Wat je even kwijt wilt #9

Belangrijker is, hoe smaakt t?

Ik heb granola in de oven staan. Morgenochtend ontbijten met Griekse yoghurt en granola :slight_smile:

Beetje gezond doen na de vakantie :sweat_smile:

4 likes

Deze mag wel in het grappigste forumposts topic van mij :joy::joy:

6 likes

Sorry, zonder een poll kan ik dit niet beantwoorden.

2 likes

Het wordt tegenwoordig alweer zo snel donker😭

Ja.

En 800m lopen, heb je die zak er zo weer af (haha if only)

1 like

Making a murderer season 2! Man ik was vergeten wat een bizarre zaak dit is.

3 likes

Ik lees op t forum nu al vaker over deze koeken en ik heb er nooit eerder van gehoord, maar ohhh ze zien er zooo lekker uit. Ga denk ik morgen even langs Amsterdam om er een te halen haha FF influenced!

Omg ik heb nog chocola. Hoe kan ik dat vergeten zijn en waarom ligt het er nog…

3 likes

Heeft iemand al de horrorserie The haunting of Hill House op Netflix gezien (met Michiel Huisman)? Wat vonden jullie? Ik ben nog maar ep. 3 maar vind het zo spannend :o
Is verder kijken de moeite waard en kun je er nachtmerries aan overhouden?

1 like

Ah ben nu ook bij 3, zo spannend!!!

1 like

Moet je ff het Netflix topic zoeken. Volgens mij wordt het daar besproken.

1 like

Ik heb tesol gedaan! Heb je daar iets aan ? Niet online trouwens, ik heb het op een taalschool gedaan.

Ik was vandaag ff in de stad om een cadeautje kopen. Met mijn energielevel was dat al een hele klus maar na die stomme voicememo, en mensen die van alles doen op zondag en ik komende week echt nagenoeg geen tijd heb ok moet maar. Het is gelukt. Het mooiste moment vond ik zo’n man van middelbare leeftijd die een broodje had gekocht en dat echt zo lief zat op te eten. Ik heb al jaren ā€œlastā€ hiervan, dat ik er bijna wel om kan janken. Het is ZO debiel he. Ik herinner me dit ook nog van EFG dat iemand dat zei, en dat ze dat dan aandoenlijk vond. Dat heb ik ook. Ik denk dan oahhh zo lief.

9 likes

Ja inderdaad! Ik durf ook steeds niet te kijken eigenlijk

Succes morgen @Ohappyday <3

1 like

@Madrid Hoe gaat het met je? Ik mis je hier!

1 like

Ja heb er zeker wat meegedaan. Ik heb m’n cursus aan de Liverpool school of English gedaan. Een maand, ongeveer 50 uur per week ben je er mee bezig. Is geaccrediteerd door the British council en ik moest dus een soort examen doen bij hun. Ben daarna meteen een jaar naar IndonesiĆ« geweest om les te geven. En heb sindsdien ook drie zomers in Engeland gewerkt, voor the Liverpool school of English.

Ik raad het iedereen aan, het is een makkelijke manier om geld te verdienen tijdens reizen. Maar ik zou wel zorgen dat je een kwalitatief goede opleiding krijgt. Tesol is echt een business en je mag met super weinig training al aan het werk maar ja, dan ben je ook misschien niet de beste leerkracht die je kunt zijn. Ik zou zeker een cursus kiezen waarbij je ook lesgeeft, geen online cursus.

3 likes

Wat lukt er niet? Heb je de mail geopend en dan gekozen voor tickets in de app laden?

Maar je ontvangt een mail en daarin kun je kiezen voor het downloaden van de tickets of ze openen in de app. In je mail zegmaar

1 like