Nog 27 minuten en dan heb ik weekend - KAN NIET WACHTEN.
Gewoon doen hoor!! Nu!
Maar als je haar al vroeg of zij wilde rijden ivm benzine, kun je toch nu zeggen van âkunnen we deze keer de benzine kosten splitten want ik zit een beetje krap deze maandâ. Niks raars aan hoor, gewoon doen
Bij mij hielp dat ook, tot enkele maanden geleden, nu heb ik er weer last van
Bedoel je dat je bij het afrekenen van je boodschappen vraagt of je ⏠20 bij kan pinnen? Volgens mij ziet de bank dat dan niet als geld opnemen maar gewoon als een betaling en zou dat moeten kunnenâŠ
Misschien is het ook omdat je de laatste tijd zo vaak âproblemenâ hebt met de trein dat er nu al een soort onrustige reactie is ontstaan als je de trein al instapt? Stress van het naar huis gaan/thuiskomen kan dan ook wel meespelen
Als je gewoon bij de pinautomaat aan de kassa hebt gepind en 20 euro hebt bijgepind, zeg maar, lijkt me dat je daarnaast nog gewoon bij een pinautomaat âin de muurâ kan pinnen.
Ja dat bedoel ik
Maar ik wil nog een keer bij de kassa pinnen haha.
O, dat kan sowieso, volgens mij!
wie zou in dit geval een brief jatten en open maken uit extreme nieuwsgierigheid? (anoniem)
- Ik wel
- Ik niet
0 stemmers
Verhuizen is slopend!
Huh. Dit zou niet eens in me opkomen? Als je bezorgd bent om haar bel je toch de politie.
Waaaaarom moeten mensen altijd toeteren als er een bruiloft is? Even later kwam de politie en het was gelijk stil
Lijkt me duidelijk wat er aan de hand is toch? Gezien de soort brieven. Ze zal er wel vandoor zijn.
haha ja lijkt mij ook duidelijk was benieuwd of mensen dit soort dingen zouden doen
Top dit. Ik zat op de borrel op werk mijn vakantie te vieren met een zoute stengel. Ik hap er in en ik voel een krak. Kies kapot. Tandarts is gesloten. Dus nu lekkere vrijdagavond bij de spoedtandarts.
Ik hou van dit soort polls.