Oohh ik heb even gemist wat je hier gaat doen, maar ik wil graag meer updates! Wat een spanning en sensatie
Haha, ik ben hier in het blog-topic ook wel even aan de tand gevoeld hoor, en terecht ook. Extra lief dus, je reactie, dankjewel. (En jij ook @HvO!)
Als ik het goed begrijp heb je geen Apple computer maar wel een iPhone? iTunes is denk ik sowieso geen handige manier⊠Ik heb ooit mijn moeder erbij geholpen op deze manier, en dat werkte gewoon:
Ik heb ook zoiets van: kan nu ziek veel sparen thuis en het is nog niet echt nodig om uit huis te gaan. Maar ik ben wel fucking jaloers op de vrijheid die je dan hebt, op alle fronten! Denk dat de meeste mensen die thuis wonen tov âpromotenâ ergens ook gewoon wel die vrijheid zouden willen hoor
Ik heb tijdens de vierdaagse een Zweedse officier ontmoet en ik ben nu bij hem. Morgen hebben we een gala en vanavond heb ik dansles omg. En ik doe af en toe ene update omdat men hier met me heeft meegeleefd.
Haha wat voor film is dit?!
O en wat voor dansles?
Welke 20 denier panties vinden jullie het fijnste?
Thanks! Dit ga ik proberen
Nouja hij is nu in zân jogging broek zân schoenen aan het poetsen, dus niet echt filmachtig. Ik weet nog niet wat we moeten dansen en hij ook niet wat m nerveus maakt want volgens mij houden Zweden niet van verrassingen. Daar kan ik mee sympathiseren
Mijn vriendin is dus over de zeik. Dat het voor haar ook allemaal heel moeilijk is en of ik dat wel besef. Dat ze zich af vraagt of ze dan maar nooit meer moet afspreken omdat ze nooit weer hoe haar lichaam zich houdt. Blablabla. Vol in de aanval
Is deze bank rood of bruin?
- Bruin
- Rood
0 stemmers
Ik kan het niet heel goed zien want mn laptop heeft een wat donker scherm dus ik zie het niet, ik dacht bruin maar neig ook naar rood. Ik wil in ieder geval geen rode bank. Ik kan deze morgen gratis ophalen namelijk.
Zou zeggen roodbruinđ
Lastig te bepalen met de lichtval, maar ik denk bruin
Omg love de update @Damnatio!!!
Ben benieuwd hoe serieus ze met die danslessen en dans zijn want bij studenten trok dat standaard op niks. Veel plezier!!!
Ik was dus vandaag om 3u vrij ipv om 5u. Begon de teleurstelling al op t station, normaal pak ik de trein om 12 over, maar dat is een spitstrein en die rijdt dus nog niet om 3u, dus werd 15.25 voordat ik de trein had. Kom ik thuis, heb ik geen sleutel mee dus superleuk, 2u eerder weekend, maar in de tussentijd zit ik nu nog steeds buiten, te wachten op mn vriend die om 18.10 thuis komt. Ik heb net ff boodschappen gedaan, veel nuttiger kan ik mn tijd niet besteden
Omg mân vriend valt net flauw. Hij wilde het raam dicht doen, want hij had het koud (oa doordat hij zich al paar dagen niet top voelt), maar zn vingers komen ertussen. Ik zeg onder de koude kraan je vingers. Dus hij doet dat, hangt ie tegen het aanrecht. Ik loop naar dat raam en praat tegen hem, terwijl hij zegt dat ie misselijk is. Dus ik vraag, komt dat door je vingers? Geen antwoord en hij valt keihard en schokkend en hijgend neer. Baby in paniek, hond erbij, ik m op zn zij gelegd, anders natuuurlijk tong-inslik kans. Na 2 min wordt ie gelukkig wakker, helemaal bleek. Nu ligt ie op de bank met een dekentje met allemaal shit waar suiker in shit. Ik ben nog nooit zo fucking erg geschrokken
Brrr wat naar zeg Zorg maar goed voor hem!
Primark! Zitten 4 in een pak voor âŹ3,50 en aangezien 20denier toch altijd snel stuk gaat, is het een prima prijs.
Eens! Ik draag ook vaak due van de primark
Jeetje wat moet dat ontzettend schrikken zijn geweest indd! Wel fijn dat jij erbij was op dat moment en hij niet alleen thuis was de baby ofzo. De rest van de avond maar lekker rustig aan doen!