Hier hetzelfde haha, probeerde nog door te slapen maar lukt nooit
Vannacht voor het eerst in mijn nieuwe huis geslapen! Had het wel enorm koud vannacht en omdat alles nog half ingepakt zat heb ik maar mijn kerstboom onesie aangedaan. Heerlijk warm! Straks wel snel omkleden voordat de behangers komen en ik er zo bij loop.
Vanmiddag komt mij ex langs om spullen uit te wisselen (ja sorry laatste keer dat ik hier over zever). Ben zenuwachtig. Ben alleen een bang dat ie afzegt op het laatste moment… wil er gewoon klaar mee zijn en afsluiten op een nette manier (:
Misschien een stomme vraag maar weten de toekomstige bewoners van dit overlast?
Vandaag komt een vriendin uit Amerika over!!!
Zoveel zin om haar weer eens te zien!
Komende week ook naar de Efteling met haar.
Me is happy
Ik ga zo buiten bootcampen maar het is ineens mega koud buiten. Ik moet maar eens gaan investeren in een goede buitensportoutfit.
Zo het is ineens echt koud. Afgelopen tijd hebben we steeds buiten gegeten. Maar dat wordt hem nu niet meer.
Vet irritant. Ik zou echt de neiging hebben om een emmer met koud water naar beneden te kletteren
Kan me wel voorstellen dat dit voor hen logistiek gezien praktischer is (je hoeft dan niet van het ene naar het andere station te reizen).
Hahaha geweldig
O ja dat lees ik nu ook. + vrij zinloos, ga dan gewoon achter de poortjes staan en kijk of men uitcheckt inderdaad…
Pfff wat een hopeloze situatie zeg haha. Snap dat je daar geen zin in hebt.
Ja! Mijn uni is nu ook heel soepel met herkansen en opnieuw schrijven van essays. Hoefde ik bij mijn oude uni echt niet mee aan te komen
Ga vandaag lekker griezelen bij Walibi Halloween Fright Nights! Niet meer geweest sinds de geboorte van mijn 1e kind, dus 7 jaar geleden. Ben zo blij als een klein kind haha omdat ik van Halloween hou en dat ik even geen kinderen om me heen heb Voel me vrij hahaha
Ik lust tegenwoordig best wel veel dingen die ik vroeger echt niet lekker vond. Bijvoorbeeld olijven vond ik vroeger echt vreselijk, maar kan er nu niet genoeg van krijgen. Hetzelfde met grapefruit, ik eet dit nu zo graag! Alleen kost dat wel veel tijd om zelf schoon te maken maar worth it
Heb verteld over de rookgeuren die achter uit het keukenblok komen, gaat ook verhuurd worden dus die persoon gaat er zelf niet wonen. Kan vermoedelijk ook snel opgelost worden, maar ik ga de achterkant van het kastje er niet meer uitslopen, heb ik ook gezegd. Is aan de nieuwe eigenaar en de verhuurder om op te lossen! Mas rookt de huurder van mijn huis straks ook en boeit het die persoon niks. En ik ken degene die het gekocht heeft persoonlijk dus ja :p. Kijk ik heb van een hond geen last en mij boeit t geen hol of ze er met 2 wonen of niet. Maar de verhuurder boeit dat wel, dus die mensen hebben zelf straks een probleem.
Rookgeuren achter het keukenblok?!
H & M! Maar alweer van 2 jaar geleden, geloof ik.
Succes met leren!
Brrrr moet echt studeren maar heb het veel te koud om mijn bed uit te komen