Zit in de trein, komt een vrouw van 70+ schuin tegenover me zitten met een kartonnen beker en een vol pak karnemelk. Schenkt voortdurend bekers in en is binnen 5 minuten leeg. ¿Que?
Ahhhhh wat lief! Toen ik je verhaal las dacht ik echt wtf ben ik aan het lezen. Maar dit is echt lief, veel plezier
Ja zo echt hè. Meissie was ook helemaal overstuur! Nu ff soep voor m maken, dat was toch al het plan en hij ligt nu lekker op de bank onder een deken (moest van mij eigenlijk naar bed, maar dat wilde die niet. Dan haal ik het bed wel naar beneden ♀️)
Nouja beter dan als ze het rechtstreeks uit het pak slokt?
Oké domme vraag, maar zitten er brokken in karnemelk? Het is toch bedorven melk ofzo? Ik vind van die dikke zuivel die je echt moet wegklokken echt ranzig, zoals van die Goedemorgen! of Drinkyoghurt, is Karnemelk een beetje dat?
Lekker karnemelk adten
Nee, er zitten geen brokken in. Ik vind de structuur wel anders dan ‘gewone’ melk, maar het is gewoon vloeibaar. Zuurder, en misschien wat dikker? Kan het niet heel goed omschrijven.
Klink nasty Haha
Is het ook nog steeds trauma’s van omdat ik het vroeger als kind moest drinken.
Ja, het is ook echt niet te zuipen
Ik vind je juist dapper dat je doet wat je wilt en hoe lang dat duurt maakt niet uit toch, jouw keuzes jouw leven
@Damnatio Toff!! Have fun
@Unquestionable Wat heftig. Knap dat je meteen gehandeld hebt.
Laatste avond hier. Nog ergens wat eten en dan lekker op tijd gaan slapen. Worden morgenochtend al vroeg opgehaald.
Nog wel bedenken wat ik ga eten vanavond.
Risotto, spaghetti carbonara, hamburger of pizza
Omg dat is behoorlijk schrikken ja. Ik ben vroeger ook vaak flauw gevallen en zout kan ook goed helpen. Dus gooi maar wat extra zout in zijn soep
Nou jongens, oma hier gaat weer eens uit vanavond. En ik heb dus serieus niets om te dragen. Ik heb net mijn hele kledingkast geprobeerd en ben uiteindelijk toch weer uitgekomen op een zwarte jeans met een zwarte top… boring
Update 2 ik ben op een semi formeel feest waar men pizza uit servetten eet. Ik ben een begrip maar ik versta er geen fluit van. Net lachte ik m’n Zweed uit omdat hij een soort van half Pruisische stap over de drempel maakte: Huhuhu ben je hitler ofzo maar dat was een eerbetoon voor de koning. Ik moer zo dansen dat wordt zeker wel kut. Hier plaatjes van de bajonetten wn de balk waarop ze schermen (??)
ja dit doe ik idd. ik heb er ook erg zin in!
Ik ben opeens helemaal in de war door het woord Brabant, wat een lelijk woord eigenlijk? Heb net gegoogeld of het wel bestaat haha.
Je bent geen faalhaas.
Ik studeer nog en ben 27. Mentale gezondheid gaat altijd voor!