Wat je even kwijt wilt #9

Indonesië was heel heftig, zwaarste jaar van m’n leven denk ik. Maar meer omdat Jakarta niet erg inspirerend is. Heb het hele jaar in Jakarta lesgegeven aan de allerarmste kindjes maar heb wel rondgereisd in Indonesië. Steeds korte tripjes want kreeg niet zoveel vrije dagen.

Ja je moet ook een bachelor hebben om de tesol cursus te doen die ik gedaan dus dat is dan helaas geen optie.

1 like

Omg die stellen van vandaag waren echt draken. Heb me zo op zitten vreten :rage:

1 like

Ik heb een bruiloft en vind deze jurk leuk. Maar no way jose dat ik hakken ga dragen. Zouden hier enkellaarsjes of knielaarzen onder kunnen?

10 likes

Ik had mijzelf nog zo voorgesteld om niet te gaan huilen bij A Star Is Born
maar toen zag ik een oude vrouw voor mij keihard huilen

toen moest ik ook janken gvd

11 likes

Wat voor enkellaarsjes had je in gedachten?

Ik heb de hik en ik haat het. Wie kan me laten schrikken?

1 like

mijn dag kan niet meer stuk

60 likes

Ah nee dat is naar :frowning: dat ze het las is al erg, maar het uit de prullenbak halen en in haar kledingkast bewaren voor al die jaren…

:heart:

@Ohappyday Ik kreeg het na het eten van de mango…

Laatste Zweden updates want ik ga bijna alweer terug. Ik vond het heel leuk en ik vond de Zweden ook vriendelijk. Ze houden er bijzondere gewoontes op na.

Er was een pre drink en een pre pre pre drink. Dat betekent dat je om 11 uur al begint klaarblijkelijk. Ondertussen kleedden ze zichzelf en elkaar aan onder veel Zweeds gevloek omdat t allemaal bet niet goed gaat. Onherkenbare foto van m’n Zweed die liep te zeveren over z’n manchetknopen

Op t gala waren 3 lange tafels voor landmacht, luchtmacht en marine. Onderling lijken ze elkaar zo veel mogelijk te moeten fucken. Er waren reuzeveel speeches. M’n tafelgenoot rechts vertelde casual dat z’n moeder die dag een eland had geschoten en liet me foto’s zien. Ik wilde casual reageren maar kwam eigenlijk niet verder dan: oh, mijn moeder niet.

Het bal zelf was erg mooi maar ik denk niet dat ik hier een sfeerimpressie video kan plaatsen.

Daarna gingen ze weer terug en gingen W zingen. Daarbij stonden ze veelvuldig op stoelen en tafels en iemand is op m’n glas gaan staan. Ze leken het nochtans reuze naar hun zin te hebben.

Hier beeldt men plastisch uit dat ze niet over Duitsland willen vliegen

De musketten aan de muren vind ik ook erg tof.

Ik heb veel complimenten gehad over m’n jurk die ik niet verstond en ik heb het nog lange tijd gehad over ze zjerman invasion wat ik wellicht ook had kunnen laten. Daarna deden m’n voeten pijn en ging ik naar huis. Oja plassen was schier onmogelijk. Het was erg leuk.

En Vandaag ben ik naar het bos geweest en heb ik een trol gezien.

63 likes

Ik zou best wel willen emigreren, zoveel heb ik niet om achter te laten hier en kinderen hoef ik ook niet echt. Dus waarom niet…

3 likes

Love it zo herkenbaar, fijn dat je het naar je zin gehad hebt!

1 like

Goed voor de stoelgang toch? Heeft Dumoulin er eigenlijk wel wat te veel van op…

1 like

Ik vind formule 1 zo fúcking irritant, ik luister vrij veel Radio 1 en dat is altijd een lekker rustig achtergrondgeluid ook, maar als ze dan ineens verslag gaan doen van zo’n formule 1 wedstrijd is het geluid ZO KUT

2 likes

Ik had gisteren bizar hard de hik, ik wilde het gaan opnemen omdat het bijna niet te geloven zo hard was, maar toen was het vrij snel weg dus misschien kun je dat proberen? :joy:

1 like

Was het @quantum?

21 likes

Haha ik had ook echt iets aan dat proosten dat je me had uitgelegd, vond dat zo tof dat ik het al soort van wist. Voelde wel lekker cultureel. Alleen jammer dat ik niet wist dat je niet behoort te klinken maar alleen elkaar een soort van besmuikt moet aankijken. Maar ze leken het inderdaad wel leuk te vinden om het uit te leggen.

Ik snap heel goed dat je het nog steeds heel vervelend vind, ook na al die jaren!
Het is ook gewoon echt een inbreuk op je privacy.
Mijn moeder heeft toen mijn dagboek ook eens gelezen maar toen was ik een jaar op 13 dus er stond niet echt veel bijzonders in, voornamelijk wie ik op dat moment vervelend in mijn klas vond maar toch. Snap gewoon echt niet waarom je dat zou doen?
Ik heb mijn dagboeken de jaren daarna ook steeds heel erg goed verstopt en als ik thuis ben ‘durf’ ik het nog steeds niet echt achter te laten als ik even wegga.

2 likes

Wauw bedankt voor je uitgebreide uitleg!
Ik ben nog steeds aan het twijfelen wat te doen.
Is indigo trouwens niet een soort blauw? Doet me daaraan denken :stuck_out_tongue:
Ik zat eraan te denken pure henna poeder met koffie te mixen. Want ik wil echt puur donkerbruin.
En met dat je zegt dat je haar uitviel van Lush… Durf ik dat zeker niet te proberen want ik heb dus al last van haaruitbal.
Maar heb echt geen idee hoe ik dat doe met poeder enzo… Dat wordt nog even googelen denk ik.
En wat heb je prachtige krullen trouwens!
Ook bedankt @Who voor de tip (love forumleden die in mijn buurt wonen) en alle anderen die geantwoord hebben!

Heeft iemand tips voor sportkleding? Ik heb nu Zalando leeg besteld maar ik heb het gevoel de echte pareltjes te missen? Het gaat met name om lange sportbroeken.

Deze misschien of licht grijze overknees

1 like