Wat je even kwijt wilt #9

Heeft iemand al de horrorserie The haunting of Hill House op Netflix gezien (met Michiel Huisman)? Wat vonden jullie? Ik ben nog maar ep. 3 maar vind het zo spannend :o
Is verder kijken de moeite waard en kun je er nachtmerries aan overhouden?

1 like

Ah ben nu ook bij 3, zo spannend!!!

1 like

Ik heb tesol gedaan! Heb je daar iets aan ? Niet online trouwens, ik heb het op een taalschool gedaan.

Ik was vandaag ff in de stad om een cadeautje kopen. Met mijn energielevel was dat al een hele klus maar na die stomme voicememo, en mensen die van alles doen op zondag en ik komende week echt nagenoeg geen tijd heb ok moet maar. Het is gelukt. Het mooiste moment vond ik zo’n man van middelbare leeftijd die een broodje had gekocht en dat echt zo lief zat op te eten. Ik heb al jaren “last” hiervan, dat ik er bijna wel om kan janken. Het is ZO debiel he. Ik herinner me dit ook nog van EFG dat iemand dat zei, en dat ze dat dan aandoenlijk vond. Dat heb ik ook. Ik denk dan oahhh zo lief.

9 likes

Ja inderdaad! Ik durf ook steeds niet te kijken eigenlijk

Succes morgen @Ohappyday <3

1 like

@Madrid Hoe gaat het met je? Ik mis je hier!

1 like

Ja heb er zeker wat meegedaan. Ik heb m’n cursus aan de Liverpool school of English gedaan. Een maand, ongeveer 50 uur per week ben je er mee bezig. Is geaccrediteerd door the British council en ik moest dus een soort examen doen bij hun. Ben daarna meteen een jaar naar Indonesië geweest om les te geven. En heb sindsdien ook drie zomers in Engeland gewerkt, voor the Liverpool school of English.

Ik raad het iedereen aan, het is een makkelijke manier om geld te verdienen tijdens reizen. Maar ik zou wel zorgen dat je een kwalitatief goede opleiding krijgt. Tesol is echt een business en je mag met super weinig training al aan het werk maar ja, dan ben je ook misschien niet de beste leerkracht die je kunt zijn. Ik zou zeker een cursus kiezen waarbij je ook lesgeeft, geen online cursus.

3 likes

Wat lukt er niet? Heb je de mail geopend en dan gekozen voor tickets in de app laden?

Maar je ontvangt een mail en daarin kun je kiezen voor het downloaden van de tickets of ze openen in de app. In je mail zegmaar

1 like

Indonesië was heel heftig, zwaarste jaar van m’n leven denk ik. Maar meer omdat Jakarta niet erg inspirerend is. Heb het hele jaar in Jakarta lesgegeven aan de allerarmste kindjes maar heb wel rondgereisd in Indonesië. Steeds korte tripjes want kreeg niet zoveel vrije dagen.

Ja je moet ook een bachelor hebben om de tesol cursus te doen die ik gedaan dus dat is dan helaas geen optie.

1 like

Ik heb een bruiloft en vind deze jurk leuk. Maar no way jose dat ik hakken ga dragen. Zouden hier enkellaarsjes of knielaarzen onder kunnen?

10 likes

Ik had mijzelf nog zo voorgesteld om niet te gaan huilen bij A Star Is Born
maar toen zag ik een oude vrouw voor mij keihard huilen

toen moest ik ook janken gvd

11 likes

Wat voor enkellaarsjes had je in gedachten?

Ik heb de hik en ik haat het. Wie kan me laten schrikken?

1 like

mijn dag kan niet meer stuk

60 likes

Ah nee dat is naar :frowning: dat ze het las is al erg, maar het uit de prullenbak halen en in haar kledingkast bewaren voor al die jaren…

:heart:

@Ohappyday Ik kreeg het na het eten van de mango…

Laatste Zweden updates want ik ga bijna alweer terug. Ik vond het heel leuk en ik vond de Zweden ook vriendelijk. Ze houden er bijzondere gewoontes op na.

Er was een pre drink en een pre pre pre drink. Dat betekent dat je om 11 uur al begint klaarblijkelijk. Ondertussen kleedden ze zichzelf en elkaar aan onder veel Zweeds gevloek omdat t allemaal bet niet goed gaat. Onherkenbare foto van m’n Zweed die liep te zeveren over z’n manchetknopen

Op t gala waren 3 lange tafels voor landmacht, luchtmacht en marine. Onderling lijken ze elkaar zo veel mogelijk te moeten fucken. Er waren reuzeveel speeches. M’n tafelgenoot rechts vertelde casual dat z’n moeder die dag een eland had geschoten en liet me foto’s zien. Ik wilde casual reageren maar kwam eigenlijk niet verder dan: oh, mijn moeder niet.

Het bal zelf was erg mooi maar ik denk niet dat ik hier een sfeerimpressie video kan plaatsen.

Daarna gingen ze weer terug en gingen W zingen. Daarbij stonden ze veelvuldig op stoelen en tafels en iemand is op m’n glas gaan staan. Ze leken het nochtans reuze naar hun zin te hebben.

Hier beeldt men plastisch uit dat ze niet over Duitsland willen vliegen

De musketten aan de muren vind ik ook erg tof.

Ik heb veel complimenten gehad over m’n jurk die ik niet verstond en ik heb het nog lange tijd gehad over ze zjerman invasion wat ik wellicht ook had kunnen laten. Daarna deden m’n voeten pijn en ging ik naar huis. Oja plassen was schier onmogelijk. Het was erg leuk.

En Vandaag ben ik naar het bos geweest en heb ik een trol gezien.

63 likes

Ik zou best wel willen emigreren, zoveel heb ik niet om achter te laten hier en kinderen hoef ik ook niet echt. Dus waarom niet…

3 likes

Love it zo herkenbaar, fijn dat je het naar je zin gehad hebt!

1 like