oh wat een horror, is het heel druk? anders zou ik er gewoon wat van zeggen
Haha ja kan ik ook wel begrijpen! Ik vind winterjassen altijd zoân gedoe en haat aan door de regen fietsen. Vind kaarsjes aan sâavonds en pepernoten enzo dan wel weer leuk!
Ja het is best wel druk ik word zo geĂŻrriteerd hierdoor. Ze zitten ook de hele tijd te praten en hard te lachen
Ik heb morgen 2 weken geleden iets geretourneerd bij Mango, maar nog niks gehoord. Hij is al wel even binnen volgens track and trace. Zal ik nog even wachten of contact opnemen met de klantenservice?
Hoezo niet? Als het nou je kont was⊠Maar als ik jeuk aan mân tiet zou hebben zou ik er niet eens over nadenken en gewoon krassen hoor.
na die 14 dagen zal ik ff contact opnemen. maar hij is dus nog niet precies 14 dagen binnen daar? wat is âal evenâ? haha want dat maakt wel uit ik weet dat mango vaak precies op die 14e dag geld terugstort
Ik zou altijd geachte gebruiken bij iemand die je niet kent. Te netjes is nooit verkeerd denk ik.
Dat staat er niet bij, maar maandag had ik gekeken en toen was ie dus al wel binnen. Ik denk dat ik nog even wacht tot morgen!
ah oke! ik had nog aangevuld dat Mango vaak precies op tijd is, dus op die 14e dag, vandaar (uit mijn hoofd staat er dan altijd dat ze binnen 14 dagen geld terugstorten)
Maar dat is dan vanaf het moment dat je een mail krijgt dat ze het hebben ontvangen? Want die mail heb ik dus nog niet!
College aan het terugkijken op 1.4 snelheid
Echt top
Dankje!!
(trouwens ik heb je pb al even gelezen maar ga sowieso nog antwoorden!)
Ik had hetzelfde en heb gisteren een mail van ze gekregen, dat was precies 14 dagen nadat ik het pakketje had verzonden.
Soms voeren mensen discussies (hier op het forum of op de universiteit of op mn werk) waar ik heel veel van weet maar dan heb ik gewoon echt geen zin om me erin te mengen want ik heb geen tijd of ik ben moe of ik heb geen zin in een discussie, en dan blijf ik toch dingen voorbij zien komen en aan de ene kant jeukt het en wil ik mensen graag er meer over vertellen, maar aan de andere kant heb ik gewoon echt geen zin
Dat ligt eraan of die strepen een nek zijn of benen
Even een vraagje tussendoor: Hoe maken jullie je oorbellen schoon? Met alcohol of met wat anders? Sinds een tijdje draag ik weer oorbellen en wil ze schoonmaken maar wil geen ontstekingen krijgen als ik het verkeerd doe haha
Als zij je aanspreken met voornaam dan zou ik:âBeste meneer of mevrouw Xâ
Is netjes maar minder âstijfâ dan Geachte
Ik gebruik er altijd alcohol voor, gaat prima
Hahahah ! Prachtig!