Ik moet dus een cv maken en zie er gewoon een beetje tegenop. Heeft iemand tips voor een mooie (eenvoudige) template?
Ik heb een kleiner verschil tussen mijn ogen en ik zie het meteen als ik mijn lenzen verkeerd in heb gedaan, dus waarschijnlijk zit je goed
Als je echt twijfelt kan je op tv een programma met ondertiteling aan kunnen zetten en van een afstandje kijken of je dat kan lezen. En je lenzen onwisselen en van dezelfde afstand kijken. De manier waarmee je het beste kan zien is dan de goede.
Mijn ouders hebben een keer een programma geĂŻnstalleerd op de pc om mân MSN gesprekken te kunnen lezen, daar hadden gewoon echt geld voor betaald (was een CD ROM destijds). Die sukkels hadden alleen niet door dat er dan bij mij op mân bureaublad ook een icoontje kwam (van een oog, vet verdacht ook). Ik gelijk googlen wat het was en vanaf dat moment heb ik alleen nog maar MSN webbrowser gebruikt. Vond dat ook echt zo erg eigenlijk, zo extreem wantrouwend naar mij toe.
Ja van Word zelf!! Moet je ff bladeren
Of Google even volgens mij staat er ook veel online
Echt wel handig
Is dit alleen een app? Of wordt dat automatisch een app omdat ik op mijn telefoon zit haha
Ik heb te veel koffie op en nu voel ik me super ellendig
Wat veel mensen hier die dit ook hebben meegemaakt (op verschillende manieren) maar mijn ouders wilden ook altijd dat ik mijn gespreksgeschiedenis liet opslaan van MSN. En dan zette ik die wel eens uit (want zat nogal in de knoop en wilde niet dat zij dat allemaal lazen) en kreeg ik vrij snel opmerkingen van âzet dat eens terug aanâ. En dan alsnog beweren dat ze er noĂłit naar kijken, alleen in noodgevallenâŠ
Ik had dat altijd uitstaan Idd toen ook heeeeel snel erna zelf een laptop gekocht
Ben echt sad, ik had al twee weken zin in een frappucino, vrijdag dacht ik âyes dit is de dag, treat yo selfâ, was hij dicht
Zorg goed voor jezelf vandaag!
Voor mij was dat echt normaal. Ik had geen dagboek, want mijn vader kwam elke dag in mijn kamer om rommeltjes weg te gooien (die voor mij dan lang niet altijd rommeltjes waren), las alles en ik had nergens in mijn kamer echt een geheime plek. Vooral nadat ze iets vonden op een blaadje wat ik had geschreven en daar nog steeds elk familiebezoek de lachers op hun hand proberen te krijgen. Dus better safe than sorry haha.
Mijn moeder kwam ook achter dat ik een vriendje had door een smsâje te lezen, al ontkent ze dat soms nu (ja lag open en bloot op tafel), terwijl je destijds met klepjestelefoon echt de telefoon moest openklappen om het te lezen. Ik kan er nog steeds echt slecht tegen als iemand iets weggooit zonder even te vragen of het weg kan, zo dom.
Weet niet waarom maar ik vind die appelflappen van de AH echt gruwelijk lekker, nu in de bonus (scheelt wel 18 cent haha) maar ik ga ze deze week om de dag (of elke dag) halen denk ik
Vind het echt zielig voor je. Dat ding moest ook totaal niet vernieuwd worden???
Nee, was helemaal prima, en bovendien is er dit jaar nog een splinternieuwe Starbucks bijgekomen aan de overkant van het plein (onder het hotel)? Waarom dan deze renoveren? Ik snap nie
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dit willen missen, is de enige plek op heel het station waar je warm kan zitten. Op dat café boven na dan, maar dat ziet er te pretentieus uit.
HELP
Het zou kunnen dat alles in een stroomversnelling komt qua studie /werk en ik per januari aan een stage begin ipv per februari. Ik wil graag een maand op vakantie en heb een maand opzegtermijn bij mijn werk. Heb nog 3 vakantieweken voor dit jaar opgespaard. Ik zou dan eigenlijk heel december weg willen (het oorspronkelijke plan was eigenlijk heel januari).
Maar⊠nu komt een goeie vriend met zijn vriend een paar dagen langs in december. Heb hem al een paar maanden niet gezien en de tickets zijn al een paar maanden geboekt, hotel ook. Kan ik het maken om dan alsnog heel december weg te gaan en hen dus niet te zien? De stage zou tot December 2019 zijn dus zou pas in 2020 weer lang op vakantie kunnen. Ik kan wel zelf in februari een weekendje bij hen langs gaan om hen alsnog te zien.
- Ja, op vakantie gaan en je vrienden niet zien
- Nee, kun je niet maken, niet op vakantie gaan
- Anders (ik reageer in de commentaren)
0 stemmers
Als niemand komt, komen wij wel! Maar alles komt goed, gewoon genieten ïž
Dit inderdaad
Yes ze komen speciaal voor mij, we bezoeken elkaars stad een beetje om en om. Deze keer komt hij voor t eerst met zân vriend.
Misschien kan je vragen wat zij ervan vinden? Ik zou het jammer vinden maar jou gewoon je vakantie gunnen en dan mezelf vermaken. En je dan weer in februari zien.