Wat je even kwijt wilt #9

Ik zit met mega fomo in de ub, want zondag is/was altijd m’n lievelingsdag met ADE. Eerst lekker champagne brunchen met vrienden en daarna richting een feestje, baal echt zo erg en mis m’n vrienden nu ook gewoon :sweat_smile: Echt zo lame maar moet echt even m’n tentamens halen #pray4me

4 likes

Ik ga om 16.00 uur boodschappen doen.
Ik ga om 17.00 uur boodschappen doen.
Hmm, ik eet vanavond toch buiten de deur, ik ga morgen wel boodschappen doen.

Ben echt te lui vandaag. Jammer van de bonusaanbiedingen die ik nog wilde halen maar ja. Heb ook echt geen zin om de deur uit te gaan straks voor een eetafspraak :tired_face:

1 like

Mr Sammi! Ligt in Roermond, wel even bellen of je terecht kan als het je wat lijkt. SUPERLEKKER en heeeeeerlijke cocktails ook

1 like

@Infidel vind echt dat je héél mooi haar hebt, hele toffe krullen!

2 likes

Air Freshener Pink Grapefruit van de Lidl, een soort bolletjes vorm die je dus open kan draaien ;p

1 like

Ik was gisteren met een vriendin op een feestje van de oude discotheek waar mijn ouders vroeger heen gingen. Haar vader moest draaien en het was echt best wel gezellig (allemaal echte discomuziek) alleen iedereen was ofc. heel oud. We vielen zo op dat we geïnterviewd zijn door het Brabants Dagblad dus daar sta ik maandag misschien wel in. Heel veel oudere mensen heel schattig zien dansen en schuren. Sommigen gingen echt helemaal los alsof ze in een Madonna videoclip zaten. De dresscode leek wel panterprint en leren broek. Al met al een hele ervaring.

29 likes

Een van mijn beste vriendinnen gaat emigreren volgende week, dus hebben een vriendin van haar en ik een afscheidsfeestje georganiseerd bij haar thuis. Ze is gek op Halloween, dus we zijn ook binnen komen stormen met kostuums en pompoenslingers en zelfgemaakte halloweenhapjes, de hele mikmak

Ik hou normaal echt niet van dingen organiseren, teveel stress en ik maak me altijd zorgen of iedereen het wel leuk heeft, maar ze was zo blij en heeft zo’n leuke avond gehad dat ik heel blij ben dat we dit gedaan hebben. <3

Ik vind het helemaal kut dat ze weggaat want ze is m’n maatje in alles maar zo gaat ze tenminste wel met een positief gevoel weg. Aan het eind waren we allemaal ook zo emotioneel dat we d’r zelfs aan het huilen gemaakt hebben hahaha oeps

8 likes

Even snel iets doen en technologie gaan bij mij niet samen.

2 likes

ik heb de laatste tijd ineens steeds een soort vliegende torren/kevers in m’n kamer ofzo? IELLLLL waar komen ze vandaan (ja van buiten, er zit een gat in de hor die voor mn kiepraampje hangt)

Je hebt echt mooi haar!

1 like

Ik hoor een soort gerommel, maar ik kan niet goed horen of het nou als een muis of een duif klinkt en ik kan OOK niet goed horen of het van binnen of buiten m’n huis komt. Ik ga echt gillen als ik hier nu al muizen heb, ik woon hier net een paar maanden en hiervoor stond het leeg.

:scream::sob:

Haha, nee, ik ga er maar gewoon vanuit dat het de duiven buiten zijn.

Hahaha mooi! Ik vind dat zo leuk als dingen samenlopen :grin:

1 like

Bed > bank > bed

Dat is mijn zondag.

23 likes

wow jouw haar :heart_eyes:

1 like

Zit er hier toevallig een leuke FF-boekhoudster?
Ik ben van plan dit uit te besteden, zou natuurlijk tof zijn om dat bij iemand te doen die ik “ken”.

4 likes

Ik mis mijn ouders :slightly_frowning_face:

1 like

Hahaha de aanhouder wint :clap:t4:

1 like

“Mijn slechte eigenschap is dat ik ongeduldig ben, ik wil mijn werk altijd snel af hebben”

Zegt elke sollicitant, ooit, bij elk gesprek.

:roll_eyes: :smiley:

8 likes

Ik ben te perfectionistisch, wil alles net iets te goed doen!

Zegt eveneens elke sollicitant, ooit, bij elk gesprek.

5 likes