Wat je even kwijt wilt #9

Wat lief! Ja, het is echt 100 x beter. Aardige collega’s, erg interessant en inhoudelijk werk. De overstap heeft veel stof doen opwaaien, omdat de reden pesten is. Het wordt daarom serieus aangepakt en ik heb nog veel gesprekken moeten hebben over de situatie, de pesters en de consquenties voor hen. Ik hoef de confrontatie met hen persoonlijk gelukkig niet meer aan, maar van hogerop worden mensen nu gecorrigeerd. Voor mij is het goed uitgepakt allemaal.

12 likes

Zorgmedewerker tegen ernstig dementerende cliënt in een gesprek: wat goed, je krijgt wat je verdient hè Hans!
Hans: “Nou dan moet ik nog veel krijgen”.

Hahaha :heart::heart:

38 likes

Het is gelukt jeeej.

2 likes

wegwegwegweg

12 likes

Wat fijn om te horen! Kan me wel voorstellen dat dat gek is om te zien, maar zo belangrijk dat het wordt aangekaart en er wat aan gedaan wordt. Blijf het heel moedig van je vinden, ben blij dat je zoveel beter op je plek zit. <3

Aw, lief van jou! Iets van rozenblaadjes op het bed (of moet je dan aan onsmakelijke dingen denken met betrekking tot je ouders? :’)). Of misschien iets van een wandelingroute of massage of wat dan ook wat het hotel aanbiedt?

Bloemen en chocolaatjes op de kamer?

Wat leuk dat je ouders dat samen gaan doen!
Is er iets van wellness is het hotel waar ze van houden?
Heeft de een al activiteit voor de volgende dag bedacht? Anders zou je bijvoorbeeld kaartje op bed met fietsroute, en en sleutels van gehuurde fietsen achter kunnen laten laten?
(rare zin)

1 like

Kun je een nummer blokkeren op spotify? Er staat een nummer in mn daily mix wat ik ZO HAAT jezus en het gaat maar niet weg. Ik heb het ook nog nooit helemaal geluisterd

1 like

Ben nu paar dagen aan het appen met een klasgenoot van de middelbare school. Voel me weer een beetje aandachtgeile puber. Genant gewoon. Instant happy face als er weer een berichtje binnen komt.

6 likes

Links onderin tijdens afspelen staat een hartje en een blokkeer dingetje. Als je daarop klikt vraagt hij of je het nummer of de artiest nooit meer wil horen.

2 likes

Oke ik ga het doen. Ik hoor het nummer nu. Thanks!!

1 like

als je een mac hebt moet je gewoon airdrop gebruiken, als ik echt geen zin heb om te prutsen mail ik alles naar mezelf
je kan ook alles laten samenvallen met icloud normaal gezien

Welkommn!

Ik moet tijdelijk weer terug naar m’n moeder. Het contract van ons huis stopte onverwacht, ik loop nu stage en ik studeer binnen drie maanden (hopelijk) af dus geld voor huur is even instabiel vanwege ernaast niet (kunnen) werken. Ik ben de enige in m’n vriendengroep die nog studeert. Ik had nogal wat persoonlijke issues ivm overspannen een paar jaar terug en gewoon überhaupt persoonlijke dingen die ik nooit verwerkt had en nu allemaal tegelijk kwamen, dus ik was voornamelijk bezig met een betere mentale basis voor mezelf om te zorgen dat dit soort dingen nooit meer gebeuren later maar ik beter in m’n eigen kracht sta en mezelf goed ken.

De master die ik doe duurt een jaar, was in 2016 begonnen en ben nog bezig door alle bovenstaande dingen (en gedoe met een professor, had dat op egf nog wel verteld). Maar ik voel me nu zo’n faalhaas dat ik bijna 27 ben en nog nergens echt ben? Heb bijvoorbeeld ook nooit een relatie gehad en dat ik nog stage loop op deze leeftijd vind ik bijna een beetje triestig. Vooral omdat m’n begeleider jonger is dan ik.

Op goeie dagen zie ik in dat ik zoveel verder ben dan een paar jaar terug en dat dat belangrijk is. En dat al die dingen die sociaal wenselijk zijn er niet per se toe doen. Maar tegelijk vind ik dat ik de dingen niet snel genoeg (voor de maatschappij?) of goed genoeg doe en daar kan ik zo verdrietig van worden. Vind deze leeftijd maar ingewikkeld, pfff.

7 likes

Je bent helemaal geen faalhaas

6 likes

Ik heb veel gebreken en nooit zelfmedelijden behalve als het om 1 ding gaat: de fucking tandarts. Ik poets en stook mega goed maar ALTIJD gedoe (lees: naast gaatjes ook andere dingen en minstens 7 x per jaar bij tandarts).

Net terug voor nummer 5 dit jaar, morgen jarig maar mag me verheugen op afspraak nummer 6 maandagochtend :sob::sob::sob:.

Oké thanks voor luisteren.

3 likes

Misschien weet iemand dit… Als ik vandaag bij de Jumbo al 20 euro heb bij gepind kan ik dan straks dat nog een keer doen? I.v.m. niet twee keer bij een andere bank kunnen pinnen… Of ziet hij dat niet zo omdat ik het met mijn boodschappen tegelijk doe?

Je klinkt helemaal niet als een faalhaas :heart:

1 like

Ik heb genoeg van deze dag ik ga een dutje doen :+1:

13 likes