Wat je even kwijt wilt #9

Ik heb net een klant van lang naar heel kort geknipt omdat ze haar haren gaat verliezen door chemo. Blijft toch altijd moeilijk. Ze kon er gelukkig goed over praten en zelfs wat grapjes maken dus was wel een luchtig gesprek. En vind het ook wel mooi dat je mensen toch nog een beetje kan helpen, in de zin van dat het uitvallen minder opvalt en nog een luchtig gesprek kan geven. Kan het niet goed verwoorden maar toch mooi om te doen als het helaas nodig is.

28 likes

Benen :sob:

14 likes

Ik weet zeker dat ze heel blij is met zo’n betrokken en lieve kapper als jij :kissing_heart:

4 likes

Ik heb vanmorgen ontbeten met brood en roze muisjes. En het was heerlijk, moet er de hele tijd aan denken

11 likes

Ik ben echt goed bezig qua studie. Ik werk toch echt beter onder druk. Ben al weer klaar voor vandaag, morgen nog twee kleine stukjes en dan kan ik ruim op tijd inleveren ( ruim voor 00:00 that is ).

9 likes

Ik ben al vanaf 9 uur 's ochtends op om aan de slag te gaan voor school en het is nu kwart over 2 en ik heb nog geen boek open geslagen. Ik haat mezelf.

Ooh ik heb net een malteser ijsje op :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

God de lijk :heart_eyes:

10 likes

Wat bestaat het woord goddelijk uit rare woorden als je dit zo ziet

9 likes

Ik leen wat spullen uit voor een modeshow door cliënten, waaronder ook een aantal handtassen. Die ben ik nu allemaal aan het leeghalen want niemand zit op versteende stukjes kauwgom in een tas te wachten, maar met tot op heden ook al 10 euro van mijn eigen geld tegen gekomen #score

14 likes

Gewoon iedereen heeft moeite met beginnen met studeren. Waarom is zoiets zo kut? Ik moet maar 43 bladzijdes en ben al een uur bezig en nu bij 12. Maar het moet af, want ik wil zonder schuldgevoel uitgaan vanavond.

4 likes

Oeeeeeeeeeeeeeeeeps, blijkt dat ik mijn belastingaangifte vergeten ben.

Hahah nou ik ben 30 en dus mijn aangifte vergeten. Lekker volwassen

2 likes

Ik ook! Net gedaan en krijg wel veel geld terug dus ben nu wel blij haha

Ik vet weinig! Jaren dat ik niet werk krijg ik super veel terug (ivm eigen vermogen) en jaren dat ik wel werk krijg ik super weinig. Ik snap niet!

ik moet ook vrij veel doen, maar in plaats daarvan maak ik een uitgebreide route langs een paar winkels waar ik zo veel mogelijk scoupy deals kan scoren (lang leve de looproute functie op de website van de ap). ben echt goed in prioriteiten stellen ja

Ik wist wel dat het ergens mis is gegaan bij jou.

Thnks

1 like

Ooooooomfg waarom trap ik toch altijd weer in de ogenschijnlijk onschuldige vraag “wil je laagjes?” bij de kapper.

Zie er nu zo uit. Heb zaterdagavond een eerste date met een leuke jongen. :scream:

49 likes

Dit is een tor toch?!?!
Waarom zit het regelmatig in mijn huis :sob::sob:

1 like

Is dat niet een wants? Die kom ik de laatste tijd ook regelmatig tegen. Je hebt ook de stink wants, die stinkt als hij zich bedreigd voelt of als je hem dood hebt geslagen.

1 like