& @Zemraluani thankyou
Heb net voor t eerst in mn leven een zwangerschapstest gedaan. God wat ben ik blij dat dat ding maar 1 streepje gaf zeg. Menstruatie schiet op!!!
@Zemraluani Alle kleuters worden getest, bij voorkeur in de eerste drie maanden van het schooljaar. Heel simpel testje waarbij ze zichzelf moeten tekenen. Als ze zichzelf hierbij gedetailleerd tekenen (en een detail is al een nek bijvoorbeeld) kan dat aanwijzen dat ze op cognitief gebied al iets verder zijn. Dan kunnen de uitdagingen in de kleuterklas hierop aangepast worden, zoals rekenen en zelfs al lezen en schrijven.
Als ik mezelf nu moet tekenen sla ik mn nek nog over, haha.
Wow, cool!
Ik heb dit soort dingen ook vaker gehoord. En ik ga naar een prestigieuze universiteit (die hier net genoemd werd haha) voor stage, weet niet hoeveel ik daar van het onderwijs mee ga krijgen, maae mocht ik daar iets van vinden zal ik terugrapporteren hier @Flamoes
Koffie drink ik niet, qua thee alleen kruidentheeĂ«n, maar cola light is mijn zwakke punt, haha. Misschien moet ik inderdaad dat ene blikje dat ik per dag nog drink ook proberen te skippen. Niet alleen voor mân gezondheid trouwens maar ook voor mân portemonnee Maar daâs weer een ander verhaal, haha.
Ik heb vanochtend een gesprek gehad voor een stage, maar ze vergoeden reiskosten niet en ik heb geen studenten ov meer⊠Ik zou dan naar plekken door heel Nederland moeten waarschijnlijk, dus dat wordt echt mega duur. Pff echt stom dit, want die stage lijkt me echt heel leuk
Kun je misschien een voordeel abonnement nemen? Zou echt heel erg jammer zijn als je de stage hierdoor niet kan doenâŠ
Ja dat zou ik echt heel jammer vinden idd. Ik heb wel zoân 40% korting kaart, maar dat geldt alleen in de daluren⊠Ik ga misschien vragen (als ik word aangenomen) of ik dan misschien ingezet kan worden bij de plaatsen die dichterbij zijn, hopelijk kan dat! Ik krijg ook geen stagevergoeding dus ik ga dan gewoon moeten betalen om stage te lopen, best gek
Ja dat je zelf moet betalen lijkt me ook niet echt de bedoeling. Is het een groot bedrijf? Wel gek dat ze geen enkele vergoeding geven.
Ja naja het is vanuit de universiteit zelf, ik hoor wel vaker dat die geen stagevergoeding geven/reiskosten vergoeden⊠Ik ga eerst maar even afwachten of ik aangenomen ben, daarna kan ik nog wel vragen naar de mogelijkheden.
Veel succes ermee!!
Ja ik heb nu bijna twee derde gezien
Vannacht heb ik zo raar geslapen. Het lukte niet echt om goed in slaap te komen voor mijn gevoel en werd steeds wakker van mijn vriend. Toen deed ik (onbewust) uit frustratie denk ik (want was wel echt heel moe) een soort overdreven nephuiltje. En mijn vriend: âWAT IS ER???â
Toen werd ik goed wakker maar het drong niet echt goed tot me door en ik zei: âNiks.â
âMaar je bent verdrietig hoor ik!?â
âUhm neeâŠâ
âOh.â
Hij zal ook wel denken: âgek wijfâ
Ik heb echt totaal geen motivatie voor werk en ben ook niet zo fit. Ik wil gewoon op de bank liggen met een dekentje en thee en Netflix. Ik moet ook vooral stomme taken doen vandaag, dat had ik even beter moeten verdelen over de week⊠Maar na vandaag wel weekend gelukkig
Happy birthday!
Ik geniet van je verhalen.
Aaaaah ik heb zoân jeuk aan mijn tiet maar zit in een volle bus dus kan ook niet even snel krabben