Wat je even kwijt wilt #9

Weet iemand een leuke site voor telefoonhoesjes (telefoonhoesjes.nl heb ik al geprobeerd) die niet te duur zijn? Ik weet niet zo goed wat ik wil, dus eBay en Ali zijn een beetje lastig…

Ohhh top! Thanks!

Net voor het eerst weer mijn dekbed in mijn dekbedovertrek gedaan ipv gewoon onder mijn dekbedovertrek slapen. Zomer is voorbij :frowning_face:

1 like

Jongens. Gisteren onverwachts uitgegaan. Kerel ontmoet. Mee naar huis genomen en ongeveer seks gehad. Niet helemaal want hij was te zat maar wel andere dingen. Word ik net wakker, is hij weg!? Aan de ene kant zo chill. Andere kant: hallo wtf!?

36 likes

Hahahahahha

Favoriete zaterdagochtend besteding, wachten op een ov fiets :partying_face:

Zou dit eccccht niet kunnen waarderen, vind dat zo fucking onbeschoft.

Ongelooflijk! Zo ongelooflijk onbeschoft. Een vriendin zegt: ‘alsof het vuilnis zichzelf heeft buiten gezet’

47 likes

De hond van mijn ouders (ook nog steeds mijn hond wel) is gisteravond overleden en ik kan alleen maar janken. Het beestje was niet eens oud, maar plots heel ziek geworden. Zo oneerlijk…

2 likes

Awh :slightly_frowning_face:, sterkte

1 like

Aaah wat tot, sterkte @KipTokTok!

Ik heb binnenkort een feest met thema Australië. Of eigenlijk is het thema ‘Zitnie’. Haha! Iemand suggesties voor een originele outfit? Kom zelf niet verder dan Kangaroo. Niet echt origineel dus.

Edit: oké misschien als Steve Irwin incl nep krokodil ofzo? Hoewel ik dan vast niet de enige ben…

2 likes

Ik heb mijn kleding met Zwitsal wasmiddel gewassen nu heb ik steeds het gevoel dat ik een pasgeboren baby vasthoud. Weet nog niet of dat positief of negatief is

7 likes

Ik vind het altijd hilarisch en irritant tegelijk wanneer sommige mensen Ticketswap niet begrijpen.
Als een concert niet uitverkocht is, ga je toch niet je ticket voor de normale prijs op Ticketswap zetten?
Waarom zou iemand het dan via die weg kopen ipv via de officiële website :’) Zo dom.

5 likes

Ah nee, zo plots. Sterkte!:pensive:

1 like

Succes!

1 like

Vanmiddag op bezoek gaan bij mn schoonouders en daar ook eten. Super veel zin in, not.

1 like

Neh, niet als Aboriginal.

22 likes

@quantum en @SpeedOfSound thanks! Als opera house vind ik wel echt hilarisch! Zal de organisator ff een berichtje sturen hoe serieus het verkleed thema is. Voordat ik de enige ben die volledig los gaat.

https://goo.gl/images/rJCb5B

1 like

Nee wil me ook niet echt schuldig maken aan CA…

1 like

@Evi-lena sigarettenrook. Wss vanuit beneden via de holle spouwmuur en al mijn leidingen lopen achter het keukenblok die muur in. Kan het exacte gat niet zien maar is wss waar de waterleiding inloopt, dat zijn meestal lompe en te grote gaten

1 like