Wat je even kwijt wilt #9

Ik word heel erg beinvloed door keuzes. Als ik iets wil maar ik moet er een keuze voor maken, dan ben ik daar echt dag en nacht mee bezig, totdat ik een keuze heb gemaakt. Toen ik een nieuwe 4k monitor wilde, heb ik een week lang niet opgelet in mijn colleges en werkgroepen omdat ik constant aan dat ding moest denken en pas toen ik m gekocht had kon ik me weer ergens op focussen.
De afgelopen paar weken had ik ook weer een keuze, maar een hele grote die echt mn toekomst kan bepalen (al vind ik mn 4k monitoren allemaal ook erg significant), namelijk de keus voor welke master ik ga doen. Ik was er echt mee geobsedeerd en ik werd er echt depressief van bijna, want wat als ik de verkeerde keuze maak?? Dat is mijn hele toekomst.

Maar gisteren had ik een gesprek met een student advisor en nu heb ik mn keus gemaakt jongens, en het is ook echt heel erg goed mogelijk dat alles gaat lopen zoals ik wil, en ik ben zo blij en opgelucht, iedereen om me heen merkt ook aan me dat ik opeens een stuk vrolijker ben. Het voelt ook gewoon zo goed en juist. Net als toen ik besloot geen vlees meer te eten haha. Alsof ik een stukje van mezelf gevonden heb.

Lang verhaal maar moest het even kwijt want ik ben er zo tevreden mee :cry:

24 likes

Ik keek eerder vanavond de blaadjes van de afgelopen weken van de scheurkalender die hier in huis hangt door, het is een scheurkalender van Liefde is… Heel cheesy, maar er zat één blaadje tussen wat me zo raakte en ik ben gewoon even naar de slaapkamer gelopen en heb daar een potje zitten huilen :stuck_out_tongue: Echt bizar, om een fckn scheurkalender, geen idee of ik ongesteld moet worden ofzo, Ik huil wel vaker snel maar dit was wel heel extreem!

24 likes

Ik heb zo’n keelpijn :weary:, hoop echt niet dat ik ziek ga worden

Auto kapot
Auto weggetakeld
€ 500 neergeteld alleen voor het takelen
Uit de takelwagen gestapt en heel hard op mijn bek gegaan
Twee knietjes kapot en heel hard gejankt want dat was toch echt de druppel die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen.

Ik voel me sneu.

4 likes

Ik heb hiervoor mijn bachelor in Social Work gehaald. Ruim 4.5 jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt en toen besloten dat het leuk was, maar ik de medische kant miste. Het was vooral veel verzorging en dagelijks ritme (ik werkte in een huis).
Ik besloot toen verder te kijken richting verpleegkunde omdat ik daar al eerder aan had gedacht.
Ik heb gelukkig een verkorte route van 2.5 jaar mede door mijn ervaring in de zorg.
Verder qua kosten dekt mijn werkgever alles. Dus ik heb verder weinig omkijken ernaar :slight_smile:
Toekomstperspectief is gunstig. Vergrijzing, meer zorg =meer werk

Ik probeer het panty moment elk jaar zo lang mogelijk uit te stellen. Als ik met m’n luie hol altijd met de auto zou gaan, droeg ik noooooit een panty. Fuck de panty!

Oh nee, wat rot! Kan me voorstellen dat het dan even te veel wordt allemaal. Ik hoop dat je toch nog even lekker kan ontspannen vanavond :heart:

1 like

Wat een kutdag. Nog 4 dgn en het leven van mijn moeder en stiefvader , maar ook van ons kan zo enorm veranderen.
Ik wil dat het woensdag is…

1 like

Oh ik ben eigenlijk juist blij dat het weer pantyweer is haha, vind dat echt zo veel mooier staan dan blote benen.

4 likes

@HvO @Printemps
Even in een spoiler want wil mensen niet onnodig verdrietig maken

Samenvatting

47 likes

Ik heb het niet gevolgd, maar het klinkt verdrietig?
Sterkte iig! :two_hearts:

1 like

Dank je wel.
Ik wil er nu nog even niet meer over zeggen, misschien morgen of na het weekend.

Gvddddd zoveel snot in m’n neus en het zit zo hoog dat ik het er niet uitgesnoven of opgetrokken krijg :sweat_smile:

Maar dan is het toch alsnog vrij laat pas, het is nog steeds 18 oktober, neem aan dat je voorgaande jaren al eerder aan de panty’s moest?

Ik vind panty’s altijd wel fijn, geen zwetende dijen die aan elkaar plakken en het camoufleert de blauwe plekken die ik op de een of andere manier altijd heb.

@VickyViolence Kan me voorstellen dat de emmer even overloopt met al die pech zo ja. Hopelijk nu op de bank met wijn en/of thee en/ of chocola en straks lekker op tijd je bed in en morgen een hopelijk veel betere dag!

2 likes

Ik woon in huis waarin 5 studio’s zijn gemaakt. We delen de voordeur/gangen en de post wordt in een bak waarop je naam staat. Ik heb nogal een luidruchtige bovenbuurvrouw en normaal gesproken word ik elke nacht wakker van haar, maar ik heb haar nu al een paar weken niet meer gehoord. Ik zie wel in haar bakje de brieven ophopen van de belasting en betalingsherinneringen. Nu zat er vandaag ook een brief bij van een incassobureau en deurwaarder en ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig wat er aan de hand is.

Ik ben nu helemaal bang dat ze straks op mijn deur staan te bonken om dingen in beslag te nemen, haha. Misschien moet ik minder tv kijken :see_no_evil:

Is ook laat maar het is overdag nog 18/20 graden dus dan vind het ver te vroeg om panties aan te doen

1 like

Dit klinkt waarschijnlijk lulliger dan dat ik het bedoel maar hangt er geen rare lucht bij je thuis, niet dat ze zo eenzaam is dat ze daar al een aantal weken dood in huis ligt ofzo?

1 like

Ik vind het helemaal niet gek dat je hiervan moet huilen! :heart:
Verwachtte echt een super cheesy ‘liefde is… jij&ik’ variant, maar deze is wel mooi!

liefde is

Tijdens een google sessie naar ‘liefde is’ kwam ik dit pareltje tegen:
20192975_3627350518

11 likes

Oh je linkje doet het niet volgens mij, ben wel benieuwd wat je tegenkwam.

Ja het is ook niet dat ik per se iemand verloren heb waar ik dan aan denk ofzo, het kwam gewoon zo binnen.

Ik kan via mijn dakterras haar dakraam zien en normaal gesproken staat die altijd open omdat ze een kat heeft. Die kat hoor ik ook vaak lopen/springen in haar studio en dat heb ik ook al een tijdje niet meer gehoord. Dus ik denk dat ze gewoon weg is. Het ruikt niet vreemder dan normaal in ieder geval!

Ik twijfel eerlijk gezegd wel of ik misschien de huisbaas moet informeren dat er zulke brieven voor haar liggen hier en zij zelf nergens te bekennen is.

1 like