Wat je even kwijt wilt #9

Dat laatste vind ik interessant want ik heb daar dus echt 0,0 mee. Ik weet niet hoe je op insta kunt zien wat een ander allemaal liket en doet daar, maar blijkbaar kan je dat zien? Het interesseert me ook echt helemaal niet, bij niemand eigenlijk. En ook op geen enkel medium.

Ik vind dat nog steeds zoiets geks

@Kerselaar oh wat erg, heel veel sterkte!

1 like

Jaa, er staan ook nog als je ver scrolt foto’s van mij en mijn ex op mijn Facebook namelijk.

En wat lekker!!

Edit;
@Twijfelaar Bedankt voor je lieve reactie! Ik zit inderdaad te twijfelen om haar te berichten dat ik nieuwsgierig was en het per ongeluk ging. Stel dat ik haar ooit tegen kom of iets dergelijks is het ook wat minder ongemakkelijk.

3 likes

Ja juist omdat we allemaal stalken vind ik dat ze het moet laten gaan. Ze snapt toch wel wat er gebeurd is. Ik zou er niet zo achteraan gaan.

Heel veel sterkte! :frowning: wat onwijs rot, ook omdat het zo snel en onverwacht is gegaan. Dikke knuffel!! <3

1 like

Veel sterkte :heart:

1 like

Oh dat is wel heel onverwachts snel, sterkte!

1 like

Was it you? :eyes:

1 like

Ahhw heel veel sterkte :heart:

1 like

@kerselaar Sterke, ook al is een dier oud en heeft het bepaalde klachten, je bent er nooit op voorbereid dat het opeens kan gebeuren. :kissing_heart: Hopelijk heeft je kat verder geen pijn geleden. Het besef dat mijn kater nooit meer naar mij toe zou komen om kopjes te geven kwam pas een dag na het overlijden.

2 likes

Ja, precies daarom zou ik het doen. Een luchtig en kort berichtje neemt eventueel ongemak in de toekomst al enorm weg. :hugs:

1 like

Sinds halverwege juli ben ik best druk bezig geweest met het opzetten van een blog (en ik ben een totale leek op dit gebied). Ik wil even kwijt dat ik best trots op mezelf ben. Ik heb al 30 users per dag :eek:

30 likes

Het geluid van mijn laptop gaat de laatste tijd best rap achteruit, weet iemand uit ervaring wat ik daaraan kan doen?

Ik heb mijn laptop denk ik sinds 2014 of zo, dus op zich is het niet vreemd dat de kwaliteit minder wordt. Maar ik wil er wel graag wat aan doen, want mijn laptop is ook mijn televee en luister veel muziek.

Ik heb een hele tijd terug een filmpje gezien waarin Harry Styles een sinaasappel eet op een of andere awardshow en daarna zijn handen aan zijn broek veegt. Super random, maar het blijft echt door m’n hoofd spoken. Ik vind het fantastisch. Dat je zo comfortabel met en zeker van jezelf bent dat je dat gewoon doet op zo’n chique evenement? En ook een beetje lak hebt aan al die regels. Dat lijkt mij heerlijk. Ik ben al super zelfbewust en awkward in het dagelijks leven, laat staan bij zo iets.

4 likes

Huis verkocht, zonder voorbehouden. Oma here I come :rofl:

46 likes

awh wat heb je?

Er is echt iets met Franse rap. Ik heb normaal een hekel aan rap als genre, maar in het Frans werkt het.

5 likes

Ja ik heb er 2 gekocht en ik voelde me een beetje bejaard erom, heel stom haha.

2 likes

Gefeliciteerd! Dat is snel gegaan. Maar je gaat nu tijdelijk bij je oma wonen?

Ja, met het idee om tzt haar huis over te kopen.

3 likes