Mijn vriend net ineens: “ja, ik wil een nieuwe sjaal. Ik wil een Acne Studios sjaal”. Euuuuuh oke. Doe maar, hij is een sjaal na 1 seizoen toch zat, maar doe dan wel een kleur die ik nog niet heb.
Maar jij had toch je huis te koop gezet vanwege die rooklucht etc ? Als het snel opgelost kan worden waarom heb je je huis dan te koop gezet? Of wilde je sowieso al weg maar is dat nu versneld?
Ah ik ben blij dat je weer terug bent. Wil je er verder iets over kwijt? Mag altijd, hoeft natuurlijk niet.
Verschilt per lijn
Laminaat leggen is echt een kut klus als de muren scheef zijn jezus
Ik wil graag een foto posten van mezelf op instagram, alleen ik krijg de hele foto er niet op. Heb al wat lopen kloten met witte randen maar vind die witte tanden om mn foto heen weer zo lelijk. Heeft iemand de goudentip?
Zaterdag is zooo fucking druk. Speedy gonzales ben ik gewoon.
Ik heb er laatst 1 voor 8 euro gekocht op Bol, de volgende dag had ik hem in huis. Gezocht op telefoonhoesjes en dan gesorteerd van goedkoop naar duur. Niet de beste kwaliteit maar voor mij goed zat. Ik heb er eentje die je dicht kunt klappen.
Ik ben aan het nadenken over alle wilde, succesvolle dromen die ik nog zou kunnen verwezenlijken, terwijl ik heel lui in m’n bed lig te stinken. Wie hou ik voor de gek…
De glazenwassers zijn aan alle kanten van het huis bezig en ik zit heel stoïcijns serie te kijken. Word hier zo ongemakkelijk van.
Haha wat studeer je als ik vragen mag?
Ik heb jullie advies even nodig!
Ik wil graag m’n haar donkerbruin verven met henna. Maar dat heb ik dus nog nooit gedaan. Ik wil het echt met 100% natuurlijke henna doen (dus zonder toegevoegde chemische troep) en was aan het denken aan Lush. Heeft iemand ervaring met je haar met henna verven? Kan iemand wat meer uitleg geven of heeft iemand ervaring met bepaalde henna producten?
Ik wil mijn haar dus niet met gewone verf verven omdat het nog steeds uitvalt en henna is blijkbaar goed voor je haar.
Oja en ik heb champignons op overschot en wil graag een vegetarisch gerecht ermee maken. Iemand lekkere recepten?
Oohhh dit klinkt allemaal echt zo goed.
Haha wtf ik heb zo veel vragen. Waarom die rode draden? Zijn dat verbindingen? En zo ja, waarom plak je het dan niet langs elkaar? En vanwaar die tekeningen? Ik vind dit echt facinerend haha zo vet.
Aarghh haat aan die DHL punten hier in de buurt! Ik moest een wehkamp pakketje afgeven en heb serieus 5 DHL punten afgelopen (of ze waren dicht, of bleek helemaal geen DHL punt te zijn, of een was zo’n machine waar je geen wehkamp pakketje in kon doen), kom ik bij die laatste aan, zegt ie dat hij een streepjescode nodig heeft?! Dat is helemaal niet zo bij wehkamp toch of ben ik gek?? Hij kon hem dus niet aannemen…
Ik ben dus 1,5 uur later weer thuis. Met nog steeds mijn pakketje. Wel aan mijn stappen gekomen vandaag denk ik haha
En @Willem Thanks ik zal dus zeker geen henna van de lush kopen haha.
Ja hier in België zijn toko’s niet echt een ding? Zou ik henna poeder online kunnen bestellen?
Thanks voor de tip trouwens!
Ik heb zo’n chille dag! Voormiddag goed voor school gewerkt, dan naar mijn zus en een uur zitten Netflixen terwijl haar pasgeboren baby meer dan een uur in mijn armen lag te slapen (en de ouders dus ook even konden dutten na een heel zware nacht) en daarna echt heel lekker en gezond gekookt. Nu nog even verder werken voor school en dan heb ik nog ZO veel tijd om series te kijken?!
Ik deel dit even omdat het voor mij zo lang geleden is dat ik van zo’n simpele dingen zo gelukkig kon worden. Het gaat zo veel beter sinds ik gestopt ben met de pil, ik heb vandaag ook mijn maanstonden gekregen en ik stond vanochtend gewoon zingend onder de douche in plaats van dat ik met migraine in bed lag
Ik ben een boek aan het lezen en ben er wel klaar mee eigenlijk. Begon zo sterk, maar het gaat nu zo traag. Maar goed, ik wil hem nu ook uitlezen dus zet de laatste 200 pagina’s nog wel even door
Ik heb het een keer geverfd met Henna maar kreeg rood haar. Het is wel al een aantal jaar geleden maar ik geloof dat ik er wel koffie in had gedaan! Te weinig misschien en mijn haar zal misschien ook te licht zijn (donkerblond/lichtbruin is het).
Sommige mensen zijn er superpositief over maar ik vond het niet voor herhaling vatbaar. Ook omdat het resultaat zo moeilijk in te schatten is!