Wat je even kwijt wilt #9

Bleh ik ga zo uit eten met een paar oud studiegenoten en ze zijn allemaal zo succesvol (alles nominaal, cum laude en meteen een baan) en ik kan maar geen werk vinden en sta heel erg stil nu en ik heb er daarom helemaal geen zin in. Denk wel dat ze lief reageren hoor maar heb geen zin in dat medelijden en ga me sowieso een dikke faal voelen in hun buurt. Misschien toch afzeggen… (alhoewel we wel ergens gaan eten waar t eten heel goed is… :thinking:)

1 like

Waarom bestaat tequila

6 likes

ik vind jullie echt grappig. no joke, hoe vaak ik moet lachen om jullie grappige verhalen of treffende comments

14 likes

Ik heel vaak om jouw posts! :smile:

1 like

Ik weet niet meer van waar je bent maar je kan eens naar de Marrokkaanse buurt gaan en daar vragen waar ze henna verkopen.

1 like

Ik heb best een relaxt weekend, ik heb weinig gedaan van de klusjes die ik wilde doen en heb uiteindelijk toch nog even gewerkt, maar ik ben wel lekker ontspannen sinds yoga van vrijdagochtend! Ik vind het ook heerlijk dat het nog zo zonnig is en je overal mooie herfstkleuren ziet :blush:

2 likes

En door jou zijn titels nu wel een ding. Jij was de allereerste!

3 likes

Ik heb vandaag die muis die op mijn balkon is overleden begraven in het park. Ik voelde me wel een beetje een gekkie met m’n tuinschep en een dood beest in m’n tas maar ik kon het gewoon niet over m’n hart verkrijgen om hem in de prullenbak te gooien. Heb z’n grafje versierd met blaadjes.

Ik ben altijd zo emo als het om dieren gaat :’)

22 likes

Maar je bent toch gewoon een leuk mens, ongeacht of je werk hebt en wat voor werk dan en welke cijfers je haalt? Gewoon gaan en je niet aan hen meten, ieder leven is anders en wie weet wat er nog in jouw toekomst gaat gebeuren!

2 likes

Omdat ik anders waarschijnlijk nog steeds maagd was.

8 likes

yeaaaaa weet ik, met mijn gewaagde vraag toen of ik gewoon basic kon blijven ivp regular ofzo

ik wilde trouwens ook nog zeggen dat ik me soms verantwoordelijk voel voor een topic dat ik heb geopend hahah. zoals het rijlessen topic. ik heb die op ‘in de gaten houden’ staan zodat ik meteen zie of er een comment is geplaatst en dan kan ik meteen reageren of iemand succes wensen bij een examen or whatever :monkey:

19 likes

Kortpittige Gerda’s met wandelschoenen in de stiltecoupé verdienen een speciale plek in de hel, echt waar

2 likes

Stimmt, maar ik heb geen zin in steeds wisselende buren en nu kon ik ‘t goed verkopen maar 4 jaar geleden toen ik het kocht kreeg ze oude eigenaar het aan de straatstenen niet kwijt. Dat kan over 2-3 jaar weer zo zijn dus dan maar nu en cashen. Misschien zijn ze uiteindelijk wel mijn geluk bij een ongeluk als de woningmarkt weer inkakt binnenkort haha

2 likes

@Amphitrite (had je post gelezen voor het verwijderen haha) @Huismus jullie hebben helemaal gelijk, dankzij jullie posts ben ik me nu aan het klaarmaken :blush:

2 likes

Is de Iphone 7 een goeie telefoon? Zie hem namelijk ergens met €100 korting dus dat maakt het wel interessant. :thinking: Heb nu de 6 namelijk.

Hahaha fair enough

1 like

Wetenjullie nog die witte broek. Daar zit nu een paarse vlek op.

8 likes

Ik heb zo’n leuk dagje gehad met mijn lieve moeder, en nu ben ik een soepje aan het maken en ik ga straks met mijn vriendinnen wijn drinken. Loooove deze zaterdag!

10 likes

Paars? Wat heb je uitgespookt dame…

Ik dacht dat mn granaatappel pitjes hadden gelekt in mn tas. Maar mn tas is schoon…

Kort om geen idee