Wat je even kwijt wilt #9

Hahahah echt he!

Ahhh dit is echt heel lief.

Haha nee gewoon echt buitenaards Moeeeee.

1 like

Ik was gisteren op een festival, waar ik aan de praat raakte met een jongen. Uiteindelijk ook mee gezoend, iets wat ik al een paar jaar niet gedaan heb op een festival, heb eigenlijk nooit zin om met vreemden te praten maar dit was wel gezellig.
Na een paar uur vroeg ik of ie m’n naam nog wel wist. Dat was dus een nee
 Ok, nogmaals genoemd. Toen wisselden we nummers uit, dus ik app nu met hem en vroeg (eigenlijk voor de grap) of ie m’n naam nog wist.
Niet dus!!

Ik ben beledigd.

1 like

Eigenlijk heb ik nu al zin in avondeten (verse pasta). Is het acceptabel om nu gewoon al te avondeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha ja het probleem is dat ik dan rond 19u al begin met de avondsnack haha

OMG ik zei laatst hier toch dat ik “huren is weggegooid geld” echt een domme uitspraak vind
Ben ik in een leuk gesprek met een jongen
Zegt die dat opeens
Echt -100 doei doei

24 likes

In ieder geval geen boemboem.

21 likes

wow, 1 keer kan inderdaad gebeuren maar als iemand 2 keer mijn naam vergeet zou ik het ook als een belediging opvatten. Dan zou ik meteen afvragen onder welke naam ik dan in zijn telefoon zou staan, festivalchick? Wel jammer als je juist zo’n leuke dag hebt gehad met hem.

Ik heb lekker iemands weekend verpest lof it.
I got 99 problems but a witch aint one.

4 likes

Ja dat vroeg ik dus ook, “als een x” haha wtf noem me dan nog Truus ofzo? Ik heb ook een John Doe in m’n telefoon :thinking:
Hij zei ook nog “het enige wat ik heb onthouden is dat je heel goed kan zoenen” maar als dat een compliment moest zijn is het ook een beetje gefaald: weet ie nog wel hoe ik eruit zie dan?!

Dit doe ik dus ook niet gauw nog een keer he haha sjonge jonge

Ooeeh klinkt heel lekker! Ik heb mn pasta net opgezet haha. Het wordt verse pasta met spinazie en ricotta met een tomatenroomsaus met extra kaas en nog meer kaas.

3 likes

hahah een x ook echt. Hij heeft nog het een en ander goed te maken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hier was vandaag toch iemand die een aanbieding van een maaltijdbox zocht?

2 likes

Een leuk klein niet ingewikkeld restaurant met hele lekkere burgers: Wieck. Maar weet niet of je zoiets zoekt.

Ik leer zoveel interessante dingen bij m’n nieuwe opleiding dat ik echt uitgroei tot een onuitputtelijke bron aan random facts.

6 likes

Wat is de beste snack ut de diepvries bij de Ah? Ik heb nog niet ontbeten en wil niet echt koken maar snacks eten, dus bitterballen ofzo. Zijn die mozarellasticks te doen? Of wat is nog meer een aanrader? Patat vind ik niet zo lekker.

Heb deze post even opgezocht zodat ik hem kon liken :thumbsup: Liken een maand na de post, niks mis mee al zeg ik het zelf haha

1 like

Zou gewoon voor minimix gaan, van alles wat :sunglasses:

2 likes

Ik verf mijn haar met henna en heb laatst die van lush gebruikt. Ik heb licht bruin haar van mezelf en wilde een donkerdere kleur bruin. Ik heb een blok brun en noir gemengd. Gebruik is wel makkelijk hoor. Je smelt het blok met heet water tot je een soort yoghurt dikte hebt. En dan verdeel je het door je haar (ik heb hem liever te dun dan te dik omdat dat makkelijker verdeelt). Je moet even goed de randen van je gezicht invetten en handschoenen aandoen, want de spetters kleuren je huid. (niet meteen maar wel als je ze laat zitten)
En ja je krijgt ook spetters in je badkamer maar dat is een kwestie van even met een doekje erdoorheen als je klaar bent. Na een paar uur kan je het uitspoelen maar je kan het ook een nacht in laten trekken. Veel mensen wikkelen hun haar in plasticfolie maar ik doe het in een klem en dat gaat ook prima.
Henna stinkt wel dus de volgende dag heeft je haar een beetje een vreemd geurtje maar dat gaat vanzelf weg. De kleur werkt ook nog door, pas na een paar dagen heb je je definitieve kleur.
Als je geen lush wil gebruiken kan je ook een pakje pure henna kopen en dit mengen met pure indigo. (dat zit ook in de blokken van lush) De indigo zorgt voor de bruine kleur, dus hoe meer je hiervan toevoegt hoe donkerder de kleur wordt.
Ik denk dat ik dat in de toekomst ga doen want ik had het gevoel dat ik er veel haar uitviel toen ik de lush henna uitspoelde, las ook dat meer mensen dat hadden. Maar is een kwestie van proberen.

Ik zal een paar foto’s van mijn haar toevoegen. Eerste foto was van toen ik het alleen nog met henna verfde en dan heel kort liet intrekken, daar zie je dus een wat rodere gloed. Twee foto’s daarna zijn met de henna van lush.

Samenvatting

23 likes