Wat je even kwijt wilt #9

Heb m aangepast, nu zou hij t moeten doen. Maar heb vooral geen hoge verwachtingen :sweat_smile:

1 like

Vandaag zoiets geks meegemaakt met mij telefoon. Ik was aan het praten tegen een vriendin. We zaten samen in de auto. Hoor ik op eens dat mijn telefoon precies zegt wat ik tegen haar heb verteld. Dus ik vroeg aan haar , heb je iets met mijn telefoon gedaan. Nou niks dus. Op de terug weg naar huis, hoor ik weer dat mn telefoon precies verteld wat ik haar opdat moment vertel. Vind het echt bizar. En snap ook echt niet hoe het kan.

‘Met in ieder geval 1 van de 8 kanshebbers’.

22 likes

En terecht, ik vind het echt belachelijk!

1 like

De woningbouwvereniging is zooooo traag. Enige wat er nu toe in mijn huisje is gedaan zijn de deuren binnen open zetten en er ligt iets op het aanrecht. Ze moeten nog een vloerbedekking eruit halen, muren sausen, plafond sausen, keuken vervangen, schimmel van de muren en plafond halen, alles goed schoonmaken, badkamer opnieuw betegelen. En is dit nog niet alles. Ben benieuwd wanneer ik de sleutel krijg… Pff.

Scheelt dat mijn moeder heel dichtbij ligt in een verzorgingstehuis dus ik kan er wel regelmatig even langs om te kijken of er iets is gedaan, ben dan toch in de buurt dus dan fiets ik ook telkens maar even langs haha.

@Bridgetogantry hoe ging het gesprek verder dan? Ik vind het echt een rare vraag en kan me voorstellen dat het daarna ook echt een raar/awkward gesprek geweest is

2 likes

Ahh klote zeg :sleepy: hopelijk komt er bij een ander bedrijf ook zo’n vacature, want als ze bij dit bedrijf zulke rare vragen stellen dan is het een zoomfunctie, maar helaas geen droombedrijf

3 likes

Niet mega veel, wel wat. Kan altijd kijken of ik je kan helpen als je wilt.

1 like

@HvO @monkeyslut ze was mij niet aan het bellen. Het was echt zo’n standaard geluid stem van mijn tel. En zei precies een zin na die ik tegen mn vriendin zei.

Over panty’s gesproken, iemand tips waar je een goede stippenpanty kan kopen?

Ik ben wsl spuit 11 maar geen iPhone waar Siri aanging? :zipper_mouth_face:

TV is kapot.

• TV bij de mediamarkt kopen
  • TV via marktplaats
  • Geen tv, lees maar een boek
  • Rot op me te luxeproblemen

0 stemmers

Ik heb vandaag keihard onderhandeld over mijn salaris. Ze hadden een voorstel gedaan waar ik echt helemaal niks aan had en daar bleven ze bij. Dus toen heb ik gezegd dat ik dan afzag van de functie. Toen kreeg ik een hele ongezellige directeur tegenover me, die eigenlijk gewoon zijn zin wilde. Maar ja, dat wilde ik ook en daar ben ik ook duidelijk over geweest.
Een uur later kwam hij vertellen dat ik was aangenomen.
Ik vond dat soort dingen altijd heel spannend maar nu vond ik het eigenlijk wel leuk. Nou zat ik ook wel in een luxe positie want ik wist dat ze me heel graag wilde maar er stond gewoon een belachelijk salaris tegenover. En ik vind het dan juist wel leuk om lekker principieel mijn hakken in het zand te zetten.
Echt zin om vaker te onderhandelen nu.

84 likes

Tenzij je hem gebruikt om te gamen snap ik niet wat je met een tv moet.

1 like

Series en films kijken! :heart_eyes: Met mooi beeld en geluid is dat zo’n andere ervaring dan op laptopscherm. Kijk er nu al naar uit game of thrones op een groter, beter ding te kijken!

En wellicht start ik wel met gamen haha

7 likes

Ik vrees dat ik hier te spartaans voor ben. Maar als je er zo van geniet zou ik meteen naar de mediamarkt rennen om een nieuwe te kopen!

Is er iemand lid van storytel?? Je kan daar ebooks op lezen maar ook luisterboeken beluisteren. Lijkt mij heeeeel chill voor het slapen gaan

1 like

wij hebben onze tv via marktplaats, lekker oud ding (nog wel een platte haha) en geen smart tv en werkt geweldig! Kregen later eentje van collega van m’n vriend (wel smart tv) en was binnen 1 week kapot. Gelukkig hadden we de ander nog niet weggedaan en zijn we 1,5 jaar verder en hij werkt nog goed

1 like

Ik ben echt verwend met cadeaus en vond mn verjaardag mega gezellig :ok_woman::blush: maar wel gek dat ik ineens een jaar ouder ben. Ik voel me serieus nog steeds 18 :joy:

24 likes

Haha, nouja, zo verslaafd ben ik nu ook niet, zit inmiddels twee weken zonder en lees 's avonds inderdaad gewoon een boek. Maar inderdaad, ik geniet wel heel veel van series op mooi beeld, dus ik ga me er eens in verdiepen.

De tv die ik had overigens was kleiner dan de gemiddelde computer monitor en minstens 15 jaar oud , dus ik kan eigenlijk alles kopen en het is al beter dan ik had denk ik.

En goed van je salaris onderhandelingen! Ik had het er vandaag nog over met collega’s en ik schijt hem nu al voor mijn eindejaarsgesprek. Misschien moet ik het ook als een spel gaan zien.

1 like