Ja, inderdaad!! Haha.
Wat fijn! Nog verlies op geleden? Kun je snel weg? Zal wel een opluchting zijn voor je
Ik wilde nog even slapen toen mn vriend ging werken vanochtend. Ik werd een half uur geleden wakker. Wat.
Hou nog een leuke zakcent over, zelfs iets meer als ik had gedacht voor de makelaars kwamen!
Frans is sowieso een mooie taal vind ik!
Ik heb vandaag f1 en volleybal gekeken. Nu staat voetbal op. Dit was me wel een sport dagje.
Wauw wat fijn! En zo snel én er meer voor krijgen dan verwacht! Wat zal jij goed slapen vannacht (zelfs met overlast wellicht nu )
De kat van mijn schuin-boven-buren zit opgesloten op het balkon en miauwt zoooo zielig. Maar nu zie ik haar net ook over het randje balanceren en lopen en het maakt me echt nerveus (3 hoog).
Ik heb al aangebeld maar er is inderdaad niemand thuis. Het is nog nooit eerder gebeurd. Weet echt even niet wat ik moet doen :(.
Wat ontzettend rot, heel veel sterkte!
Ik zie dat ie nog niet genoemd is: El Pachuco is een ekte aanradert.
Kinderen (van tegenwoordig) kunnen zo aso zijn he. Ik zit voetbal te kijken. Van die ventjes die een selfie willen met een voetballer, klik en dan weglopen zonder om te kijken of even te bedanken.
Ik heb mn vriend als verrassing een nieuwe g-star broek gegeven en hij heeft er een vet goede kont in een hij is er ook blij mee :)
Alleen maar ik-ik-ik-ik-ik-ik-ik.
Heel erg veel sterkte <3
Ik kwam somehow terecht op de site van Viva400 maar echt zulke random mensen zijn genomineerd? Echt een rare mengelmoes
Ik kijk de allereerste Harry Potter film en het is zo leuk
Ik!!! En ik heb ze vandaag ook gevonden voor ik jouw post zag!!! Echt omg dream come true
Maar ik ben bezig met gezond leven en afvallen. Dus even geen paddestoelen voor mij
Zo bizar!
JA! Hoorde het op het nieuws. Wat bezielt diegene zeg, jemig.
Dit verwacht je eerder in Amerika. Waar meer particulieren dus gewoon wat tijgers of leeuwen bezitten voor de leuk dan je ze vindt in dierentuinen, wildlifeparken en opvanglocaties.