Houdoe
Ik appte iemand of diegene nog sliep. Krijg ik een voicememo terug, nee ben al wakker vanaf half 7, ben nu in Amsterdam heb een marathon van 8km gelopen met een goede finish. Rij zo naar huis en dan ga ik nog aan het werk. En wat ik aan het doen ben, hoe mn ochtend is, hoe ik me voel.
Ik lig nog in mn nest en heb 0.0 uitgevoerd.
Zondag. Lekker de hele dag tekenen en af en toe m’n kamer uit om eten te pakken.
Ik ging net sporten, zo’n groepsles en de instructrice was zoo slecht Hoe kunnen ze zo iemand aannemen?
ANARCHY
Marathon van acht km?
Amsterdam marathon is vandaag. Die is 8 km
Luister naar uw hogere macht
Je kan de marathon lopen, maar ook een stuk van 8 kilometer doen daar
Nou nee een marathon is 42 km.
Nevur
Ik heb totaaaal geen verstand van marathons, hij noemde het btw “race”. Hij spreekt geen Nederlands. Dus my bad haha
Ik vind 2 meter hard lopen al heftig.
@boemboem I feel ya. Ik lig op mn laatste vakantiedag ook nog in bed… te wachten tot de vakantie langer duurt.
Wie hou ik hier voor de gek
En dan heb ik nog best zin om weer te gaan werken, maar niet om vroeg op te staan
Hoeveel weken nog tot de volgende vakantie?
Mezelf uit bed slepen is al een overwinning. Ik zit nu in badjas op de bank.
9 gisteren al uitgerekend
Bij mij tenminste
Pas op hea
Die gezondheidsprogramma’s op zondagochtend op RTL 4 zijn ook zo vreselijk. Met van die awkward presentatoren en dan van die gesprekken waar ze zo ongemakkelijk tegenover elkaar staan te praten met van die “hm ja ja” knikjes.
Woooooooooow onder de gordel
Ik ben een taart aan het bakken en hij staat nu in de oven. Ik heb precies het recept gevolgd, dus hopelijk mislukt het niet