Wat je even kwijt wilt #9

Had je een leren jasje aan? (vgm met bloemen geborduurd maar weet niet zeker) en volgens mij een witte broek

Ik durfde je niet aan te spreken haha want ik stond met m’n vriend in de rij voor de happy italy

1 like

Hoe kan ik nou weer honger hebben? Heb gisteravond een hele reep Tony’s opgegeten

Jaa dat was ik haha. Ik liep daar langs (ofnja dwars door die rij naar het station haha)

Trouwens best grappig dat beide keren dat ik gespot ben door een forummer had ik een witte outfit aan.

1 like

Heb je dit altijd of heb je gisteren gewoon een extreme dag gehad? Ik had het namelijk altijd en dacht dat het normaal was maar toen tipte iemans op EGF zooltjes en dat heeft mijn leven veranderd.

Ik heb dit de laatste tijd altijd. Moet wel veel staan dus dacht dat het normaal was of dat ik nog moest wennen ( mja na een maand nog wennen lijkt me stug)
Bedankt voor de tip ik zal eens gaan kijken voor zooltjes.

1 like

Je hebt speciale IQ testen voor jonge kinderen maar ik geloof dat het later nog veel kan veranderen.

@Filia Gefeliciteerd!

1 like

@Zemraluani er is officieel voor kinderen een IQ test voor 2,5-6 jaar en een voor 6-16 jaar, dus op zich zijn er wel genormeerde testen. Maar die test voor de jongste kinderen neem ik zelf niet graag af omdat de kinderen nog zo jong zijn…

2 likes

De poes op m’n werkplek spint zoo hard. Dit was niet het allerhardst, maar wel schattig :heart:

19 likes

Omg ik ben jaloers. Ik wil ook zon schattige kat op het werk.

1 like

Ik zal zo ff een foto van m maken, want hij heeft ook echt mega mooie ogen. Hij heeft alleen geen staart

1 like

Hahahaha, nope! En heb echt lang zitten nadenken

71 likes

hahaha ik moet zo lachen. op fb zie ik net dat een hele brede, grote en gespierde man zijn moeder onder iets (een nieuw soort beleg ofzo?) heeft getagd met: ‘mam kun je dit halen voor morgen? lijkt me lekker’
:grin:

dat vind ik leuk.

45 likes

@fysicus hier nog eentje voor je verzameling haha

Nog 3 dagen en dan 1 dag weekend jeeej.

Thanks allemaal voor de felicitaties :heart::heart:

4 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb 17 blauwe plekken op 1 been al door de verhuizing van afgelopen weekend :joy::joy:

1 like

Zit half te slapen achter m’n laptop :sleeping: