Welke is het?
9!!
Edit: er waren er al meer die het hadden geteld! Haha
Oh no, gisterenavond met paprikachips-handen langs mijn wollen jas gelopen en zie nu net dat er allemaal poeder op zit
En waar is het filmpje?
Meh. Wilde het zien want love alle geiten.
Zo gelachen gisteren, ik ging met mijn broer, zus en vader in de Baron in de Efteling. Mijn vader had zich een beetje laten omlullen en kreeg steeds meer twijfels. We waren aan de beurt, we hangen daar boven in die baan en storten naar beneden en ik hoor de hele rit alleen maar: ‘hooooly shiiiit hoooooooo hoooooooo’
Op de gemaakte foto staat ie ook met zo’n oerbrul gezicht
Te mehrken
Dit had ik vanochtend ook., hoe ging het uiteindelijk? Ik zit inmiddels lekker bij te komen in de tuin in de zon
Omdat je moe bent of is er meer aan de hand?
In ieder geval beterschap of rust lekker uit haha.
Prachtig
Hier in het zonnige Zeeland wel hoor ️
@Indolence als het wat wordt met het appartement wat je bezichtigd hebt, ik heb meubels ter overname HAHA 4 jaar oud
Ik realiseerde me deze week, nav een post in het boodschappen topic, dat ik diepvriesgroenten kan kopen ipv vers. Dat scheelt zo veel geld. En het is even gezond, zo niet gezonder. Toch ?
Wel veel minder lekker vind ik (met uitzondering van doperwten).
Verschilt per situatie. Maar soms nog wel ja. Zou voor beide punten er minimaal twee voorbereiden die je ook kunt toelichten met voorbeelden! Sta je nooit voor verrassingen.
Mijn ouders vragen echt ALLES aan mij. Van waar de douchegel is tot of de weg naar de stad opgebroken is. Weet ik veel?? Jullie zijn de ouders???
Ik kijk nu al tegen mijn twee vierentwintig uurs diensten op aankomende week…
De oma van mijn ex was een weekje op vakantie bij mij en m’n ouders en het was zooo leuk. Ze woont in het buitenland dus ik zie haar niet zo heel vaak.
Het is al 4 jaar uit met mijn ex maar mijn ouders en ik hebben altijd contact met haar gehouden en ze voelt echt aan als mijn eigen oma inmiddels.
We zijn beide echt gek op katten en hadden bij de primark dezelfde shirtjes gekocht waar kattengezichtjes opstonden
Gisteren namen we afscheid en toen we elkaar een knuffel gaven begonnen we beide te huilen, was verdrietig maar ook wel weer heel erg mooi. Voel me echt gezegend dat ik een extra oma heb en dan ook nog zo’n lieverd. <3