Ah dit vind ik echt lief
Maakt helemaal niets uit! Woow, Enschede wist ik echt niet.
Het ging de laatste tijd zo goed, maar sinds een week voel ik me weer zooo kut. Ik krijg niks gedaan en heb nergens zin in, maar ik ben er nu wel bewust van dus ik probeer zoveel mogelijk te ondernemen en toch te doen.
Ben alleen zo bang dat ik me weer zo verschrikkelijk ga voelen zoals vorig jaar
Wat naar Weet je waardoor het precies komt? Misschien even lekker naar buiten gaan om je hoofd een beetje leeg te maken zodat je daarna aan de slag kunt? Hoop dat je toch een fijne dag hebt!
Ik ga gewoon naar school om daar te leren hele dag Wie is deze persoon?
Volgens mij is dit een onpopulaire mening hier, maar ik vind de vrienden van Amstel live vet leuk en heb er net kaarten voor weten te bemachtigen! Blij mee!
Mijn leven is soms net een film. Een soort Love Actually waarin er allerlei verhaallijnen door elkaar heenlopen. Maar dan met maar een vrouwelijke hoofdpersoon (ik) en 6 verschillende mannen. Laten we hopen dat het goed afloopt. Heb er echt stress van!
(Het is ook nooit goed. Het ene moment klaag ik omdat er nergens leuke mannen zijn. En nu klaag ik omdat ik niet kan omgaan met de hoeveelheid leuke mannen in de omgeving.)
@onomatopee en @Tom_Riddle dankjewel, heel lief! Ik heb het voornamelijk aan mezelf te danken, dingen voor studie niet gedaan (omdat ik niet durfde) wat natuurlijk invloed heeft op mn cijfers waardoor ik eigenlijk bij voorbaat al denk “laat maar, t heeft toch geen zin”. Waardoor ik mezelf weer ga haten omdat de dingen die ik moet doen, gewoon niet doe. Ik blokkeer gewoon he-le-maal en dat gaat nu al jaren zo, dus begin dit schooljaar had ik een nieuwe start en dat ging goed, maar nu merk ik dat ik toch weer terugval in mn oude afwegende gedrag. Ik probeer nu de dingen op te delen en overzichtelijk te houden, waardoor ik steeds kleine “succesjes”(is dit een woord) probeer te behalen. Ok lang stom verhaal, maar bedankt voor jullie reacties <3
Ik zit in een cafe te leren en ben echt al vet goed op weg met samenvatten. Maar nu had ik 10 minuten pauze, en natuurlijk moet er net iemand achter mij langs om een oplader in het stopcontact te stoppen. En toen checkte ie of mijn oplader niet te strak aan mijn laptop hing nu (had m even verplaatst voor m), en NATUURLIJK is in plaats van mijn samenvatting nu toevallig dit erop te zien
Hahaha wat grappig dat je dit dan ook leuk vond! Het is wel even wat anders dan heavy metal Ik ben er ook al een paar keer geweest en vind het ook superleuk. Iedereen denkt altijd dat het echt alleen maar van die Hollandse kneiters zijn (zitten er natuurlijk ook wel tussen), maar het is veel meer dan dat!
Ik heb weer een panty aan en ik jank er echt om. De zomer is nu echt voorbij
Bakje pesto hummus van de AH verorbert (vies woord eigenlijk) in 5 minuten, lekker 480 kcal toooop
I feel you, mis de zomer nu al. Ben altijd zo verbaasd dat er oprecht herfst en winter mensen zijn, hoe dan?!
Als je in een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek wordt aangesproken met beste +voornaam, gebruik je dan dezelfde informele begroeting of niet? Ik zelf gebruik bij mensen die ik niet ken liever ‘geachte heer X’, alleen vind ik dat ergens ook wel raar als de ander je bij je voornaam noemt.
Er werkt een kat bij jullie?
Haha nee hij verstoort wel vaak de lessen. Als hij opeens het veld op komt rennen. Wij geven les op een sportcomplex en die kat is van dat complex. Althans. Van mensen in de buurt, maar hij is eigenlijk altijd op het complex en nauwelijks thuis
Mensen in de bieb gaan zo dicht naast me zitten dat ze me bijna aanraken??? Wtf
Ik heb nog blote benen, ik weiger nu al een panty aan te doen
Ik ben juist oprecht verbaasd dat er mensen zijn die genieten van een brandende zon.