Wat je even kwijt wilt #9

Thanks! Perfect :upside_down_face:

Thanks! Ik heb nooit echt bedacht dat anderen misschien kunnen denken dat ik hen of hun tijd niet waardeer als ik afzeg/later kom. Dus dat is een mooi inzicht.

1 like

Lieve @Sax wat naar. Een hele dikke knuffel :heart:

1 like

Als al je vrienden veel losser met elkaars tijd omgaan dan is het natuurlijk ook anders want dan is dat gewoon ‘de norm’. Als ik in jullie groep was zou ik er wellicht heel anders over denken.

1 like

Ja het maakt heel veel uit hoe je vrienden ermee omgaan denk ik. Sommige van mijn vrienden zijn heel losjes en spreken liever spontaan af en met anderen plan ik dingen drie weken van tevoren. :stuck_out_tongue:

Laatste dag hier. Word net pas wakker. Bijslapen deze vakantie is prima gelukt :innocent:

Vandaag nog lekker zonnen, eten en lezen :heart_eyes:

11 likes

Ik moet vandaag sowieso aan school + werk werken. Zo’n 3 uur zal het wel zijn.
Ik wilde ook gaan sporten - dat zou de vierde keer deze week zijn. Maar ik zit in zo’n “flow”. En nu heb ik opeens echt heel veel zin om ff naar de stad te gaan. Vanavond ga ik nog uit.

• Sporten en werken. Niet naar de stad.
  • Werken en naar de stad. Niet sporten, morgen weer.
  • Alle drie! Haast je!
  • Anders, licht toe pls.

0 stemmers

Dat is inderdaad verdrietig :pensive:Heel veel sterkte!

1 like

Deze week voelt echt als een rollercoaster. Voor het grootste deel wel positief. Maar toch wel vermoeiend haha.

Nu lekker aan het genieten van mijn verliefde konijnen die echt queen en king van lang uitgerekt luieren zijn.

En straks wordt er nog een heel leuk pakketje uit het buitenland bezorgd :smiley:

1 like

Op youtube heb je zo’n reclame van Toms waarbij een man vertelt dat hij kapper is en nieuwe kapsels geeft aan daklozen. Ik vind dat verhaal zo bijzonder en mooi. Er zijn super veel goede mensen die vrijwilligerswerk doen en een nieuw kapsel is niet echt een eerste levensbehoefte maar op de een of andere manier raakt dit me echt.

5 likes

Dit heb ik laatst ook gedaan met mijn vriend voor mijn verjaardag. Zoooo fijn. Lekker in je badjas ontbijten :biggrin:

1 like

Ik snap jou ook wel echt goed hoor! En ik snap ook dat het tijd kost om een goede weg te vinden. Ik ben in het echt ook niet zo hard (ik denk het wel maar ik reageer aardiger) maar ik zeg wel tegen vriendinnen die vaker afzeggen; ‘zullen we anders de volgende keer iets rustigs afspreken?’ of ‘ik heb veel liever dat je zegt dat je het nog niet weet of dat je het die week heel druk hebt dan dat je me afzegt’

Ik heb ook het idee dat er een soort taboe rust op zeggen dat je geen zin hebt als iemand je vraagt om af te spreken, waardoor veel mensen denken dat ze met smoesjes moeten komen of moeten afzeggen. Maar juist als iemand tegen me zegt dat ze liever wat voor zichzelf gaan doen vind ik dat tof.

4 likes

Volgens mij kan je daar ergens melding van maken. Even naam kwijt van dat bureau.

oh jee ben je weer de klos? sterkte

Ja, ik weet alleen nog niet wanneer.
Het hangt als een zwaard van Damocles boven mijn hoofd :pensive:

1 like

Ik werk thuis vandaag, maar ik ben best brak en ik heb niet zoveel te doen. Dus nu lig ik in bed met mn laptop naast me te wachten tot er misschien iemand mailt en verschuif ik af en toe mn muis zodat Skype niet op afwezig gaat. Echt een productieve dag…

17 likes

Zeggen dat ze vanmiddag dan maar bij gaat slapen.

1 like

Hier ben ik het wel mee eens ja.

Ik denk eerder dar ik ga broeden om op een nette manier te zeggen dat dit voor mij zo niet langer kan. Onze afspraak stond al een tijd, die van de teamdag ook, dan had ze net als wat @Eddie zegt niet met mij moeten afspreken omdat ze wist dat dit zou kunnen gebeuren.

6 likes

Ik had nog niet alles gelezen maar ik snap je wel ja, dit is ook gewoon gruwelijk irritant.

1 like