Wat je even kwijt wilt #9

Op youtube heb je zo’n reclame van Toms waarbij een man vertelt dat hij kapper is en nieuwe kapsels geeft aan daklozen. Ik vind dat verhaal zo bijzonder en mooi. Er zijn super veel goede mensen die vrijwilligerswerk doen en een nieuw kapsel is niet echt een eerste levensbehoefte maar op de een of andere manier raakt dit me echt.

5 likes

Dit heb ik laatst ook gedaan met mijn vriend voor mijn verjaardag. Zoooo fijn. Lekker in je badjas ontbijten :biggrin:

1 like

Ik snap jou ook wel echt goed hoor! En ik snap ook dat het tijd kost om een goede weg te vinden. Ik ben in het echt ook niet zo hard (ik denk het wel maar ik reageer aardiger) maar ik zeg wel tegen vriendinnen die vaker afzeggen; ‘zullen we anders de volgende keer iets rustigs afspreken?’ of ‘ik heb veel liever dat je zegt dat je het nog niet weet of dat je het die week heel druk hebt dan dat je me afzegt’

Ik heb ook het idee dat er een soort taboe rust op zeggen dat je geen zin hebt als iemand je vraagt om af te spreken, waardoor veel mensen denken dat ze met smoesjes moeten komen of moeten afzeggen. Maar juist als iemand tegen me zegt dat ze liever wat voor zichzelf gaan doen vind ik dat tof.

4 likes

Volgens mij kan je daar ergens melding van maken. Even naam kwijt van dat bureau.

oh jee ben je weer de klos? sterkte

Ja, ik weet alleen nog niet wanneer.
Het hangt als een zwaard van Damocles boven mijn hoofd :pensive:

1 like

Ik werk thuis vandaag, maar ik ben best brak en ik heb niet zoveel te doen. Dus nu lig ik in bed met mn laptop naast me te wachten tot er misschien iemand mailt en verschuif ik af en toe mn muis zodat Skype niet op afwezig gaat. Echt een productieve dag…

17 likes

Zeggen dat ze vanmiddag dan maar bij gaat slapen.

1 like

Hier ben ik het wel mee eens ja.

Ik denk eerder dar ik ga broeden om op een nette manier te zeggen dat dit voor mij zo niet langer kan. Onze afspraak stond al een tijd, die van de teamdag ook, dan had ze net als wat @Eddie zegt niet met mij moeten afspreken omdat ze wist dat dit zou kunnen gebeuren.

6 likes

Ik had nog niet alles gelezen maar ik snap je wel ja, dit is ook gewoon gruwelijk irritant.

1 like

Oooomg ik heb echt lieve vrienden. Een goede vriendin van mij gaat binnenkort, hopelijk, ook verhuizen met haar vriend en ze is zelf ook allemaal dingen aan het ophalen steeds van de weggeefhoek maar ze is ook voor mij het in de gaten aan het houden en nu gaat ze voor mij een pannenset halen bij iemand en dat wist ik helemaal niet tot nu. :heart::heart: Zo lief! En morgen gaan 2 vrienden van mij hun rug naar de klote helpen om een wasmachine van een bovenverdieping te halen voor mij.

15 likes

Ik vind Edo wel fijn!

1 like

Mijn laptop is zo oud als Methusalem en ik moet echt een keer een nieuwe hebben maar 1. ben niet bereid er veel geld aan uit te geven en 2. ik heb echt weinig verstand ervan. Dus ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik zou best een refurbished (of zo?) willen, tweedehands heb ik geen problemen mee maar naar wat voor specs moet ik zoeken? Ik wil tekstverwerken en netfliks (mijn ks doet het niet) kunnen kijken zonder problemen maar veel meer hoeft niet eens. Iemand tips?

1 like

Wat vind je van Amersfoort? Heel gezellige stad!

2 likes

Leusden dan?
Kom er niet vandaan maar ik vind het daar heel fijn en alles is in de buurt.

1 like

Ik liet in de zomer ook mijn ventilator draaien voor mijn kat!
Moet kunnen vind ik

1 like

Misschien is iemand een dagje op een hond aan het passen of heeft voor een weekendje de hond van thuis meegenomen?

1 like

Ik! Heb mijn jeugd gespendeerd in het mooie Huizen. Huizen is niet zo heel spannend, maar wel dicht bij Utrecht/Amsterdam. Huizen heeft geen treinstation, maar redelijk goed met de bus te bereiken. Mocht je meer vragen, let me know!

1 like

@Madelief en er zijn duinen <3 misschien geen weiland maar ik ben op het idee alleen al dik jaloers haha.

Grappig, in mijn beleving was Amersfoort juist een knus en rustig stadje maar ik heb even online gekeken en toch 150.000 inwonders, haha ik snap wat je bedoelt. Leusden klinkt ook als een goed idee, dicht bij grotere steden als je dat toch wilt opzoeken maar wel rustig op zichzelf.

Ik vind de Utrechtse Heuvelrug echt zooo’n mooi gebied trouwens, zou daar heel graag in de buurt wonen.

Of Zeist?

Wajo Soest ziet er ook leuk uit ik wil ook verhuizen

1 like