Wat je even kwijt wilt #9

Haha sorry Brabantpolitie. Gaat ook alleen om het woord he, kom er zelf vandaan en love Brabant.

1 like

Love it.

1 like

ik zal nooit vergeten hoe ik voor het eerst een klant terugfloot in een telefoongesprek…
op de helpdesk van een internetprovider. had avonddienst tot 23:00. lang lang geleden, nog met inbellen. nou dat wil je niet, inbellen. en je wilt er al helemaal geen support op leveren.
zit ik om 22:55 met een moeilijke kerel in gesprek over zn fucking 56k6 modem. (i know, oma vertelt).
de hel met die dingen was dat ze soms niet de juiste drivers hadden waardoor ze niet aan de standaard voldeden en die telefooncentrale wel en dat gaf dan gezeik. oplossing: drivers downloaden. ja, over je brakke verbinding. niet de leukste gesprekken.
volkomen vervelende situatie, maar niet de schuld van het helpdeskmeisje. dus daar moet je dan niet moeilijk tegen gaan lopen doen als ze toch probeert je goed te adviseren. nu was ik toen nog doodsbang aan de telefoon wegens weinig ervaring, maar op een of andere manier kreeg ik het ineens over me om te zeggen ‘meneer, wat u nu doet is NIET LIEF’.
??? wat een tekst. maar hij werkte en hij zei sorry!!!
die avond veranderde mijn leven, serieus.

67 likes

Mijn vriend is half Indiaas en wanneer we bij zijn vader eten, eten we altijd Indiaas. Nu dus ook op en het is zooooo lekker alleen nu zit ik echt heel erg vol

7 likes

de vraag is vooral, waarom geen foto van de pizza?

5 likes

Dank je wel :grin:

Ooohja dit weet ik nog wel! Maar ik wist niet dat het echt iets was geworden. Wat leuk :slight_smile:

1 like

Heb een soort meditatie app ofzo. Waar je dan ook kunt mediteren voor het slapen gaan. Maar ik zet die meer aan om te luisteren naar de zachte stemmen die hele verhalen vertellen. En telkens als ik een melding krijg word ik zo blij haha.

1 like

Ik ben geen expert, maar ik wel er wel naar kijken.

1 like

Heb net Famke Louise live gezien, was best cute.

18 likes

Ik heb dit nu ook, haha. Aan de ene kant ben ik daardoor de hele tijd superrelaxt, maar soms voelt het ook alsof ik mijn diploma bij een pakje boter krijg

Ik gooide net perongeluk de inhoud van mijn zak chips over het hoogpolige vloerkleed. Nu zit ik op de grond de chips eruit te vissen en op te eten tot de laatste kruimel want chips is veul te zonde om weg te gooien :tipping_hand_woman:

24 likes

Viel echt mee! Ze deed het echt leuk. Maar er waren alleen maar kinderen van 8-12 jaar met enkele uitschieters haha, dus die zijn ook niet zo veeleisend

Als er 2 bedrijven zijn waar ik oprecht een schijthekel aan heb zijn het 9292 en de RET wel.

1 like

Haha ik was aan het werk ja! Volgende keer hoi zeggen zonder je vriendin :wink:

Komt wel goed! Fijne nacht voor straks!
Trouwens helemaal geen unsuccesfull adulting, snap best dat dit spannend is!

Verkopen ze daar wel trenchcoats?

Oja :+1:Breng. Van die nazi’s die mij staande houden als ik de trein uit loop omdat ik vergeten was om bij hun paaltje in te checken. Had een dal vrij abo, en het was toevallig 6 uur ipv half 7. Nouja, boete. Mijn schuld. Gingen ze me uitdagen en ophouden? Expres langzaam doen zodat ik nog meer vertraging kreeg, woorden verdraaien en in de mond leggen, en als ik zei dat ze dat helemaal niet had gezegd, dat ik me maar ff koest moest houden en normaal moet doen. En dat vol in het zicht van de trein die op hun stond te wachten. Ja, die mensen mogen echt trots op zichzelf zijn.

En Veolia natuurlijk toen die nog reed. Vergeten in te checken maar wel een geldig vervoerbewijs. Word ik gecontroleerd, gaat ie tegenover me zitten ‘jaaaa meisje, denk je nou echt dat je zwart kan rijden hier? Doe je wel vaker hè? Dan moet je betalen?’
En ik zo droog: ik heb weekend vrij dus ik mag gewoon reizen als ik vergeten ben in te checken.
Scheelt dat hij mij toen gelijk gaf en me een fijne dag wenste, maar dat denigrerende taalgebruik hoeft echt niet.

Ugh

1 like

Gefeliciteerd!!!

Ik heb net eindelijk de ovenplaten met ammoniak in een vuilniszak gedaan door een tip van @Merel. Maar omg die lucht van dat spul, verschrikkelijk!

3 likes