Wat je even kwijt wilt #9

Kom net via instagram op een blog van iemand die haar 2jarige dochtertje heeft verloren aan een ziekte. Echt jankend een aantal artikelen gelezen, met mijn zoontje in mijn armen. Pfff ik hoop zo zo zo zo erg dat hij een gelukkig en gezond lang leven mag leiden.
Mijn hart breekt voor die vrouw, wat een verschrikking :broken_heart:

1 like

Parrot. Kunnen ze gewoon aansluiten

_Cursieve tekst_Ze gaan nu zingen en op stoelen staan en schnaps en alles. Zoals je al zei. Heel intens

5 likes

Ik had vorige week ongesteld moeten worden. Niet gebeurd. Test gedaan, niet zwanger. Ik ben nu ongesteld en ben nog nooit zooo intens ongesteld geweest. Jezus, waar komt het vandaan…

1 like

Ik deel mijn vandaag. Damn wat moet ik hieraan wennen want ik kan niet slapen.

Ik heb gisteravond (veel gejankt en gepraat) en vandaag (veel gesekst en ook wel veel stilte) doorgebracht met mn vriend, en nu ben ik vanavond naar een verjaardag geweest en hij naar een ADE feestje.
Hoop zooo dat ie vannacht lekker tegen me aankruipt in bed ipv naar huis gaan (hij heeft mijn huissleutel, ik ben nu om half 3 redelijk dronken onderweg) maar het is beide naar zijn huis en naar mijn huis een enorm stuk fietsen. Best spannend maar heb goede hoop en mis m nu al

3 likes

Ik kan niet slapen want heb koffie gedronken voor het eerst in 100 jaar en voel me nu heel hyped.

Drink al maanden nauwelijks koffie vanwege zwangerschap, dus waarom ik nu zo laat een bakkie nam… Handig. Ik ben wel moe, maar geen slaap.

Heftig hĆØ!! Maar hoop dat je t naar je zin hebt gehad!

1 like

Ik wil even benadrukken hoe fijn ik het hier vind en hoeveel ik van dit forum leer. Jullie hebben mij geleerd dat ik af en toe moet laten weten dat ik bepaalde dingen niet oke vind. Ik heb dat ā€œconfronterenā€ altijd heel moeilijk gevonden maar in de afgelopen maanden 3x toegepast na jullie aansporen. 1x bij een bevriend stel dat mij afzegde precies op het tijdstip dat we hadden afgesproken toen ik er al was, daarna hebben ze hun excuses gemaakt en wilden ze afspreken om het goed uit te praten, wat uiteindelijk super fijn was en nu is alles weer uit de lucht en oke. Daarna bij mijn date-achtig iets. Dat was echt een mega leermoment wat ik heel spannend vond maar het luchte zo erg op en nu is hij helemaal om?! Ik snap er niks van maar hij appt elke dag enwilde in 3 dagen tijd al 2x afspreken?
En eergister heb ik een vriendinnetje laten weten dat ik het niet fijn vond dat ze me de laatste tijd zo vaak af heeft gezegd en eerst werd ze super boos, maar daarna hebben we het een klein beetje besproken en sinds gister is ze allemaal uitjes aan het plannen en zegt ze super blij te zijn dat onze tennislessen samen volgende week beginnen.
Ik weet niet wat ik meemaak.

73 likes

Is er een erger geluid op deze aarde dan prullenbakken in de trein die plotseling hard dichtslaan? Echt iedere keer hang ik in de bagagerekken. :sob:

34 likes

Met m’n zieke kop in de sportschool. Ik ga zo een prullenbak opzoeken geloof ik :nauseated_face::nauseated_face: slecht plan was dit.

Gelukkig is mijn hotel op kruipafstand van the place to be daar!

@anon31745129 ondertussen doet whatsapp het wel (de rest is bijzaak).

1 like

Ik heb letterlijk geen stem :") Fuck.

Ik ben wezen stappen met wat vriendinnen en we slapen nu met z’n allen bij ƩƩn vriendin. Ben nu al wakker na een paar uur slaap terwijl ik hartstikke moe ben… :persevere: Bleh weet weer waarom ik normaal het liefst thuis slaap. Maar kon nu echt niet omdat het te ver weg was helaas

Ik zie steeds die marley spoon met vette korting voorbij komen. Collega van mij heeft die ook met korting. Je kan direct opzeggen. Ze heeft ook bij andere bedrijven met korting boxen besteld.

Ik had dit weekend 2 keer afgesproken met een vriendin, eerste keer meldde ze zich een uurtje voor vertrek ziek, vandaag zei ze een minuut of 5 voor vertrek dat ik rustig aan kon doen want ze was een halfuur later. Was zo geĆÆrriteerd dat ik had gezegd dat ik zelf dan maar ging en toen impliceerde ze dat ik onredelijk was. De hele fietstocht heb ik me afgevraagd wie hier nou onredelijk was :confused:

@vitaminwater en, waar is hij gaan slapen?

1 like

Jij niet in ieder geval. Ik zou zwaar geĆÆrriteerd zijn als je 5 minuten voor vertrek aankondigt dat ik wel even rustig aan mag doen.

2 likes

Wat fijn voor je! Wat heb je ongeveer gezegd tegen je date-achtig iets? Kan daar ook weer van leren:)

1 like

Hahah ik ben Noord-Hollands en nogal recht voor zijn raap dus toen hij na 2 of 3 weken radiostilte opeens begon te appen toen heb ik eerst nog gewoon (enigszins afwerend) gereageerd op zijn appjes en meteen daar achteraan: ā€œik vraag het maar gewoon: waarom negeer je me soms 2 weken lang?ā€

1 like