel en niet hebt. Ik heb gelukkig andere vriendinnen met wie ik wel heel fijn hierover kan praten dus dat bewaar ik dan maar voor hen.

Clueless is wel het goede woord inderdaad! Ik herken mijn vriendin ook wel in wat jij beschrijft. Als bijvoorbeeld geen vlees eten/vleesvervangers eten superpopulair wordt en je nergens anders meer wat over hoort en vlees eten heel moeilijk wordt gemaakt, dan zal ze daar wss wel in meegaan. Maar nu schiet ze steeds in een heel verdedigende houding als je erover begint. Ze zegt nog net niet ‘Ik heb het altijd zo gedaan en waarom wil je dit van me afpakken’, maar dat is wel de gedachte die erachter zit.

1 like

Ik ga vanavond die nieuwe tony’s reep kopen en ik verheug me er zo op!!!

9 likes

Beterschap! Gaat het al wat beter?

Wauw ik heb vakantie nodig denk ik (gelukkig over een dag). Ik probeerde te pinnen in een winkel maar tot 3x toe weigerde het pinapparaat. Toen wees de verkoopster me er even op dat ik met m’n ov kaart probeerde te betalen :sweat_smile:.

11 likes

Twee weken geleden heeft mijn ex/vriend mij laten weten dat hij twijfelde over onze relatie.Maar omdat hij niet wou opgeven wou hij het nog wat tijd geven,maar ik had een beetje het gevoel dat hij al een beslissing had gemaakt.En afgelopen maandag ben ik er dus achtergekomen dat hij vóór hij die twijfels uitsprak al was vreemdgegaan met een collega.Ze hebben al een maand lang ‘iets’,ze is zelfs een paar keer bij hem geweest in ons huis als ik er niet was.Ik heb me echt in jaren niet zo klote gevoeld als nu.

Liever niet quoten

4 likes

@Anna-Mae Wow dat is echt intens kut :frowning_face: Ik kan me niet voorstellen hoe kut je je moet voelen, wat een ontzettende naaistreek.

2 likes

Oh bah @Anna-Mae krijg er kippenvel van, wat ontzettend klote voor jou. Veel sterkte :two_hearts:

1 like

Is het gek als je behoefte hebt aan pauze bij een dienst van 7:00 tot 13:00? Ik heb ook recht op 30 minuten maar mijn collega’s vinden dit blijkbaar heel vreemd