Wat je even kwijt wilt #9

Iemand zegt “we kennen elkaar al meer dan 2 jaar :o “ ook echt met die :o erbij. Ja nou poeh poeh wat ontzettend lang he. :’)

3 likes

Oh dat is echt zo triest :pensive: Sterkte.

1 like

Had een afspraak om 12.30 afgesproken. Kreeg bevestiging voor 13.30. Sukkels. Dus ik kom mooi om 12.30 hehe

@Madelief Amersfoort is wel echt een stad. Hoewel op zich ligt het wel dichtbij de natuur, afhankelijk van waar je woont. Ben je op zoek naar een koop- of huurhuis?
Leusden heeft wel als nadeel dat het geen station heeft. In Soest wel (dacht alleen sprinters) en Baarn ook. Je mag me best een pb sturen als je vragen hebt. Ik woon al veel te lang in deze omgeving haha.

1 like

Mijn moeder is al een tijdje ziek, maar de prednison en antibiotica slaan nu niet aan zoals normaal. Ik ben normaal ook niet zo ver weg en kan niet zomaar even langswippen nu om voor haar te zorgen. Hopelijk wordt ze snel beter want ik zit me echt op te vreten.

als iemand zoiets zegt heb ik altijd zoiets van oke ja dus??? wat nu dan??? :joy:

1 like

Ik moest net ineens lachen om " ik heb een krabbel op mijn kont"
Zag voor me hoe iemand een hele hyves krabbel op iemands kont aan het schrijven was.

11 likes

Ok! Ik ken de omgeving helemaal niet goed en ben nog nooit in de buurt van Zeist geweest, zat alleen naar de bewoonde delen van die regio te kijken haha.

2 likes

Totaal ongerelateerd verder, maar dit doet me denken aan een liedje dat mijn vader altijd ‘zong’ wanneer we moesten kiezen voor iets:

Onder de brug daar zat een hond
Toen kwam er een jager die schoot hem in zijn kont
“Auw” zei het hondje
“Kriebel in mijn kontje”
Iet wiet waait is eerlijk weg

En als kind vond ik het hemelbestormend grappig. Vooral dat ie geschoten wordt en dat omschrijft als kriebel.

4 likes

Sorry! Zie nu pas dat ik jou citeer en jij helemaal niet de vraagstelster was.

Woo het is zo moeilijk om via ITunes foto’s op je laptop te krijgen. Dan weer een melding dat er geen synchronisatie kan plaatsvinden, dan importeert hij maar 8 foto’s van 3024

:confounded:

1 like

Terwijl ik me zo heb geschaamd dat ik heel lang thuis heb gewoond, en door ook wel raar door werd aangekeken.
Waarom laten we iedereen niet gewoon doen wat hij zelf wil en moeten we overal een mening over hebben? Je moet je in ieder geval zeker niet gaan verdedigen want dat is nergens voor nodig!

4 likes

@anon65426728
Ik lees net je blog(s), ook over je Viva-verhaal en vind het leuk datje hier nu bent hoor! Even een wat warmer welkom dan daar; leek me op zn plaats. En je schrijft leuk!

3 likes

Hey pas je op met mijn (oude) woonplaats beledigen? (Haha grapje)

2 likes

Wat voor soort afspraken als ik het mag vragen? Worstel zelf heel erg met iedereen regelmatig zien (vrienden, familie), vooral de paar mensen waarvan ik weet dat ze niet goed in hun vel zitten, en tijd voor mezelf vrij houden. Ik heb dit weekend vier dingen en in twee ervan heb ik echt zin, verder kan ik wel huilen bij de gedachte dat schoonmaken en weekboodschappen doen dus heel lastig wordt en dat ik tot woensdagavond geen enkel moment niets/voor mezelf heb :frowning:

1 like

Heb echt een kut dag en alles wat ik wilde doen lukt niet. Dus ik ga nu maar mijn frustratie eruit knallen in de sportschool.

6 likes

iTunes is echt een vreselijk programma. Ik werd vroeger altijd helemaal lijp als ik muziek om m’n iPod wilde zetten.

4 likes

Maar hoe doe ik het anders dan met iTunes? :cry:

Ik gebruik altijd Foto’s of iPhoto (maar weet niet of je een Mac hebt?)

1 like

Iemand moet me echt tegen houden. Begin Arnhem best leuk te vinden. Kan zo niet langer jongens.

10 likes