Wat je even kwijt wilt #9

Succes!

1 like

Vanmiddag op bezoek gaan bij mn schoonouders en daar ook eten. Super veel zin in, not.

1 like

Neh, niet als Aboriginal.

22 likes

@quantum en @SpeedOfSound thanks! Als opera house vind ik wel echt hilarisch! Zal de organisator ff een berichtje sturen hoe serieus het verkleed thema is. Voordat ik de enige ben die volledig los gaat.

https://goo.gl/images/rJCb5B

1 like

Nee wil me ook niet echt schuldig maken aan CA…

1 like

@Evi-lena sigarettenrook. Wss vanuit beneden via de holle spouwmuur en al mijn leidingen lopen achter het keukenblok die muur in. Kan het exacte gat niet zien maar is wss waar de waterleiding inloopt, dat zijn meestal lompe en te grote gaten

1 like

Mijn vriend net ineens: ā€œja, ik wil een nieuwe sjaal. Ik wil een Acne Studios sjaalā€. Euuuuuh oke. Doe maar, hij is een sjaal na 1 seizoen toch zat, maar doe dan wel een kleur die ik nog niet heb. :joy:

28 likes

Maar jij had toch je huis te koop gezet vanwege die rooklucht etc ? Als het snel opgelost kan worden waarom heb je je huis dan te koop gezet? Of wilde je sowieso al weg maar is dat nu versneld?

Ah ik ben blij dat je weer terug bent. Wil je er verder iets over kwijt? Mag altijd, hoeft natuurlijk niet.

1 like

Verschilt per lijn

1 like

Laminaat leggen is echt een kut klus als de muren scheef zijn jezus :rage:

2 likes

@Ohappyday hoe is de eerste nacht alleen met beeb gegaan?

Ik wil graag een foto posten van mezelf op instagram, alleen ik krijg de hele foto er niet op. Heb al wat lopen kloten met witte randen maar vind die witte tanden om mn foto heen weer zo lelijk. Heeft iemand de goudentip?

Zaterdag is zooo fucking druk. Speedy gonzales ben ik gewoon.

Ik heb er laatst 1 voor 8 euro gekocht op Bol, de volgende dag had ik hem in huis. Gezocht op telefoonhoesjes en dan gesorteerd van goedkoop naar duur. Niet de beste kwaliteit maar voor mij goed zat. Ik heb er eentje die je dicht kunt klappen.

Ik ben aan het nadenken over alle wilde, succesvolle dromen die ik nog zou kunnen verwezenlijken, terwijl ik heel lui in m’n bed lig te stinken. Wie hou ik voor de gek…

De glazenwassers zijn aan alle kanten van het huis bezig en ik zit heel stoĆÆcijns serie te kijken. Word hier zo ongemakkelijk van.

8 likes

Haha wat studeer je als ik vragen mag?

Ik heb jullie advies even nodig!

Ik wil graag m’n haar donkerbruin verven met henna. Maar dat heb ik dus nog nooit gedaan. Ik wil het echt met 100% natuurlijke henna doen (dus zonder toegevoegde chemische troep) en was aan het denken aan Lush. Heeft iemand ervaring met je haar met henna verven? Kan iemand wat meer uitleg geven of heeft iemand ervaring met bepaalde henna producten?
Ik wil mijn haar dus niet met gewone verf verven omdat het nog steeds uitvalt en henna is blijkbaar goed voor je haar.

Oja en ik heb champignons op overschot en wil graag een vegetarisch gerecht ermee maken. Iemand lekkere recepten?

Oohhh dit klinkt allemaal echt zo goed.

1 like