Net op tijd!
Ik had dit in college gisteren. Ga weg, ƩƩn tafel ertussen plz.
Ik heb net mān ontbijt op en zit lekker op de bank YouTubefilmpjes te kijken en mān vriend komt nu pas terug van ADE haha. Zo raar.
Ik ben heel benieuwd of het me vandaag wel gelukt is mijn outfit af te stemmen op het weer. Had t de laatste dagen bloedheet en gisteren ineens koud
O en ik vond gisteren een soort zielige verlamde muis in huis en ik heb hem op het balkon gezet met een stukje brood en wat jam en chocoladevlokken. En nu is hij dood.
Argh en weer zegt die vriendin voor vanavond af terwijl ze me gister nog verzekerde dat dat echt niet zou gebeuren. Ik heb nu aangegeven dat ik hem had vrijgehouden voor haar, zegt ze: ja me 2.
Ze zegt dat ze niet heeft geslapen vanacht en dat ze kapot is. Wat moet ik hier nou mee?
Weer een dag opgescheept met mijn schoonmoeder. Ze bemoeit zich met dingen. Trek ineens de vaatwasser open terwijl we uitleg hebben gehad over hoe en wat. Argghhh morgen middag is ze weer weg.
Hahahahaha een krabbel is toch een normaal woord?
Een kat krabbelt toch ook?
Zo herkenbaar! Ik moet een heel weekend met ze weg, heel āgezelligā Ik voel met je mee dus, nog even doorzetten!
Ik zou kras zeggen, denk ik. Bij krabbel moet ik ook aan hyves denken.
Een kras in de vorm van een Hyves-banaan
Edit: omg hij bestaat hier
omg.
Haha nee! Een kat krabt, en je hebt een kras op je bil?
Ik ben hier ook hard in geworden inderdaad. Alleen laatst toen had een vriendenstel mij afgezegd precies op het tijdstip dat we hadden afgesproken en toen heb ik heel duidelijk gemaakt dat ik dat niet ok vond. Vervolgens heb ik ze toen heel lang niet gezien (nu is het wel weer goed hoor).
Ik wilde graag naar de stad vanavond maar dat is denk ik het enige dat ik niet in mijn eentje zou doen. Ik denk dat ik dus nu een goeie film in de bioscoop ga uitkiezen en daar lekker naar toe ga
Ik vind het echt vreemd dat ze nu al weet dat ze vanavond te moe is en ik vind zoiets al snel aanstellerig. (Je aan je afspraak houden is imo belangrijker.)
Maar goed je kunt niet voelen hoe zij zich voelt, I guess.
@Evi-lena kan je niet voorstellen om iets minder āintensiefsā te gaan doen? Een film kijken bij haar thuis of zo?
Ik zie dit eigenlijk heel anders; ik vind het juist verstandig en ook wel aardig, want zo geef je mensen nog de kans om hun plannen te veranderen. Als je jezelf kent en gewoon weet dat je niks waard bent, waarom zou je dan nog uren wachten met afzeggen?
Hm ja op zich kan ik dat inderdaad wel doen maar het is bij haar echt trekken aan een dood paard de laatste tijd. Dus misschien ga ik wel voor de aanpak van @Prikkelbaar en laat ik het dan maar gewoon. Zij kan ook een suggestie doen om iets anders te gaan doen ⦠vind ik eigenlijk
Je kunt ook jezelf over het feit heen zetten dat je slecht hebt geslapen en gewoon gaan. Het is vrijdag. Misschien ben ik hard hoor maar ik vind: afspraak is afspraak. Natuurlijk kan er iets zijn maar āik heb slecht geslapenā⦠come on.
*maar goed zoals ik zei: je kunt niet voelen hoe de ander zich voelt. In mijn omgeving zijn het echter altijd dezelfde mensen die dit doen en zo te lezen doet de vriendin van Evi-Lina dit ook vaker.