Wat je even kwijt wilt #9

Nu derde weekend op rij dat er op zondagmiddag een borrel is, en voel me heel volwassen en puberaal tegelijkertijd om met drie wijntjes op semi beschonken boodschappen te doen

4 likes

Ik zit er een beetje mee in mijn maag dat ik nog niks heb gehoord van mijn sollicitatie. Had het dinsdag verstuurd en ben nu bang dat het niet is aangekomen o.i.d. Of ben ik gewoon enorm ongeduldig?

Ik wil sowieso gaan bellen als ik na een week nog niks heb gehoord

Nee. Het is een leeg bakje in de vuilnisbak ligt en daardoor kreeg hij trek.

Een week vind ik eigenlijk niet zo lang… Maar bellen kan altijd!

nee een week vind ik ook niet lang. (het is trouwens nog geen week, as dinsdag pas haha
was er een sluitingsdatum?

@Moskou

Het is trouwens voor een bijbaantje, miss verschilt dat ook nog

En er was geen sluitingsdatum

Ik wil er gewoon heel graag werken en ben super enthousiast enzo

Nah vind ik niet zoveel verschil maken

ohja het laatste seizoen van himym is waanzinnig kut.

7 likes

Hmmm okee
Dan ligt het waarschijnlijk aan mijn ongeduldige aard haha

Ik vind het jurkje te mooi voor laarsjes. waarom geen geklede platte schoenen als je perse geen hakken wilt.

5 likes

Is niet zo mijn stylo en de jurk is al heel duur, dus als ik er dan ook nog schoenen bij koop wil ik dat ik die daarna ook nog kan dragen :no_mouth:

Ik vind het echt een toffe spannende serie

Fantastisch voor op mn insta! Dank :stuck_out_tongue:

3 likes

Omg ik vind een volle strip van m’n pil. Hoe chill. Dan heb ik nog drie weken om nieuwe te regelen.

8 likes

Hmm restje chips opeten of chocoladereep openmaken.

:joy:

Misschien is de chocolade wel karamel zeezout, dan past het helemaal samen!

1 like

Ik hoop trouwens dat niemand anders een R2-D2 avatar heeft, anders hoor ik het wel.

Ik vind hem echt spannend. Ben bij de voorlaatste aflevering. Maar nu afgezet omdat ik zo ga slapen en moet dan even iets luchtigs kijken.

wow ja dat lijkt me ook wel heftig. Wel fijn dat hij naar jullie is gekomen in zo’n situatie.