Wat je even kwijt wilt #9

Zo het is ineens echt koud. Afgelopen tijd hebben we steeds buiten gegeten. Maar dat wordt hem nu niet meer.

1 like

Vet irritant. Ik zou echt de neiging hebben om een emmer met koud water naar beneden te kletteren :o_o:

Kan me wel voorstellen dat dit voor hen logistiek gezien praktischer is (je hoeft dan niet van het ene naar het andere station te reizen).

1 like

Hahaha geweldig

1 like

O ja dat lees ik nu ook. + vrij zinloos, ga dan gewoon achter de poortjes staan en kijk of men uitcheckt inderdaad…

Pfff wat een hopeloze situatie zeg haha. Snap dat je daar geen zin in hebt.

Ja! Mijn uni is nu ook heel soepel met herkansen en opnieuw schrijven van essays. Hoefde ik bij mijn oude uni echt niet mee aan te komen :sweat_smile:

1 like

Ga vandaag lekker griezelen bij Walibi Halloween Fright Nights! Niet meer geweest sinds de geboorte van mijn 1e kind, dus 7 jaar geleden. Ben zo blij als een klein kind haha omdat ik van Halloween hou en dat ik even geen kinderen om me heen heb :see_no_evil: Voel me vrij hahaha

11 likes

Ik lust tegenwoordig best wel veel dingen die ik vroeger echt niet lekker vond. Bijvoorbeeld olijven vond ik vroeger echt vreselijk, maar kan er nu niet genoeg van krijgen. Hetzelfde met grapefruit, ik eet dit nu zo graag! Alleen kost dat wel veel tijd om zelf schoon te maken :sweat_smile: maar worth it

4 likes

Heb verteld over de rookgeuren die achter uit het keukenblok komen, gaat ook verhuurd worden dus die persoon gaat er zelf niet wonen. Kan vermoedelijk ook snel opgelost worden, maar ik ga de achterkant van het kastje er niet meer uitslopen, heb ik ook gezegd. Is aan de nieuwe eigenaar en de verhuurder om op te lossen! Mas rookt de huurder van mijn huis straks ook en boeit het die persoon niks. En ik ken degene die het gekocht heeft persoonlijk dus ja :p. Kijk ik heb van een hond geen last en mij boeit t geen hol of ze er met 2 wonen of niet. Maar de verhuurder boeit dat wel, dus die mensen hebben zelf straks een probleem.

Rookgeuren achter het keukenblok?!

H & M! Maar alweer van 2 jaar geleden, geloof ik.

1 like

Succes met leren!

1 like

Brrrr moet echt studeren maar heb het veel te koud om mijn bed uit te komen

Verslapen en ziek wakker geworden op de dag van opening van een zeer grote tentoonstelling waar ik een project van mij tentoonstel en presenteren, echt hoe dan, ik verslaap me nooit.

Succes!

1 like

Ik weet hier niet echt een goed topic voor dus dan maar hier. Lang en onsamenhangend verhaal.

Samenvatting

Ik heb een zomer vol feestjes, jongens, stranddagen en 2 vakanties gehad. Was echt de tijd van mijn leven. Nu begint de herfst, heeft iedereen het weer druk met werk en drogen de feestjes op waardoor ik me echt meteen weer verschrikkelijk down voel. Gister had een vriendinnetje afgezegd terwijl ik echt zin had om met haar naar de stad te gaan, ik heb er wat van gezegd omdat ze me steeds vaker afzegt en toen werd ze vet kwaad. Nu denk ik: kut, weer een persoon minder om feestjes mee te vieren. Ik baal er van dat ik geen plezier kan vinden in het thuis zijn en dat ik oprecht denk dat ik geen geschikt relatiemateriaal ben als ik niet minimaal 2x per week uit ga.
Is er iemand die dit herkent en die weet hoe ik dit kan doorbreken?
Vorige winter heb ik echt echt heel diep gezeten door alle bovenstaande punten en nu is het pas oktober en voel ik het alweer.

Wat rot dat je je zo voelt! Je bent niet de enige met zo’n after-zomerdip, maar het is natuurlijk wel heel lastig dat je je thuis niet fijn voelt. Vind je het zelf ook belangrijk dat een potentiĆ«le partner vaak uitgaat? Of ben je bang dat je buiten uitgaan niemand tegen zal komen? Het is niet goed als het uitgaan iets dwangmatigs krijgt, je moet er wel echt plezier in hebben en het niet doen om het alleen thuis zijn te vermijden. Ik snap heel goed dat het nog steeds moeilijk kan voelen om alleen in een huis te zijn na zo’n lange relatie en samenwonen, ik denk dat ik daar ook heel lang voor nodig zou hebben. Ik weet ook niet zo goed wat voor advies ik je hierin kan geven, ik hoop dat je je thuis ook op je gemak voelt en uitgaan vooral blijft zien als iets leuks en ontspannends en niet omdat het moet. Er zijn genoeg mannen die uitgaan niet belangrijk vinden, die ga je dus ook niet met het uitgaan vinden denk ik. Sterkte ermee iig.

3 likes

Misschien hele domme vraag dit, maar ik reis nooit meer met de bus.

Kun je in Groningen nog losse kaartjes kopen in de bus en contant betalen? :see_no_evil:ik had even op google gezocht, maar het schijnt dus te verschillen per regio

Volgens mij alleen nog maar pinnen.