Ik importeer nooit foto’s naar laptop/iPad dus kan je helaas niet helpen.
Vlieg voor het eerst met een trolley en extra tas en ze riepen net om dat de vlucht vol zit dus trolleys in het ruim moeten. Ik zit klaar voor een sprintje om mijn trolley gewoon in de cabine te kunnen hebben omdat ik geen zin heb om te wachten
Nee geen Mac
Werkt helaas niet zo Haha. Als je gaat boarden moet je langs die mensen van de maatschappij en die nemen dan je trolley in
Op de heenweg niet, dus ik hoop dit keer ook niet
Ik vind het ook heel knap! In de eerste plaats zou ik dit dus al niet durven, omdat ik dan bang ben dat met het omhooggaan met het salaris de verwachtingen ook omhoog gaan en ik denk dan weer dat ik die niet kan waarmaken
Oh ik vind dit altijd zo raar? Als ik inpak bereid ik me erop voor of er gegooid gaat worden met mijn spullen of niet en ik vind het dan zo onrechtvaardig dat ik bij het inpakken besluit dat ik zelf wel goed op m’n nieuwe macbook (bij wijze van spreken) kan passen en dat ie mee mag, maar dat dan op het laatste moment voor me wordt besloten dat hij in m’n onstevige trolley het ruim in wordt gegooid
Nice. Heb al de hele dag m’n string binnenstebuiten aan
Het katje van de buren rent zo vaak bij ons naar binnen, net ook weer. Ik snap niet waarom want binnen zit onze kat, die hem al een paar keer wat tikken heeft verkocht. Het is ook best lastig om hem tegen te houden, hij rent zo snel naar binnen, maar love kitties dus ik vind het geen probleem.
Ja like, ik heb er geen slotje op dus ik vertrouw er niet op dat hij dicht blijft. Vooral omdat ik al vaker beschadigde bagage heb gehad… Hij zit gelukkig in de cabine, dus nu kan ik met een gerust hart luisteren naar babyboomers die vrezen dat de koffers tijdens de vlucht op hun hoofd vallen
Reeeeed miiiiiijjj
Ik lees wel vaker stress in de trein bij jou, enig idee waar dit door komt (al is het vaak ook door emetofobie geloof ik)?
I3 of i5 processor zou ik kiezen. I7 heb je waarschijnlijk niet nodig. Kijk verder naar het gewicht, de grootte van het scherm, het werkgeheugen en de opslagcapaciteit. Sommige vriendinnen van me hebben nauwelijks opslagruimte (echt maar 120 gig ofzo) en die klagen constant dat ze problemen hebben met foto’s, videos en documenten opslaan. Ik vind Asus, Lenovo en HP tegenwoordig goede merken. Ik heb zelf goede ervaringen met refurbished modellen, maar het gaat ook wel eens finaal mis natuurlijk. Denk dat je voor 500-600 wel iets nieuws kan vinden met je wensen, maar als je een luxere laptop wilt en ongeveer die prijs wilt betalen, zou ik idd refurbished doen. Wel bij een bekende shop en geen schimmige zaak.
Je riep?
Dank je dit is zeer informatief!
Ik hoopte al dat jij met een gifje zou komen.
Ik heb een manita mapje op Mn iPhone, dat weet je toch. Altijd een Manita binnen handbereik.
Hoi. Ik ben nieuw en ik weet niet waar ik moet beginnen met posten. Ik miste lid zijn van een forum en was het lurken zat dus ook maar eens een account aangemaakt
het is echt te erg dat ik altijd iets ongezonds ga halen voor lunch als ik alleen op kantoor ben val niet eens af terwijl ik nu wel een uur per dag fiets
@MevrWillem Ik moest ineens aan je denken, je was toch op een nieuwe afdeling begonnen omdat je collega’s op je oude plek zo naar waren? Wilde even checken of het beter gaat. Bevalt je nieuwe plek?