Wat je even kwijt wilt #9

Nee dat moet je inderdaad niet doen want dan heb je gewoon al toegegeven dat je met ze naar bed wil :roll_eyes:

Ik keek net een halloween vlog en Amerkanen houden schijnbaar van enge toiletprullaria? :rofl: Creepie.

3 likes

Kak heb zo een high tea als familiedag, maar heb me net volgestopt met een croissant en saucijzenbroodje als ontbijt. Normaal heb ik altijd honger maar dit keer viel het ontbijt even zwaar. Bummerrrr. Hopelijk zakt het snel en kan ik weer eten.

3 likes

Wanneer je wakker wordt met een berichtje van de nieuwe vriendin van je ex. Ik had haar blijkbaar gisteren per ongeluk toegevoegd als vriend op Facebook terwijl ik aan het stalken was. :weary:

25 likes

Ik heb ook zo een high tea met familie dag… Zijn wij familie haha? In ieder geval is wel fijn dat high tea kleine hapjes zijn, valt niet op als je weinig eet!

Hahah zou wat zijn zeg. Ik moet ergens richting midden van het land. Jij?

Ik in het zuiden, dus geen familie haha! Veel plezier vandaag!

O no wat schreef ze?

Ah nee inderdaad haha. Dankje, jij ook!

1 like

Ohhh wat erg dit

1 like

Ze vroeg waarom ik haar had toegevoegd. Ik heb uiteindelijk haar verzoek tot berichten geweigerd, dat was een optie die facebook aangaf. Hoopte dat ik het gewoon kon negeren maar zie nu zojuist dat ze mij een vriendschap verzoek heeft gestuurd. Wil nu heel graag even kunnen verdwijnen uit schaamte haha.

Sorry voor de dubbele posts.

8 likes

Pfff waarom laat ze het niet gewoon gaan.

1 like

Ja, ik ga haar verzoek nu gewoon annuleren en negeren. Als ze nog iets doet dan blokkeren denk ik :grimacing:

Weet ze wel wie je bent?

Iemand had het laatst over die paddenstoelen in de Redband mix!

Ze hebben nu een eigen zakje gekregen :heart_eyes:

20 likes

Ik weet even niet zo goed wat ik moet typen omdat ik het nog niet goed besef maar m’n kat is overleden.

Hij was al oud en had al wat kwaaltjes maar het ging nog wel en deze morgen begon hij opeens heel moeilijk te ademen en te wankelen op z’n pootjes. Tien minuten later is hij heengegaan.
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet voelen nu, ergens verwachtte ik het wel, maar niet dat het zo snel zou gaan, ik voel me best wel leeg? Hoe doen mensen dit

2 likes

Ik vind Georgina Verbaan echt zo geweldig en al helemaal als actrice. Vooral in Klem. Ik vind haar zoooo leuk. Moet er soms een beetje van huilen :joy::heart_eyes:

11 likes

He, ik vind dit eigenlijk best een gekke reactie? Ik zou ook super nieuwsgierig zijn als ik een vriendschapsverzoek kreeg van een ex van mijn vriend. @Dotje jouw nieuwsgierigheid is ook super menselijk en ik denk dat je er juist goed aan doet om het niet uit de weg te gaan. Als je reageert betekent het natuurlijk helemaal niet dat je ineens vriendinnen moet worden. Ik zou het gewoon vertellen zoals het is. Dat is awkward, maar het zal vast herkenbaar zijn voor haar, want stalken doen we allemaal. :eyes:

9 likes

Ik maak vaak spruitjesstampot met pecannoten en blauwe kaas!

1 like

(Honing)mosterd

Ah nee wat super rot voor je :pensive:
Heel veel sterkte, het maakt het ook zo moeilijk omdat het zo onverwachts is he…
Dikke knuffel!!

1 like