Verslapen en ziek wakker geworden op de dag van opening van een zeer grote tentoonstelling waar ik een project van mij tentoonstel en presenteren, echt hoe dan, ik verslaap me nooit.
Succes!
Ik weet hier niet echt een goed topic voor dus dan maar hier. Lang en onsamenhangend verhaal.
Samenvatting
Ik heb een zomer vol feestjes, jongens, stranddagen en 2 vakanties gehad. Was echt de tijd van mijn leven. Nu begint de herfst, heeft iedereen het weer druk met werk en drogen de feestjes op waardoor ik me echt meteen weer verschrikkelijk down voel. Gister had een vriendinnetje afgezegd terwijl ik echt zin had om met haar naar de stad te gaan, ik heb er wat van gezegd omdat ze me steeds vaker afzegt en toen werd ze vet kwaad. Nu denk ik: kut, weer een persoon minder om feestjes mee te vieren. Ik baal er van dat ik geen plezier kan vinden in het thuis zijn en dat ik oprecht denk dat ik geen geschikt relatiemateriaal ben als ik niet minimaal 2x per week uit ga.
Is er iemand die dit herkent en die weet hoe ik dit kan doorbreken?
Vorige winter heb ik echt echt heel diep gezeten door alle bovenstaande punten en nu is het pas oktober en voel ik het alweer.
Wat rot dat je je zo voelt! Je bent niet de enige met zoān after-zomerdip, maar het is natuurlijk wel heel lastig dat je je thuis niet fijn voelt. Vind je het zelf ook belangrijk dat een potentiĆ«le partner vaak uitgaat? Of ben je bang dat je buiten uitgaan niemand tegen zal komen? Het is niet goed als het uitgaan iets dwangmatigs krijgt, je moet er wel echt plezier in hebben en het niet doen om het alleen thuis zijn te vermijden. Ik snap heel goed dat het nog steeds moeilijk kan voelen om alleen in een huis te zijn na zoān lange relatie en samenwonen, ik denk dat ik daar ook heel lang voor nodig zou hebben. Ik weet ook niet zo goed wat voor advies ik je hierin kan geven, ik hoop dat je je thuis ook op je gemak voelt en uitgaan vooral blijft zien als iets leuks en ontspannends en niet omdat het moet. Er zijn genoeg mannen die uitgaan niet belangrijk vinden, die ga je dus ook niet met het uitgaan vinden denk ik. Sterkte ermee iig.
Misschien hele domme vraag dit, maar ik reis nooit meer met de bus.
Kun je in Groningen nog losse kaartjes kopen in de bus en contant betalen? ik had even op google gezocht, maar het schijnt dus te verschillen per regio
Volgens mij alleen nog maar pinnen.
Weet iemand een leuke site voor telefoonhoesjes (telefoonhoesjes.nl heb ik al geprobeerd) die niet te duur zijn? Ik weet niet zo goed wat ik wil, dus eBay en Ali zijn een beetje lastigā¦
Ohhh top! Thanks!
Net voor het eerst weer mijn dekbed in mijn dekbedovertrek gedaan ipv gewoon onder mijn dekbedovertrek slapen. Zomer is voorbij
Jongens. Gisteren onverwachts uitgegaan. Kerel ontmoet. Mee naar huis genomen en ongeveer seks gehad. Niet helemaal want hij was te zat maar wel andere dingen. Word ik net wakker, is hij weg!? Aan de ene kant zo chill. Andere kant: hallo wtf!?
Hahahahahha
Favoriete zaterdagochtend besteding, wachten op een ov fiets
Zou dit eccccht niet kunnen waarderen, vind dat zo fucking onbeschoft.
Ongelooflijk! Zo ongelooflijk onbeschoft. Een vriendin zegt: āalsof het vuilnis zichzelf heeft buiten gezetā
De hond van mijn ouders (ook nog steeds mijn hond wel) is gisteravond overleden en ik kan alleen maar janken. Het beestje was niet eens oud, maar plots heel ziek geworden. Zo oneerlijkā¦
Awh , sterkte
Aaah wat tot, sterkte @KipTokTok!
Ik heb binnenkort een feest met thema AustraliĆ«. Of eigenlijk is het thema āZitnieā. Haha! Iemand suggesties voor een originele outfit? Kom zelf niet verder dan Kangaroo. Niet echt origineel dus.
Edit: okĆ© misschien als Steve Irwin incl nep krokodil ofzo? Hoewel ik dan vast niet de enige benā¦
Ik heb mijn kleding met Zwitsal wasmiddel gewassen nu heb ik steeds het gevoel dat ik een pasgeboren baby vasthoud. Weet nog niet of dat positief of negatief is
Ik vind het altijd hilarisch en irritant tegelijk wanneer sommige mensen Ticketswap niet begrijpen.
Als een concert niet uitverkocht is, ga je toch niet je ticket voor de normale prijs op Ticketswap zetten?
Waarom zou iemand het dan via die weg kopen ipv via de officiĆ«le website :ā) Zo dom.
Ah nee, zo plots. Sterkte!