Ik ben nog aan het bijlezen, dus weet niet of je al antwoord hebt, maar ze hebben henna poeder in de biowinkel in de Overpoort of bij Holland & Barrett in 't Zuid!
Ik zit al een half uur te huilen voel me zo gestresst om een examen die ik woensdag heb. En vandaag alleen nog maar de tijd om ervoor te studeren.
Bij mij! Vraag me af ie daadwerkelijk heeft geslapen na ADE, maar ik heb ndat ik om 05:30 even wakker van m werd iig heerlijk geslapen hahahahah
Ik heb zo’n trek in die luxe ontbijtbroodjes die in de oven moeten. Zou de ahtogo die hebben? De appie gaat nmlk pas om 12 open en ik lig nu al 2 uur hongerig wakker.
(ik kan ook naar de bakker dat is veel dichterbij maar ik wil die kleffe hap)
Pff ik voel me blij en verdrietig tegelijk. Ik ben blij omdat er een hele leuke jongen naast me lag vanmorgen toen ik wakker werd maar ik ben ook een beetje verdrietig omdat we nooit meer een relatie krijgen. Mweh. Ergens voelt het ook niet slim om dit te doen terwijl we vrienden blijven maar zolang het nog kan wil ik er nog van genieten ofzo.
Volgens mij heeft ze ah to go wel afbak broodjes, maar luxe broodjes weet ik niet… Gewoon simpele pistoletjes enzo
Echt deprimerend dat het zondag is, de vakantie voorbij is, ik pas de helft van mijn todolist heb afgewerkt … en ik morgen weer moet werken. Kijk er echt tegen op
De ah to go waar ik werkte had geen afbakbroodjes en dat was een vrij grootte ah to go. We hadden ze alleen als ze verkeerd waren binnengekomen.
@Kurisu geen enkel afbakbroodje :(. Heb nu wel een grote fles sap en ga naar die bakker voor broodjes
Voel me een heel ander mens nu ik enkellaarsjes en een rokje aan heb.
Aww. Heb je wel alvast wat beweging en frisse lucht gehad
Ik wil heel graag 50 posts want ik wil in bepaalde members-only topics waarvan ik nog weet dat ze bestaan voordat alles op slot ging.
En daarna nam ik een lange break want ik was buthurt over wat kleins en oenerigs.
Maar jezus, ik heb gewoon helemaal niks te vertellen of toe te voegen steeds. Het lukt gewoon echt niet haha.
Dus bij deze, weer 1 erbij
Het is zoooo mooi buiten met die zon en gekleurde blaadjes Ik wou dat ik nog een kind was en ook lekker herfstvakantie had deze week.
Goed om te weten, spammen gaat je sowieso niet verder helpen want daar kijken we heel bewust naar. Er zijn superveel topics. Kan me niet voorstellen dat je nergens gezellig en inhoudelijk mee kunt kletsen
Dan hoef je niet te lepelen en is het geen knoeiboel… wil hem wel eens een hap uit een watermeloen zien nemen.
Ze zegt toch helemaal niet dat ze gaat spammen, chill.
Ik heb een tijdje in India gewoond en daar was het ook heel normaal!
Is inderdaad niet heel anders dan zonder schil eigenlijk
Zo praat je niet tegen een mod!
Hallo doe even rustig, chill.