Ik word heel erg beinvloed door keuzes. Als ik iets wil maar ik moet er een keuze voor maken, dan ben ik daar echt dag en nacht mee bezig, totdat ik een keuze heb gemaakt. Toen ik een nieuwe 4k monitor wilde, heb ik een week lang niet opgelet in mijn colleges en werkgroepen omdat ik constant aan dat ding moest denken en pas toen ik m gekocht had kon ik me weer ergens op focussen.
De afgelopen paar weken had ik ook weer een keuze, maar een hele grote die echt mn toekomst kan bepalen (al vind ik mn 4k monitoren allemaal ook erg significant), namelijk de keus voor welke master ik ga doen. Ik was er echt mee geobsedeerd en ik werd er echt depressief van bijna, want wat als ik de verkeerde keuze maak?? Dat is mijn hele toekomst.
Maar gisteren had ik een gesprek met een student advisor en nu heb ik mn keus gemaakt jongens, en het is ook echt heel erg goed mogelijk dat alles gaat lopen zoals ik wil, en ik ben zo blij en opgelucht, iedereen om me heen merkt ook aan me dat ik opeens een stuk vrolijker ben. Het voelt ook gewoon zo goed en juist. Net als toen ik besloot geen vlees meer te eten haha. Alsof ik een stukje van mezelf gevonden heb.
Lang verhaal maar moest het even kwijt want ik ben er zo tevreden mee