Laatste Zweden updates want ik ga bijna alweer terug. Ik vond het heel leuk en ik vond de Zweden ook vriendelijk. Ze houden er bijzondere gewoontes op na.
Er was een pre drink en een pre pre pre drink. Dat betekent dat je om 11 uur al begint klaarblijkelijk. Ondertussen kleedden ze zichzelf en elkaar aan onder veel Zweeds gevloek omdat t allemaal bet niet goed gaat. Onherkenbare foto van m’n Zweed die liep te zeveren over z’n manchetknopen
Op t gala waren 3 lange tafels voor landmacht, luchtmacht en marine. Onderling lijken ze elkaar zo veel mogelijk te moeten fucken. Er waren reuzeveel speeches. M’n tafelgenoot rechts vertelde casual dat z’n moeder die dag een eland had geschoten en liet me foto’s zien. Ik wilde casual reageren maar kwam eigenlijk niet verder dan: oh, mijn moeder niet.
Het bal zelf was erg mooi maar ik denk niet dat ik hier een sfeerimpressie video kan plaatsen.
Daarna gingen ze weer terug en gingen W zingen. Daarbij stonden ze veelvuldig op stoelen en tafels en iemand is op m’n glas gaan staan. Ze leken het nochtans reuze naar hun zin te hebben.
Hier beeldt men plastisch uit dat ze niet over Duitsland willen vliegen
De musketten aan de muren vind ik ook erg tof.
Ik heb veel complimenten gehad over m’n jurk die ik niet verstond en ik heb het nog lange tijd gehad over ze zjerman invasion wat ik wellicht ook had kunnen laten. Daarna deden m’n voeten pijn en ging ik naar huis. Oja plassen was schier onmogelijk. Het was erg leuk.
En Vandaag ben ik naar het bos geweest en heb ik een trol gezien.