Terwijl ik me zo heb geschaamd dat ik heel lang thuis heb gewoond, en door ook wel raar door werd aangekeken.
Waarom laten we iedereen niet gewoon doen wat hij zelf wil en moeten we overal een mening over hebben? Je moet je in ieder geval zeker niet gaan verdedigen want dat is nergens voor nodig!
@anon65426728
Ik lees net je blog(s), ook over je Viva-verhaal en vind het leuk datje hier nu bent hoor! Even een wat warmer welkom dan daar; leek me op zn plaats. En je schrijft leuk!
Hey pas je op met mijn (oude) woonplaats beledigen? (Haha grapje)
Wat voor soort afspraken als ik het mag vragen? Worstel zelf heel erg met iedereen regelmatig zien (vrienden, familie), vooral de paar mensen waarvan ik weet dat ze niet goed in hun vel zitten, en tijd voor mezelf vrij houden. Ik heb dit weekend vier dingen en in twee ervan heb ik echt zin, verder kan ik wel huilen bij de gedachte dat schoonmaken en weekboodschappen doen dus heel lastig wordt en dat ik tot woensdagavond geen enkel moment niets/voor mezelf heb
Heb echt een kut dag en alles wat ik wilde doen lukt niet. Dus ik ga nu maar mijn frustratie eruit knallen in de sportschool.
iTunes is echt een vreselijk programma. Ik werd vroeger altijd helemaal lijp als ik muziek om mān iPod wilde zetten.
Maar hoe doe ik het anders dan met iTunes?
Ik gebruik altijd Fotoās of iPhoto (maar weet niet of je een Mac hebt?)
Iemand moet me echt tegen houden. Begin Arnhem best leuk te vinden. Kan zo niet langer jongens.
Ik importeer nooit fotoās naar laptop/iPad dus kan je helaas niet helpen.
Vlieg voor het eerst met een trolley en extra tas en ze riepen net om dat de vlucht vol zit dus trolleys in het ruim moeten. Ik zit klaar voor een sprintje om mijn trolley gewoon in de cabine te kunnen hebben omdat ik geen zin heb om te wachten
Nee geen Mac
Werkt helaas niet zo Haha. Als je gaat boarden moet je langs die mensen van de maatschappij en die nemen dan je trolley in
Op de heenweg niet, dus ik hoop dit keer ook niet
Ik vind het ook heel knap! In de eerste plaats zou ik dit dus al niet durven, omdat ik dan bang ben dat met het omhooggaan met het salaris de verwachtingen ook omhoog gaan en ik denk dan weer dat ik die niet kan waarmaken
Oh ik vind dit altijd zo raar? Als ik inpak bereid ik me erop voor of er gegooid gaat worden met mijn spullen of niet en ik vind het dan zo onrechtvaardig dat ik bij het inpakken besluit dat ik zelf wel goed op mān nieuwe macbook (bij wijze van spreken) kan passen en dat ie mee mag, maar dat dan op het laatste moment voor me wordt besloten dat hij in mān onstevige trolley het ruim in wordt gegooid
Nice. Heb al de hele dag mān string binnenstebuiten aan
Het katje van de buren rent zo vaak bij ons naar binnen, net ook weer. Ik snap niet waarom want binnen zit onze kat, die hem al een paar keer wat tikken heeft verkocht. Het is ook best lastig om hem tegen te houden, hij rent zo snel naar binnen, maar love kitties dus ik vind het geen probleem.
Ja like, ik heb er geen slotje op dus ik vertrouw er niet op dat hij dicht blijft. Vooral omdat ik al vaker beschadigde bagage heb gehad⦠Hij zit gelukkig in de cabine, dus nu kan ik met een gerust hart luisteren naar babyboomers die vrezen dat de koffers tijdens de vlucht op hun hoofd vallen
Reeeeed miiiiiijjj