Wat je even kwijt wilt #9

Dankjewel! :heart:

1 like

Spirit? Green delight? Jamies italian of bazar? Mijn kennis is beperkt haha.

1 like

Ik ga morgen op vakantie en mn voet is nog steeds gekneusd en ik vind t zoooo zonde van mn vakantie :sob:

Ah heerlijk! Gelukkig maar dat je daarvan verlost bent

1 like

Mijn zus gaat trouwen en mijn vriend en ik waren in de bijenkorf. We begonnen bij de mannen afdeling dus we gingen kijken voor een nette broek en hemden voor hem, voor de bruiloft. Maar hij heeft een moeilijk lichaam voor nette kleren dus het duurde wel tijdje maar uiteindelijk goed geslaagd. Maar toen was meneer wel uitgewinkeld voor vandaag zei ie toen we naar buiten liepen :sweat_smile: echt lullo

3 likes

@Santeria hoe ging je wedstrijd?

1 like

Ugh moet nog leren zo :frowning: heb zo lopen soggen de afgelopen dagen, dat het wel moet

Hele dag in de Efteling gelopen en ben nu zooo moe…oma gaat vroeg naar bed.

4 likes

Ben mijn huis aan het opruimen/inpakken en kom een notitieboekje tegen met een gedicht dat ik 4 jaar geleden heb geschreven. Heb er net hard om moeten janken want het voelt gewoon weer relevant.

7 likes

Kan je niet met alleen een emoji :kissing_smiling_eyes: terug reageren?

2 likes

Moederdag was dit jaar een beetje een fiasco dus ik heb geëist dat het morgen nog een keer moederdag is en ik heb er zo’n zin in.:speak_no_evil:

22 likes

Mocht je ervoor naar Leiden willen/kunnen, ik kwam altijd erg blij bij Mirjam vandaan: https://www.dekapperszaakvan.nl/kappers/mirjam/
Zijn inmiddels al wel een paar jaar verder, is me toch wat te ver vanuit Berlijn, maar neem aan dat ze niet slechter is gaan knippen ineens :smile:

1 like

Ben binnenkort jarig en mijn ouders hebben voor het eerst sinds jaren aangedurfd om op eigen initiatief een cadeautje te kopen. Kan echt niet tegen verrassingen dus ik moet mezelf echt inhouden niet te gaan zoeken zoals ik vroeger bij sinterklaas ook deed :see_no_evil:

1 like

Ik had cadeautjes meegenomen van vakantie voor mijn zusje. Zij helemaal blij :smile:
En nu liggen we in mijn bed allebei een eigen netflix serie te kijken :sweat_smile:
Oke eerlijk ik moet nog beginnen met kijken maar oke

9 likes

Ik had taartjes gehaald bij Petit Gâteau om mee te nemen voor visite bij m’n moeder maar een paar mensen kwamen niet meer dus ik heb er vanavond vijf gegeten. Zo lekker.

24 likes

Mijn mobiel is stuk, maar ik ben gelukkig want ik heb net mijn verjaardagsweekend geboekt en ik ga mijn verjaardag dus vieren in het mooie Gent met ECHTE BELGISCHE KGRASSANTJES.

28 likes

Kan niet wachten op de bloedsinaasappeljenever party pics.

Edit: leuk Scrabblewoord.

4 likes

Ik werd vandaag om 13.15 wakker en ben nu alweer moe. Pfff

Dit vind ik heel lief!

Vanaf volgende week dinsdag ben ik de baas op kantoor. Mijn 2 bazen gaan op reis naar Amerika voor werk. Dus ik heb anderhalve week de leiding. Ik vind het best spannend. Ik werk er ook pas sinds juli, maar ik voel me ook echt goed erover dat ze me dit toevertrouwen.

Gaat een gezellige week worden samen met mijn stagiaire, haha.

6 likes