Oooomg ik heb echt lieve vrienden. Een goede vriendin van mij gaat binnenkort, hopelijk, ook verhuizen met haar vriend en ze is zelf ook allemaal dingen aan het ophalen steeds van de weggeefhoek maar ze is ook voor mij het in de gaten aan het houden en nu gaat ze voor mij een pannenset halen bij iemand en dat wist ik helemaal niet tot nu. Zo lief! En morgen gaan 2 vrienden van mij hun rug naar de klote helpen om een wasmachine van een bovenverdieping te halen voor mij.
Ik vind Edo wel fijn!
Mijn laptop is zo oud als Methusalem en ik moet echt een keer een nieuwe hebben maar 1. ben niet bereid er veel geld aan uit te geven en 2. ik heb echt weinig verstand ervan. Dus ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik zou best een refurbished (of zo?) willen, tweedehands heb ik geen problemen mee maar naar wat voor specs moet ik zoeken? Ik wil tekstverwerken en netfliks (mijn ks doet het niet) kunnen kijken zonder problemen maar veel meer hoeft niet eens. Iemand tips?
Wat vind je van Amersfoort? Heel gezellige stad!
Leusden dan?
Kom er niet vandaan maar ik vind het daar heel fijn en alles is in de buurt.
Ik liet in de zomer ook mijn ventilator draaien voor mijn kat!
Moet kunnen vind ik
Misschien is iemand een dagje op een hond aan het passen of heeft voor een weekendje de hond van thuis meegenomen?
Ik! Heb mijn jeugd gespendeerd in het mooie Huizen. Huizen is niet zo heel spannend, maar wel dicht bij Utrecht/Amsterdam. Huizen heeft geen treinstation, maar redelijk goed met de bus te bereiken. Mocht je meer vragen, let me know!
@Madelief en er zijn duinen <3 misschien geen weiland maar ik ben op het idee alleen al dik jaloers haha.
Grappig, in mijn beleving was Amersfoort juist een knus en rustig stadje maar ik heb even online gekeken en toch 150.000 inwonders, haha ik snap wat je bedoelt. Leusden klinkt ook als een goed idee, dicht bij grotere steden als je dat toch wilt opzoeken maar wel rustig op zichzelf.
Ik vind de Utrechtse Heuvelrug echt zooo’n mooi gebied trouwens, zou daar heel graag in de buurt wonen.
Of Zeist?
Wajo Soest ziet er ook leuk uit ik wil ook verhuizen
Iemand zegt “we kennen elkaar al meer dan 2 jaar :o “ ook echt met die :o erbij. Ja nou poeh poeh wat ontzettend lang he. :’)
Oh dat is echt zo triest Sterkte.
Had een afspraak om 12.30 afgesproken. Kreeg bevestiging voor 13.30. Sukkels. Dus ik kom mooi om 12.30 hehe
@Madelief Amersfoort is wel echt een stad. Hoewel op zich ligt het wel dichtbij de natuur, afhankelijk van waar je woont. Ben je op zoek naar een koop- of huurhuis?
Leusden heeft wel als nadeel dat het geen station heeft. In Soest wel (dacht alleen sprinters) en Baarn ook. Je mag me best een pb sturen als je vragen hebt. Ik woon al veel te lang in deze omgeving haha.
Mijn moeder is al een tijdje ziek, maar de prednison en antibiotica slaan nu niet aan zoals normaal. Ik ben normaal ook niet zo ver weg en kan niet zomaar even langswippen nu om voor haar te zorgen. Hopelijk wordt ze snel beter want ik zit me echt op te vreten.
als iemand zoiets zegt heb ik altijd zoiets van oke ja dus??? wat nu dan???
Ik moest net ineens lachen om " ik heb een krabbel op mijn kont"
Zag voor me hoe iemand een hele hyves krabbel op iemands kont aan het schrijven was.
Ok! Ik ken de omgeving helemaal niet goed en ben nog nooit in de buurt van Zeist geweest, zat alleen naar de bewoonde delen van die regio te kijken haha.
Totaal ongerelateerd verder, maar dit doet me denken aan een liedje dat mijn vader altijd ‘zong’ wanneer we moesten kiezen voor iets:
Onder de brug daar zat een hond
Toen kwam er een jager die schoot hem in zijn kont
“Auw” zei het hondje
“Kriebel in mijn kontje”
Iet wiet waait is eerlijk weg
En als kind vond ik het hemelbestormend grappig. Vooral dat ie geschoten wordt en dat omschrijft als kriebel.
Sorry! Zie nu pas dat ik jou citeer en jij helemaal niet de vraagstelster was.
Woo het is zo moeilijk om via ITunes foto’s op je laptop te krijgen. Dan weer een melding dat er geen synchronisatie kan plaatsvinden, dan importeert hij maar 8 foto’s van 3024