Ben nu paar dagen aan het appen met een klasgenoot van de middelbare school. Voel me weer een beetje aandachtgeile puber. Genant gewoon. Instant happy face als er weer een berichtje binnen komt.
Links onderin tijdens afspelen staat een hartje en een blokkeer dingetje. Als je daarop klikt vraagt hij of je het nummer of de artiest nooit meer wil horen.
Oke ik ga het doen. Ik hoor het nummer nu. Thanks!!
als je een mac hebt moet je gewoon airdrop gebruiken, als ik echt geen zin heb om te prutsen mail ik alles naar mezelf
je kan ook alles laten samenvallen met icloud normaal gezien
Welkommn!
Ik moet tijdelijk weer terug naar mān moeder. Het contract van ons huis stopte onverwacht, ik loop nu stage en ik studeer binnen drie maanden (hopelijk) af dus geld voor huur is even instabiel vanwege ernaast niet (kunnen) werken. Ik ben de enige in mān vriendengroep die nog studeert. Ik had nogal wat persoonlijke issues ivm overspannen een paar jaar terug en gewoon überhaupt persoonlijke dingen die ik nooit verwerkt had en nu allemaal tegelijk kwamen, dus ik was voornamelijk bezig met een betere mentale basis voor mezelf om te zorgen dat dit soort dingen nooit meer gebeuren later maar ik beter in mān eigen kracht sta en mezelf goed ken.
De master die ik doe duurt een jaar, was in 2016 begonnen en ben nog bezig door alle bovenstaande dingen (en gedoe met een professor, had dat op egf nog wel verteld). Maar ik voel me nu zoān faalhaas dat ik bijna 27 ben en nog nergens echt ben? Heb bijvoorbeeld ook nooit een relatie gehad en dat ik nog stage loop op deze leeftijd vind ik bijna een beetje triestig. Vooral omdat mān begeleider jonger is dan ik.
Op goeie dagen zie ik in dat ik zoveel verder ben dan een paar jaar terug en dat dat belangrijk is. En dat al die dingen die sociaal wenselijk zijn er niet per se toe doen. Maar tegelijk vind ik dat ik de dingen niet snel genoeg (voor de maatschappij?) of goed genoeg doe en daar kan ik zo verdrietig van worden. Vind deze leeftijd maar ingewikkeld, pfff.
Je bent helemaal geen faalhaas
Ik heb veel gebreken en nooit zelfmedelijden behalve als het om 1 ding gaat: de fucking tandarts. Ik poets en stook mega goed maar ALTIJD gedoe (lees: naast gaatjes ook andere dingen en minstens 7 x per jaar bij tandarts).
Net terug voor nummer 5 dit jaar, morgen jarig maar mag me verheugen op afspraak nummer 6 maandagochtend .
OkƩ thanks voor luisteren.
Misschien weet iemand dit⦠Als ik vandaag bij de Jumbo al 20 euro heb bij gepind kan ik dan straks dat nog een keer doen? I.v.m. niet twee keer bij een andere bank kunnen pinnen⦠Of ziet hij dat niet zo omdat ik het met mijn boodschappen tegelijk doe?
Je klinkt helemaal niet als een faalhaas
Ik heb genoeg van deze dag ik ga een dutje doen
Nog 27 minuten en dan heb ik weekend - KAN NIET WACHTEN.
Gewoon doen hoor!! Nu!
Maar als je haar al vroeg of zij wilde rijden ivm benzine, kun je toch nu zeggen van ākunnen we deze keer de benzine kosten splitten want ik zit een beetje krap deze maandā. Niks raars aan hoor, gewoon doen
Bij mij hielp dat ook, tot enkele maanden geleden, nu heb ik er weer last van
Bedoel je dat je bij het afrekenen van je boodschappen vraagt of je ⬠20 bij kan pinnen? Volgens mij ziet de bank dat dan niet als geld opnemen maar gewoon als een betaling en zou dat moeten kunnenā¦
Misschien is het ook omdat je de laatste tijd zo vaak āproblemenā hebt met de trein dat er nu al een soort onrustige reactie is ontstaan als je de trein al instapt? Stress van het naar huis gaan/thuiskomen kan dan ook wel meespelen
Als je gewoon bij de pinautomaat aan de kassa hebt gepind en 20 euro hebt bijgepind, zeg maar, lijkt me dat je daarnaast nog gewoon bij een pinautomaat āin de muurā kan pinnen.
Ja dat bedoel ik