Leuk!
Ik voel me 78 op een goeie dag.
Leuk!
Ik voel me 78 op een goeie dag.
Ik heb het gehad. Best chill, Er is trouwens ook een app van de bieb, luisterbieb. Is gratis. En je kan het ook gebruiken wanneer je geen lid bent, maar als lid heb je toegang tot meer luisterboeken. Kan je ook proberen, ik vind hem in ieder geval fijn.
Beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Je moet het gewoon oefenen. En proberen het niet persoonlijk te zien, zo voelt het soms misschien wel omdat het over jou gaat en de waarde die ze je toekennen. Maar het is gewoon een zakelijk spel. Ik voelde me heel brutaal omdat ik om meer vroeg, maar eigenlijk was het oorspronkelijke voorstel dat ze me deden honderd keer brutaler.
Voor jezelf opkomen! Heel belangrijk. En je leert er sowieso van. Maar als je niks probeert krijg (en leer) je ook niks.
Klinkt niet fijn
Nee, heb een Samsung s7 .
Ik heb net ‘je zal het maar zijn’ van deze week terug gekeken en ik ben gefascineerd en misselijk tegelijkertijd
het thema is ‘in de ban van seks en macht’ en in de laatste scene naait een dominante vrouw de mond dicht van een man omdat hij een grote mond had. Ik dacht dat ik best veel kon hebben qua operaties kijken enzo, maar dit brrr
Ken je Passend Lezen? Is voor mensen een leeshandicap, zoals ze dat noemen. Kost 28 euro per jaar en ze hebben heel veel gesproken boeken/hoorspelen/hoorcolleges. Je kan ze online luisteren of in de app.
De website ziet er alleen wat minder commercieel uit dan die van Storytel. Maar ze hebben een zoekmachine waar je gewoon vanalles in kan typen en dan kan je zelfs nog sorteren op bijvoorbeeld ingesproken door een man of vrouw, op taal, genre.
Ik ken een paar mensen die er heel enthousiast over zijn!
Hahahaha
Ja de schild wants ofzo? En die moet je niet doodmaken want ze stinken oid
Sowieso leuker als je beestjes niet doodmaakt
Ja gelukkig heb ik katten die ik daarvoor kan inzetten
Ja ook die.
Ik zou zeker even aankloppen en checken of er iemand reageert en anders huisbaas. het zal niet de eerste keer zijn dat er iemand dood is gegaan en dat niemand dat in de gaten had. En dan die arme kat…
En anders is ze weg en is er iets anders aan de hand, maar alsnog handig om de huisbaas even wat te laten weten lijkt me
Heb je dan niet iets als Google assistent of Alexa aanstaan?
Ik heb een krabbel op mijn kont. Hoe dan?
Ik heb geen kinki nachten gehad ofzo.
Wat is een krabbel?
Ik moet nu denken aan een Hyves krabbel…
Ik kwam er net 1 minuut voordat ik moest gaan achter dat mn jumpsuit binnenste buiten zat…