Ik lees wel vaker stress in de trein bij jou, enig idee waar dit door komt (al is het vaak ook door emetofobie geloof ik)?
I3 of i5 processor zou ik kiezen. I7 heb je waarschijnlijk niet nodig. Kijk verder naar het gewicht, de grootte van het scherm, het werkgeheugen en de opslagcapaciteit. Sommige vriendinnen van me hebben nauwelijks opslagruimte (echt maar 120 gig ofzo) en die klagen constant dat ze problemen hebben met fotoâs, videos en documenten opslaan. Ik vind Asus, Lenovo en HP tegenwoordig goede merken. Ik heb zelf goede ervaringen met refurbished modellen, maar het gaat ook wel eens finaal mis natuurlijk. Denk dat je voor 500-600 wel iets nieuws kan vinden met je wensen, maar als je een luxere laptop wilt en ongeveer die prijs wilt betalen, zou ik idd refurbished doen. Wel bij een bekende shop en geen schimmige zaak.
Je riep?
Dank je dit is zeer informatief!
Ik hoopte al dat jij met een gifje zou komen.
Ik heb een manita mapje op Mn iPhone, dat weet je toch. Altijd een Manita binnen handbereik.
Hoi. Ik ben nieuw en ik weet niet waar ik moet beginnen met posten. Ik miste lid zijn van een forum en was het lurken zat dus ook maar eens een account aangemaakt
het is echt te erg dat ik altijd iets ongezonds ga halen voor lunch als ik alleen op kantoor ben val niet eens af terwijl ik nu wel een uur per dag fiets
@MevrWillem Ik moest ineens aan je denken, je was toch op een nieuwe afdeling begonnen omdat je collegaâs op je oude plek zo naar waren? Wilde even checken of het beter gaat. Bevalt je nieuwe plek?
Vanaf een iPhone?
Top! Kun je hem morgen nog een keer aan
Hahaha hmmm lekkerrrr
Ik vind het ook nooit leuk als mân handbagage toch wordt ingenomen, vooral omdat je vaak best lang op je bagage moet wachten bij aankomst in plaats van dat je snel door kunt lopen, wat het grote voordeel is van met enkel handbagage vliegen haha.
Maar, als je je bagage toch in het ruim moet doen mag je er wel altijd nog dingen uithalen, dus een macbook enzo hoeft niet in het ruim (wordt volgens mij sowieso afgeraden). Maar tegenwoordig zitten hele vluchten vol mensen die alleen met handbagage reizen, waardoor het laadruim ruimte te over heeft, maar boven de hoofden passen simpelweg niet zoveel koffers als er passagiers zijn. Dus er is geen andere oplossing dan toch handbagage in het ruim doenâŠ
Welkom
Ik heb al een week een trillend ooglid en ik word er helemaal gek van!
Heeft hier iemand via de rabo app of online ooit een spaarrekening geopend?
Ja ik via de app! Twee spaarrekeningen.
Ik stond ooit op het punt om dat te doen maar ik had toch nog even een vraag. Toen heb ik gebeld, ging zij dat voor me fiksen, moest ik alleen even digitaal bevestigen/tekenen en na nog een kwartier had ik toegang tot mn nieuwe rekening.
Dit is geen antwoord op je vraag, maar wat ik bedoel is dat als je ergens niet uitkomt je even kam bellen dan helpen ze je supergoed en snel.
Jaa ik kan alleen even niet zo goed vinden waar ik het moet doen haha. Maar het duurde lang voordat de chat opende dus dacht vraag het even aan mn slimme meiden haha.
In de app moet je naar âzelf regelenâ -> âproduct toevoegenâ! Op internet moet je geloof ik eerst inloggen met je scanner. Maar ik raad nog steeds bellen aan haha