Wat je even kwijt wilt #9

O, ik had eerst op op vakantie gaan gestemd omdat ik dacht dat ze ‘gewoon’ op vakantie waren hier en jou zien een extra perk is. Als ze speciaal komen voor jou vind ik het anders.

2 likes

Ja ik zit super erg in dubio, als hij zoals normaalgesproken alleen zou komen had ik het antwoord direct geweten. Nu was het een verjaardagscadeau van zn vriend en komen ze voor het eerst samen een weekend.

Ja dat is ook weer waar…

Ja ik heb me dat ook zitten afvragen, zal toch snel weer open gaan gok ik. Dat café boven is inderdaad niet echt een optie haha

1 like

goede tip thanks!

1 like

Maar als ze maar een paar dagen komen, heb je dan niet alsnog daarbuiten genoeg tijd voor een vakantie?

Ik blijf hier maar om lachen. Kan er niks aan doen. Die vrouw op de achtergrond is echt me favo.

15 likes

Nee ze komen 2 dagen in het midden van december. Mijn plan was om een maand door Colombia te reizen dus wil dat liever niet voor maar 2 weken doen zegmaar :stuck_out_tongue:

Hmm ja dan is het wel lastig. Had nu al gewoon ‘gaan’ gestemd, omdat ik denk dat het wel belangrijk is om jezelf dat te gunnen, zeker als je volgende lange vakantie pas heel lang gaat duren… Maar kan je het niet gewoon met ze bespreken voordat je überhaupt beslist?

1 like

Ik heb smoeltjes mee naar mijn werk en nu zit ik ze lekker op te kanen tussen alle grijze oude dakduiven op mijn werk. :upside_down_face:

8 likes

Ja klopt, maar ik wil hem ook niet te veel voor het blok zetten zoals iemand al eerder aangaf :stuck_out_tongue: maargoed misschien kan ik m’n stage wat later beginnen of krijg ik hem überhaupt niet en is dit niet eens van toepassing allemaal haha

Haha ja, zo schattig.

1 like

Ja toen werd ik 17 en toen waren er 5-6 mensen hahah, was een mini feest. Maar gelukkig vond je het gezellig :joy:

Maar het feest wat ik nu ga houden is veel groter, ofja er komen meer mensen

1 like

@Koffiekopje jaa komt wel goed hopelijk. Thnx voor je reactie!

Wel heel leuk. Komt vast goed!!

@MadameMignon ik vind eigenlijk dat je het niet helemaal kunt maken om het af te zeggen maarrr het is jouw leven en ja ik vind wel dat als je nu de kans hebt om een maand op reis te gaan je die kans ook moet pakken. Maar als je die kans over een jaar alsnog hebt zou ik het weer niet doen.

2 likes

Ze heeft toch haar vakantie nog niet geboekt? Dus het is niet dat ze die ‘af moet zeggen’. Daarnaast heeft die vriend van haar wel al vliegtickets geboekt, die kun je niet zomaar even annuleren om vervolgens een weekje later te gaan.

4 likes

:pensive::heart:

1 like

@MadameMignon
Same!

1 like

Ik ga binnenkort twee nachtjes weg maar ik twijfel nog: Aken of Maastricht (ik kom zelf uit België trouwens)?
Basically willen we gewoon lekker eten, rustig door straatjes struinen (mooie alliteratie), museum doen, misschien wat shoppen, maar als we in de buurt een mooie natuurwandeling kunnen doen is dat ook meegenomen.

• Maastricht
  • Aken

0 stemmers