Zag er laatst eentje met “swag”. Wist niet dat dat woord nog gebruikt werd
Ben weer in Nijmegen om Arnhem van me af te spoelen.
Bananen hebben niet eens een gordel. Autos wel.
Haha was sowieso niet van plan om te spammen hoor.
En het was ook geen manoeuvre om er toch in te komen. Regels zijn regels
Het viel me gewoon op dat ik echt compleet niks te zeggen heb steeds, en daarom juist niet echt meepost.
Maargoed!! Ik hou nu op, twee posts over dit onderwerp is voldoende haha
Je zit al op de helft!
Ugh moet zo werken maar ik wil eigenlijk gewoon echt slapen. Ik ben moeeee.
Oei…
Haha love dat artikel ook, ook dat ie zegt “ik zou het iedereen aanraden”, alsof het echt iets life changing is hahaha
Als je haar naam nu leest als een afkorting dan heb je haar oude naam van efg
Ik zat idd op efg, maar plaatste daar ook niet super veel hoor. Was geen bekende user ofzo
Ik heb chocolade pancakes gegeten en nu lig ik half in coma op de bank. Zo geen energie meer
Mensen die mensen aannemen, vragen jullie nog steeds naar goede en zwakke punten bij je sollicitanten?
Ik zit in een NS-bus op de snelweg, achter me een groepje luidruchtige kerels met 1 vrouw, er haalt een hele dikke Ferrari in, alle mannen: ‘ohhhh kiek dan, mooi man!’, de vrouw: ‘ohja mooi man zo’n Peugeot!’
Als in: je bereid de vraag niet perse voor voor je sollicitanten, maar als t gesprek er om vraagt (geen idee wanneer) dan stel je hem toch?
Ik heb alle sjaals gewassen (met Zwitsal wasverzachter) en nu voel ik me echt een perfecte huisvrouw haha. Nu nog meer zin om ze te dragen omdat ze zo lekker ruiken.
Nee ik denk dat je gelijk hebt.
Ik vind 2 meter überhaupt lopen al heftig momenteel
Ik kwam er vrijdag pas achter dat ik een luchtverfrisser die ik al weken heb open moet draaien en dat hij dan echt geur afgeeft. Ik vond al dat hij weinig deed.
Vrijdag dus open gedraaid en gisteren was ik niet thuis, dus ik kom net mn huis binnen. Ruikt echt mn HELE HUIS naar die luchtverfrisser . Hij doet het nu in elk geval wel, haha.
Ik probeer de standaardvragen juist een beetje te vermijden en een spontaan gesprek te voeren. Meestal komen zulke dingen dan wel automatisch in het gesprek naar voren.