Wat je even kwijt wilt #9

Vreemd! Witte broeken krijgen soms toch vreemde vlekken al doet men zo hun best haha

1 like

Mijn vriend is lekker naar de snackbar eten halen voor ons :heart_eyes: zin in.

5 likes

Poeh lang geleden dat ik het zo druk had haha. Ik ben gelukkig net klaar met alles, over 20 minuten staat mijn visite (mijn ex :rofl:) voor de deur.

1 like

Jij bent echt de droom van elke redacteur denk ik, haha. <3

1 like

O vertalers wil ik soms ook wel schieten trouwens ><

Welke taal deed je?

1 like

Pff wil even kapot hard janken. Ben zooooo moe was net misselijk van de vermoeidheid. En dan kom ik thuis en dan heeft mn moeder een " verassing " gemaakt. Een nieuw recept met allemaal dingen die ik niet lust bij elkaar gepleurt… Had dan helemaal niet gekookt.

1 like

Oh echt? Er is dus niet echt veel verschil tussen de telefoons

Leuk hoor, met een superslomo functie op je camera wat bokstechnieken filmen: flubberende onderkin kan nu toegevoegd worden aan het lijstje onzekerheden haha

1 like

Ik wil 20 kilo kwijt!

7 likes

Jij snapt het goede leven :thumbsup:

4 likes

Held!

1 like

Ik ga maar eens koken.

Slim! Ik ga ook zo haha yolo.

Edit ik lig er in. Ben nog nooit zo blij geweest.

1 like

Ik verveel me zo erg.

1 like

Jongens, weet iemand waar ik op dit tijdstip lekkere toetjes kan eten in Rotterdam?

You look so lovely, so continental is denk ik m’n nieuwe je ne sais quoi. Beledig he me nu of niet. Echt geen idee.

3 likes

Fijn dat je er weer bent! Knuffel voor jou! :heart: Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat!

@Enthusiasm Ik vind jou ook echt grappig altijd :grin:

@anon39978576 Knuffel :heart: komt goed!

3 likes

Ik ben ook weer terug in Nederland!

En ik kwam in mn kamer en toen zag ik dat mn papa mijn bedje had opgemaakt :heart_eyes:

Dus ik ga zo douchen, koffer uitpakken en dan heerlijk slapen in mijn eigen bed :hugs:

26 likes

Weet iemand leuke films op netflix, beetje zoals the hunt for the wilderpeople?

Ik ben onderweg naar een verjaardag van een oudhuisgenootje dus ik ken haar enorm goed al jaren, ken de mensen die komen, weet precies hoe het gaat worden en mag zo aan de wijn, maar ALSNOG ben ik tot op het misselijke af bloednerveus
Mag het inmiddels al weer een keertje normaal gaan? :roll_eyes: