Wat je even kwijt wilt #9

Aaah eindelijk mijn scriptie gehaald!
Was nooit gelukt zonder de tijdelijke ban, @Lula :smile:

74 likes

Ik hoorde net een gek getik en ik zat mezelf helemaal gek te maken dat het een muis was. Het leek uit mijn tas te komen en toen heb ik aan mijn moeder gevraagd of zijn mijn tas wilde leegmaken. Was het een flesje spa met bruis waar wat geluid door de prik van af kwam :roll_eyes:

7 likes

Net Before we go gekeken en het einde is zo onbevredigend.

Hahaha ik had dit precies net met een blikje cola. Ik hoorde een geluidje heel dichtbij en ik heb last van muizen. Dus ik dacht meteen: neeeee hoezo zitten ze ineens zo dichtbij en WAAR DAN? Bleek het de cola in mn blikje te zijn. Godzijdank.

3 likes

@Vloeistof Ik heb dit altijd met een thermoskan of thermosbeker. Dan sta ik opeens doodsbang stil in m’n huis proberen dat vage geluid te lokaliseren.

3 likes

Duurt nu nog maar 20 minuten maar vet interessant op programma op Nederland 2 over neanderthalers. Voor mensen die dit boeiend vinden misschien de moeite waard om terug te kijken.

vreselijk net een miscommunicatie met de gozer met wie ik date, sta ik te wachten op het station in zijn stad, zit hij zelf 40 minuten verderop … ja hoi, daar ga ik niet op wachten :neutral_face:

Lula - Admin, voor al uw tijdelijke bans

Haha thanks, zit echt schaamteloos te vreten hier. Tijd van m’n leven.

1 like

Eigenlijk zou ‘dicktator’ een heel passende nieuwe spellingswijze zijn.

10 likes

Flauw

Edit: @Nescio kunnen we even democratisch stemmen over een passende titel voor Lula?

2 likes

:facepalm:

Serieus kunnen we even janken dat het 24 graden is in oktober, in de herfst, en dat ik nog bezweet raak als ik buiten in de zon loop. Ik wil truien sjaals jassen en booties echt tyfusklimaat

20 likes

Gefeliciteerd :smiley:

Je had haar in je dankwoord moeten vermelden. :stuck_out_tongue:

2 likes

Lieve Njime,

Denk je ook een beetje aan jezelf :kissing_heart:. Heeft die persoon de juiste professionele hulp / kan terecht bij de juiste instanties etc. ?

2 likes

Ah lieverd! Je mag huilen he, lucht misschien wel een beetje op! Knuffel voor jou en voor degene waar je je zorgen om maakt <3

1 like

@anon808047 Gefeliciteerd!!!

1 like

Zo net nog even een pax kast uit elkaar gehaald. Dit weekend in totaal 3 kasten uit elkaar gehaald en veel opgeruimd. Ideaal :muscle::muscle:

6 likes

Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar ik zou gewoon proberen zoveel mogelijk zinnen zelf te maken in het Engels, hoe simpel ook. Google Translate is niet ideaal maar ik snap dat dat voor jou wel handig is, ik zou aanraden om uit Engelstalige teksten (die ongeveer hetzelfde opgebouwd zijn als het paper dat je moet schrijven) zinnen naar het Nederlands te vertalen via Google Translate om te kijken of die zinnen overeenkomen met wat je wil zeggen. Dan kun je best wel wat standaard zinnen letterlijk overnemen en weet je meteen dat die in correct Engels geschreven zijn.

Ja deze week nog meer van die onzin :frowning: