Indigo is inderdaad blauw maar in combinatie met henna kan je er heel mooi bruin mee maken.
Hier staat heel veel goede informatie: https://louland.nl/meer-weten/over-indigo/veelgestelde-vragen-over-indigo/
Ik denk heel leuk met deze laarsjes!
Wauw ziet er idd heel mooi uit! Dankje!!
Ah zo, nou ik wilde het net proberen maar toen was het al over
Dus het hier typen heeft misschien al geholpen haha.
Thanks
ik heb echt geschreeuwd naar de TV, echt zo onbeschoft ook dat ze niet eens NAAR BINNEN WILDE!!
Oeps sorry, komt denk ik door het BZV-topic
Ah je hebt echt prachtig haar!
Ik heb net zo hard zitten lachen om Dit was het nieuws. Jammer dat ik me tijdens de laatste aflevering pas weer realiseer hoe leuk ik dat altijd vond/vind.
Bluh. Ik snap mannen niet. Oude bekende tegen gekomen super gezellig in de stad, thuis uitgenodigd ook leuk lief alles. Wel naar huis laten gaan, wilde niks doen met hm en nja jaren niet gezien dus geen zin om te slapen samen. En meteen bam geen contact. Hoeeezo? Zo blij nu dat we alleen gezoend hebben. Maar waarom meteen zo afstandelijk ):
Vorige week zondagavond had ik een afscheidsfeestje en ging ik met een enorme kater de week in.
Nu lig ik lekker vroeg in bed met muziek en ben ik helemaal zen.
Mān vriend ziet een bakje kibbeling liggen in de trein en ik zie hem helemaal opbloeien. Niet alleen dat hij het zo lekker vindt maar vooral omdat hij mij daarmee kan pesten. āKan ik je daarna lekker kussen en dicht bij je liggen ā flikker op vent je mag op het balkon je vis eten
(edit: hij eet geen vis uit de vuilnisbak, hij wou dat ineens morgen eten)
Nu derde weekend op rij dat er op zondagmiddag een borrel is, en voel me heel volwassen en puberaal tegelijkertijd om met drie wijntjes op semi beschonken boodschappen te doen
Ik zit er een beetje mee in mijn maag dat ik nog niks heb gehoord van mijn sollicitatie. Had het dinsdag verstuurd en ben nu bang dat het niet is aangekomen o.i.d. Of ben ik gewoon enorm ongeduldig?
Ik wil sowieso gaan bellen als ik na een week nog niks heb gehoord
Nee. Het is een leeg bakje in de vuilnisbak ligt en daardoor kreeg hij trek.
Een week vind ik eigenlijk niet zo lang⦠Maar bellen kan altijd!
nee een week vind ik ook niet lang. (het is trouwens nog geen week, as dinsdag pas haha
was er een sluitingsdatum?
Het is trouwens voor een bijbaantje, miss verschilt dat ook nog
En er was geen sluitingsdatum
Ik wil er gewoon heel graag werken en ben super enthousiast enzo
Nah vind ik niet zoveel verschil maken
ohja het laatste seizoen van himym is waanzinnig kut.