Geen idee waarom ik wakker ben want ik lag pas om 4 uur in bed. Kan ineens niet meer slapen
Jeetje, 42km… Ik was al trots op de 12 km van gisteren
Haha ik heb precies hetzelfde. Hij zat lekker voor de tv. Jammer, wilde daarvoor nog die gare UFC wedstrijd kijken.
Hier ook. UFC was chaos en daarna F1 gekeken. Wel lekker vanuit bed gelukkig, nu eindelijk koffie
Omg ja die is echt m’n lievelings
Ik wilde vandaag misschien nog even gaan sporten. Maar ik heb net twee Cookies ‘n’ Cream tiffins op en ik heb er eigenlijk geen hoge verwachtingen van vandaag…
Als je een wandeling maakt, smaken die koekies misschien nog beter (achteraf bezien). Dus dat kan ook i.p.v. sportzen
Ik ben bezig met een google maps maken voor Barcelona voor aankomend weekend. Iemand nog tips voor eten/drinken/to do wat ik echt niet mag missen? @Bunnyslippers, @FredPaillet, @doei misschien?
Als je van uitgaan houd Razmatazz.
Nee vorige keer rende een parelhoender (ik dacht toen een kalkoen haha) luid tokkend en overduidelijk boos achter m’n fiets aan. En ik ben echt als de dood voor vogels, dus ik scheet 7 kleuren. En daarnaast was dat beest behoorlijk snel ook.
Ik ga zo interieurshoppen met een vriendin en vind het aan de ene kant heel leuk dat ze me mee vraagt (want jij hebt zo’n leuke stijl zegt ze), maar aan de andere kant echt kut want moet nog zo veel voor ons huis kopen en heb atm nul euro.
Weet niet of er nog een ik-zoek-te-koop-aangeboden-topic is maar heeft iemand een kruitvat lash serum die niet gebruikt wordt en die ik over mag nemen?
Gisteren zei een collega tegen me dat ze het zo fijn vindt dat ze alles bij mij kwijt kan en dan gewoon weet dat ik het toch voor mezelf houd.
Ik vind dat echt het grootste compliment ooit
Mijn leidinggevende zei laatst ook dat ze mij i.nteger en betrouwbaar over vind komen. Vind dat zo tof om te horen van mensen. Dan doe ik toch iets goed in het leven
Ik hoorde ook goede verhalen over el pachuco. Denk je dat dat wat is?
Wat goed. Jee, 42 km. Hoe lang doe je erover dan?
Veel usernames hier en dan vooral als mensen vlak na elkaar posten. Trechcoats, regenjassen, kippen. etc
Gaat niet gebeuren. Ik ga wel in het zwart met nel veerkampies de kist in.
Nope op mn 60e ben ik de nieuwe Iris Apfel.
Alvast veel succes en plezier morgen!