Wat je even kwijt wilt #9

Nee is niet gek! Zou ik ook hebben hoor.

2 likes

Nee is zeker niet gek had ik ook altijd als ik zoā€™n dienst had. Je krijgt toch op een gegeven moment ook honger lijkt mij.

Ja iedereen weet dat je van kinderen racistischer wordt, toch?

23 likes

Aah @Anna-Mae Dikke knuffel. Wat naar zeg :heart:

1 like

@dazed en anderen ik ben nu onderweg. Mocht om 2 uur langskomen omdat mn klachten in combinatie met weer verhoging toch wel wat raar waren. Ik ben heel benieuwd, ben echt bang dat er iets mis is met mn spiraaltje.

1 like

Ik kan heel veel emotionele argumenten begrijpen als het om je kind gaat, maar ā€˜ik wil dr niet bij teveel Turken in de klasā€™ komt ergens anders vandaan. Het beschermende is het probleem niet, maar wat je als ā€˜gevaarā€™ ziet is veelzeggendā€¦

6 likes

Opeten, misschien!

2 likes

Hahaha :joy:

1 like

Fijn dat je toch langs kon komen, ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!

Lunchen met een broodje met iberico ham uit spanje :heart_eyes::heart_eyes:

Toetje: half aardbeientaartje :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

En dan bikini aan, insmeren en zwemmen :heart_eyes::heart_eyes: (ben maar niet bang @anon39978576 het watertekort geldt hier niet, het is zout water wat er in het zwembad zit :joy:)

Ennn wij hebben een bubbelbad ook nog. Adults only (want kinderen genoeg de rest van de weken he).

Wil jullie verder niet jaloers maken hoor :thinking::innocent:

28 likes

Haha ja ik had afgesproken met mijn moeder en oma en smiddags met vriendinnen Haha, dus vandaar. Thanks!

Thanks!!! Ja nog steeds niet lekker maar niet meer boven de wc, haha

Dit is echt een super wijze post. Het is echt heel goed om hierbij stil te staan ja

1 like

Plus is het niet algemeen bekend dat die plattelandskinderen niet vies zijn van een beetje flink zuipen en drugs? Juist als je geen reet te doen hebt, zij hebben de keet uitgevonden.

12 likes

Pff ik was gevraagd of ik vanavond wilde werken in verband met een probleem met de planning. Maar ik ben ongesteld en heb echt hele erge krampen en hoofdpijn. Maar voel me nu schuldig dat ik nee heb gezegd :woman_shrugging:t2:

@Junebug85 @VeresPalne @Lentex Bedankt voor jullie lieve berichtjes :heart:ļø

@Mgg Jij ook bedankt voor je lieve berichtje :heart:ļø Toen hij vertelde over de twijfels die hij had heb ik alles geprobeerd om ons dichter bij elkaar te krijgen.Maar hij wou ook niets van me weten,op een gegeven moment praatte hij niet eens meer met mij.Inmiddels heeft hij ook uitgemaakt afgelopen vrijdag,en komende vrijdag komt zij langs bij hem om sex te hebben.Totaal onverwachts kwam het voor mij omdat ik nog steeds gek op hem ben (hoe stom dat ook klinkt).

Wederom liever niet quoten

2 likes

@Anna-Mae heel veel sterkte. Goed voor jezelf zorgen en lief zijn voor jezelf.

@AnnaMae oooooh wat ellendig. Vind het wel echt heel veel over hem zeggen hoe hij dit heeft aangepakt, op de lange termijn liever kwijt dan rijk denk ik, maar begrijp ook dat je daar nu echt helemaal niets aan hebt. Woonden jullie samen dus? Kan je nu bij vrienden /familie terecht? Sterkte, 't wordt beter, maar nu echt zwaar klote natuurlijk :frowning:

Ik vraag me soms echt af of ik echt contact heb met de klantenservice van asos of dat ik gewoon een verkeerd mailadres heb en iemand me zit te trollen. Kan me echt niet voorstellen dat de klantenservice van zoā€™n groot bedrijf zo onprofessioneel is

10 likes

@Anna-Mae jezus wat vreselijk dit en wat is het dan moeilijk om je gevoel te plaatsen. Houden van is niet zomaar weg natuurlijk. Sterkte! Hoop dat je (hier of elders) veel steun krijgt!!