Wat je even kwijt wilt #9

Hoooooooly shit. Ik ben al maanden op zoek naar een klassiek nummer dat ik hoorde toen ik onder het Rijksmuseum door fietste, ergens in mei. Kon het niet uit m’n hoofd zetten, super veel mensen gevraagd of ze het kennen maar helaas. En nu zit ik RTL late night te kijken, ze lieten wat klassieke nummers horen waar popmuziek van gemaakt is en eentje sprak me aan. Dus ik op Spotify opzoeken IS HET DAT NUMMER!

30 likes

Ik lig zo lekker ben ook echt heel moe. Moet ik weer eens plassen :confused:

Ik zeg doen :grimacing:
Maar dit heb ik ook heel vaak haha, echt niet chill

Werkt dit?

3 likes

Haha ben net terug! Nu waardeer ik de warmte van het bed extra

@mikselke hoe gaat het met je woonsituatie nu? Heb je tijdje niet voorbij zien komen

1 like

Hehe dat is een heel bekend stuk zelfs! Een of andere Amerikaanse (?) comedian heeft daar een heel verhaal over gehouden omdat een heleboel bekende nummers hetzelfde notenschema aanhouden, zoek op YouTube maar eens op ‘canon in d rant’. Of, doe het misschien maar niet omdat het heel misschien het stuk zou kunnen verpesten voor je omdat hij niet heel positief erover is, hoewel het ook wel weer tof is om te horen. Haha ik weet het ook niet, ik moest hier iig meteen aan denken toen ik je post zag.

En wat ik even kwijt wilde: ik werd een uur geleden (dus om half 1 's nachts) ineens gebeld door een privé nummer, toevallig ben ik nog wakker en kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, dus ik nam op en zei alleen ‘hallo?’ ipv dat ik mijn voornaam zei zoals ik normaal doe, vond het wel een beetje shady zo laat in de avond. Hoorde ik: Hallo, met Jaap, waar blijf je nou? Dus ik zei: Ehh volgens mij heb je een verkeerd nummer, wie zoek je dan? Zegt hij: ja Sanne! Ben jij niet Sanne dan? Ik zeg van niet, zegt hij: Oh dan heeft Sanne me gewoon een verkeerd nummer gegeven, dat is wel echt zuur. Maar wil jij niet nog iets met me gaan drinken dan? Haha heb hem vriendelijk verteld dat me dat niet zo’n goed idee leek en hem een fijne avond gewenst :stuck_out_tongue: Zo random :smile:

39 likes

Zit nu in m’n eentje op cs op de nachtbus te wachten en vind t nu al ellende

Iemand naast me steekt casually de vinger in de keel

Allemaal zatte kerels

Voel me niet bepaald op m’n gemakje

4 likes

Dank je wel :grin:

Ik heb dus net mn fb geanalyseerd en ben tot de conclusie gekomen dat ik het echt wel jammer vind dat ik an sommige mensen geen felicitatie heb ontvangen :flushed:maar gelukkig ook veel berichten gekregen van mensen van wie ik het niet verwacht had of niet erg had gevonden als ze niks hadden gestuurd.

1 like

Ik ben nu een week gestopt met de pil. En ik voel me zo gevoelloos. Enige gevoel wat ik momenteel heb is ongelukkigheid en droevenis… Ik vind het maar eng eigenlijk

Huis verkooooocht! Dus ik verhuis over 4 weken naar oma :rofl: dus cashen en dan heeeeel goed gaan sparen.
Onderburen lappen elke huurregel die ze afgesproken hebben aan hun laars, ze hebben nu ineens ook een hond. Kan er nu alleen maar om lachen XD. Lief dat je ‘t vraagt!

21 likes

Ben bevroren! Nog maar 8,5 uur en je girl heeft weekend.

Ohnee meer… maar hoef nog maar 8.5 uur te werken haha.

2 likes

Ik heb best wel slecht geslapen vandaag en ik voel me niet helemaal fit.

Ik ben natuurlijk alweer klaarwakker (ochtendmens) en m’n vriend wil nog slapen :slightly_frowning_face:

Hier hetzelfde haha, probeerde nog door te slapen maar lukt nooit

1 like

Vannacht voor het eerst in mijn nieuwe huis geslapen! Had het wel enorm koud vannacht en omdat alles nog half ingepakt zat heb ik maar mijn kerstboom onesie aangedaan. Heerlijk warm! Straks wel snel omkleden voordat de behangers komen en ik er zo bij loop.

60 likes

Vanmiddag komt mij ex langs om spullen uit te wisselen (ja sorry laatste keer dat ik hier over zever). Ben zenuwachtig. Ben alleen een bang dat ie afzegt op het laatste moment… wil er gewoon klaar mee zijn en afsluiten op een nette manier (:

2 likes

Misschien een stomme vraag maar weten de toekomstige bewoners van dit overlast?

Vandaag komt een vriendin uit Amerika over!!!
Zoveel zin om haar weer eens te zien!
Komende week ook naar de Efteling met haar.
Me is happy :heart::heart:

20 likes

Ik ga zo buiten bootcampen maar het is ineens mega koud buiten. Ik moet maar eens gaan investeren in een goede buitensportoutfit.

1 like