Wat je even kwijt wilt #9

Ik had hetzelfde en heb gisteren een mail van ze gekregen, dat was precies 14 dagen nadat ik het pakketje had verzonden.

1 like

Is m’n kind nou hoogbegaafd?

39 likes

Soms voeren mensen discussies (hier op het forum of op de universiteit of op mn werk) waar ik heel veel van weet maar dan heb ik gewoon echt geen zin om me erin te mengen want ik heb geen tijd of ik ben moe of ik heb geen zin in een discussie, en dan blijf ik toch dingen voorbij zien komen en aan de ene kant jeukt het en wil ik mensen graag er meer over vertellen, maar aan de andere kant heb ik gewoon echt geen zin

17 likes

Dat ligt eraan of die strepen een nek zijn of benen :stuck_out_tongue:

21 likes

Even een vraagje tussendoor: Hoe maken jullie je oorbellen schoon? Met alcohol of met wat anders? Sinds een tijdje draag ik weer oorbellen en wil ze schoonmaken maar wil geen ontstekingen krijgen als ik het verkeerd doe haha

Als zij je aanspreken met voornaam dan zou ik:“Beste meneer of mevrouw X”
Is netjes maar minder “stijf” dan Geachte

1 like

Ik gebruik er altijd alcohol voor, gaat prima

1 like

Hahahah ! Prachtig! :clap:t2:

2 likes

Ik heb net een klant van lang naar heel kort geknipt omdat ze haar haren gaat verliezen door chemo. Blijft toch altijd moeilijk. Ze kon er gelukkig goed over praten en zelfs wat grapjes maken dus was wel een luchtig gesprek. En vind het ook wel mooi dat je mensen toch nog een beetje kan helpen, in de zin van dat het uitvallen minder opvalt en nog een luchtig gesprek kan geven. Kan het niet goed verwoorden maar toch mooi om te doen als het helaas nodig is.

28 likes

Benen :sob:

14 likes

Ik weet zeker dat ze heel blij is met zo’n betrokken en lieve kapper als jij :kissing_heart:

4 likes

Ik heb vanmorgen ontbeten met brood en roze muisjes. En het was heerlijk, moet er de hele tijd aan denken

11 likes

Ik ben echt goed bezig qua studie. Ik werk toch echt beter onder druk. Ben al weer klaar voor vandaag, morgen nog twee kleine stukjes en dan kan ik ruim op tijd inleveren ( ruim voor 00:00 that is ).

9 likes

Ooh ik heb net een malteser ijsje op :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

God de lijk :heart_eyes:

10 likes

Wat bestaat het woord goddelijk uit rare woorden als je dit zo ziet

9 likes

Ik leen wat spullen uit voor een modeshow door cliënten, waaronder ook een aantal handtassen. Die ben ik nu allemaal aan het leeghalen want niemand zit op versteende stukjes kauwgom in een tas te wachten, maar met tot op heden ook al 10 euro van mijn eigen geld tegen gekomen #score

14 likes

Gewoon iedereen heeft moeite met beginnen met studeren. Waarom is zoiets zo kut? Ik moet maar 43 bladzijdes en ben al een uur bezig en nu bij 12. Maar het moet af, want ik wil zonder schuldgevoel uitgaan vanavond.

4 likes

Oeeeeeeeeeeeeeeeeps, blijkt dat ik mijn belastingaangifte vergeten ben.

Hahah nou ik ben 30 en dus mijn aangifte vergeten. Lekker volwassen

2 likes

Ik ook! Net gedaan en krijg wel veel geld terug dus ben nu wel blij haha