Heel veel sterkte! wat onwijs rot, ook omdat het zo snel en onverwacht is gegaan. Dikke knuffel!! <3
Veel sterkte
Oh dat is wel heel onverwachts snel, sterkte!
Was it you?
Ahhw heel veel sterkte
@kerselaar Sterke, ook al is een dier oud en heeft het bepaalde klachten, je bent er nooit op voorbereid dat het opeens kan gebeuren. Hopelijk heeft je kat verder geen pijn geleden. Het besef dat mijn kater nooit meer naar mij toe zou komen om kopjes te geven kwam pas een dag na het overlijden.
Ja, precies daarom zou ik het doen. Een luchtig en kort berichtje neemt eventueel ongemak in de toekomst al enorm weg.
Sinds halverwege juli ben ik best druk bezig geweest met het opzetten van een blog (en ik ben een totale leek op dit gebied). Ik wil even kwijt dat ik best trots op mezelf ben. Ik heb al 30 users per dag
Het geluid van mijn laptop gaat de laatste tijd best rap achteruit, weet iemand uit ervaring wat ik daaraan kan doen?
Ik heb mijn laptop denk ik sinds 2014 of zo, dus op zich is het niet vreemd dat de kwaliteit minder wordt. Maar ik wil er wel graag wat aan doen, want mijn laptop is ook mijn televee en luister veel muziek.
Ik heb een hele tijd terug een filmpje gezien waarin Harry Styles een sinaasappel eet op een of andere awardshow en daarna zijn handen aan zijn broek veegt. Super random, maar het blijft echt door m’n hoofd spoken. Ik vind het fantastisch. Dat je zo comfortabel met en zeker van jezelf bent dat je dat gewoon doet op zo’n chique evenement? En ook een beetje lak hebt aan al die regels. Dat lijkt mij heerlijk. Ik ben al super zelfbewust en awkward in het dagelijks leven, laat staan bij zo iets.
Huis verkocht, zonder voorbehouden. Oma here I come
awh wat heb je?
Er is echt iets met Franse rap. Ik heb normaal een hekel aan rap als genre, maar in het Frans werkt het.
Ja ik heb er 2 gekocht en ik voelde me een beetje bejaard erom, heel stom haha.
Gefeliciteerd! Dat is snel gegaan. Maar je gaat nu tijdelijk bij je oma wonen?
Ja, met het idee om tzt haar huis over te kopen.
Ja, inderdaad!! Haha.
Wat fijn! Nog verlies op geleden? Kun je snel weg? Zal wel een opluchting zijn voor je
Ik wilde nog even slapen toen mn vriend ging werken vanochtend. Ik werd een half uur geleden wakker. Wat.
Hou nog een leuke zakcent over, zelfs iets meer als ik had gedacht voor de makelaars kwamen!