Wat je even kwijt wilt #9

Goed voor de stoelgang toch? Heeft Dumoulin er eigenlijk wel wat te veel van op…

1 like

Ik vind formule 1 zo fúcking irritant, ik luister vrij veel Radio 1 en dat is altijd een lekker rustig achtergrondgeluid ook, maar als ze dan ineens verslag gaan doen van zo’n formule 1 wedstrijd is het geluid ZO KUT

2 likes

Ik had gisteren bizar hard de hik, ik wilde het gaan opnemen omdat het bijna niet te geloven zo hard was, maar toen was het vrij snel weg dus misschien kun je dat proberen? :joy:

1 like

Haha ik had ook echt iets aan dat proosten dat je me had uitgelegd, vond dat zo tof dat ik het al soort van wist. Voelde wel lekker cultureel. Alleen jammer dat ik niet wist dat je niet behoort te klinken maar alleen elkaar een soort van besmuikt moet aankijken. Maar ze leken het inderdaad wel leuk te vinden om het uit te leggen.

Ik snap heel goed dat je het nog steeds heel vervelend vind, ook na al die jaren!
Het is ook gewoon echt een inbreuk op je privacy.
Mijn moeder heeft toen mijn dagboek ook eens gelezen maar toen was ik een jaar op 13 dus er stond niet echt veel bijzonders in, voornamelijk wie ik op dat moment vervelend in mijn klas vond maar toch. Snap gewoon echt niet waarom je dat zou doen?
Ik heb mijn dagboeken de jaren daarna ook steeds heel erg goed verstopt en als ik thuis ben ‘durf’ ik het nog steeds niet echt achter te laten als ik even wegga.

2 likes

Wauw bedankt voor je uitgebreide uitleg!
Ik ben nog steeds aan het twijfelen wat te doen.
Is indigo trouwens niet een soort blauw? Doet me daaraan denken :stuck_out_tongue:
Ik zat eraan te denken pure henna poeder met koffie te mixen. Want ik wil echt puur donkerbruin.
En met dat je zegt dat je haar uitviel van Lush… Durf ik dat zeker niet te proberen want ik heb dus al last van haaruitbal.
Maar heb echt geen idee hoe ik dat doe met poeder enzo… Dat wordt nog even googelen denk ik.
En wat heb je prachtige krullen trouwens!
Ook bedankt @Who voor de tip (love forumleden die in mijn buurt wonen) en alle anderen die geantwoord hebben!

Heeft iemand tips voor sportkleding? Ik heb nu Zalando leeg besteld maar ik heb het gevoel de echte pareltjes te missen? Het gaat met name om lange sportbroeken.

Deze misschien of licht grijze overknees

1 like

Indigo is inderdaad blauw maar in combinatie met henna kan je er heel mooi bruin mee maken.
Hier staat heel veel goede informatie: https://louland.nl/meer-weten/over-indigo/veelgestelde-vragen-over-indigo/

1 like

Ik denk heel leuk met deze laarsjes!

Aaah nou snap ik waarom @quantum zo goed is in trollen vangen.

4 likes

Wauw ziet er idd heel mooi uit! Dankje!!

@Hazel

Ah zo, nou ik wilde het net proberen maar toen was het al over :sweat_smile:

Dus het hier typen heeft misschien al geholpen haha.

2 likes

ik heb echt geschreeuwd naar de TV, echt zo onbeschoft ook dat ze niet eens NAAR BINNEN WILDE!!

Oeps sorry, komt denk ik door het BZV-topic :grimacing:

2 likes

Ah je hebt echt prachtig haar!

1 like

Ik heb net zo hard zitten lachen om Dit was het nieuws. Jammer dat ik me tijdens de laatste aflevering pas weer realiseer hoe leuk ik dat altijd vond/vind.

Bluh. Ik snap mannen niet. Oude bekende tegen gekomen super gezellig in de stad, thuis uitgenodigd ook leuk lief alles. Wel naar huis laten gaan, wilde niks doen met hm en nja jaren niet gezien dus geen zin om te slapen samen. En meteen bam geen contact. Hoeeezo? Zo blij nu dat we alleen gezoend hebben. Maar waarom meteen zo afstandelijk ):

Vorige week zondagavond had ik een afscheidsfeestje en ging ik met een enorme kater de week in.
Nu lig ik lekker vroeg in bed met muziek en ben ik helemaal zen. :slightly_smiling_face:

2 likes

M’n vriend ziet een bakje kibbeling liggen in de trein en ik zie hem helemaal opbloeien. Niet alleen dat hij het zo lekker vindt maar vooral omdat hij mij daarmee kan pesten. “Kan ik je daarna lekker kussen en dicht bij je liggen :smirk:” flikker op vent je mag op het balkon je vis eten

(edit: hij eet geen vis uit de vuilnisbak, hij wou dat ineens morgen eten)

2 likes