Wat je even kwijt wilt #9

Ik vet weinig! Jaren dat ik niet werk krijg ik super veel terug (ivm eigen vermogen) en jaren dat ik wel werk krijg ik super weinig. Ik snap niet!

ik moet ook vrij veel doen, maar in plaats daarvan maak ik een uitgebreide route langs een paar winkels waar ik zo veel mogelijk scoupy deals kan scoren (lang leve de looproute functie op de website van de ap). ben echt goed in prioriteiten stellen ja

Ik wist wel dat het ergens mis is gegaan bij jou.

Thnks

1 like

Ooooooomfg waarom trap ik toch altijd weer in de ogenschijnlijk onschuldige vraag “wil je laagjes?” bij de kapper.

Zie er nu zo uit. Heb zaterdagavond een eerste date met een leuke jongen. :scream:

49 likes

Dit is een tor toch?!?!
Waarom zit het regelmatig in mijn huis :sob::sob:

1 like

Is dat niet een wants? Die kom ik de laatste tijd ook regelmatig tegen. Je hebt ook de stink wants, die stinkt als hij zich bedreigd voelt of als je hem dood hebt geslagen.

1 like

Gelukkig! In mijn hoofd maak ik er een kakkerlak van (weet dat het niet kan).
Gelukkig pak ik het steeds met een zakje en is de geur mij bespaard gebleven.

Dat is zo’n wants waar een plaag van is

Klaaar!! Nu lekker douchen en filmpjes kijken in bed

8 likes

Vandaag is een me-dagje dus ik heb er net veel te lang over gedaan om snacks uit te kiezen en nu ga ik rupaul seizoen 10 kijken yess

6 likes

Doet bij meer mensen Netflix het niet? Janken, kan niets beginnen en het is geen netwerkfout

Heb het even gecheckt voor je, bij mij doet ie het wel.

M’n moeder was bij de apotheek dus heeft even naar de pil gevraagd voor mij en eind volgende week komt er een levering dus dan kan ik hem ophalen. Ik krijg dan het “echte” merk (?) zei ze. M’n moeder heeft niet naar de kosten gevraagd. Iemand enig idee wat dit extra kost?

Ik heb die laatst ook gekregen en ik moest ongeveer 18euro betalen. Inclusief die advieskosten. Voor een halfjaar trouwens. In ieder geval als we het over dezelfde pil hebben ( zijn er meer slecht leverbaar?) Het is die microgynon 30(zoiets).

1 like

Ja die is het! Oke thanks! Valt reuze mee. Ik krijg hem voor een jaar.

1 like

Ik heb vorige week woensdag iets besteld bij Monki en het is nog steeds niet binnen normaal is het altijd super snel. Staat ook al twee dagen dat het klaar staat om afgeleverd te worden.

Zijn er hier mensen die zich rond hun 30e nog hebben omgeschoold naar een compleet ander vakgebied? Ik zou heel graag ervaringen horen. Ik durf niet.

2 likes

Dit heb ik ook gehad en uiteindelijk was mijn pakketje al gewoon bij het ophaalpunt, alleen heb ik nooit de bevestiging gehad.

1 like

Ik ben echt benieuwd, wat doe je nu en wat wil je doen?
Wat zijn jouw redenen?

Ik heb laatste tijd echt dat ik denk ‘ik ben ongelukkig met wat ik doe’. Maar wat ik nou echt wil doen? Weet ik eigenlijk ook niet…

1 like