Jeeetje wat klote zeg. Je moet je maar vasthouden aan het idee dat het ‘snel’ is gegaan en jouw kat dus niet kang heeft geleden… heel veel sterkte en ik heb geen idee hoe mensen dit doen.
Yes! Wat fijn! Na zo’n nare periode daar wonen is dot je gegund. Hopelijk verloopt alles lekker snel en soepeltjes
Wat lief, dankjewel!!
Dat zijn de fijnste dagen wat mij betreft
Gefeliciteerd!!
Hadden we nu maar handtekeningen he: Lula, voor al uw tijdelijke bans.
(En nee, handtekeningen zijn niet mogelijk)
Ik hoorde net een gek getik en ik zat mezelf helemaal gek te maken dat het een muis was. Het leek uit mijn tas te komen en toen heb ik aan mijn moeder gevraagd of zijn mijn tas wilde leegmaken. Was het een flesje spa met bruis waar wat geluid door de prik van af kwam
Net Before we go gekeken en het einde is zo onbevredigend.
Hahaha ik had dit precies net met een blikje cola. Ik hoorde een geluidje heel dichtbij en ik heb last van muizen. Dus ik dacht meteen: neeeee hoezo zitten ze ineens zo dichtbij en WAAR DAN? Bleek het de cola in mn blikje te zijn. Godzijdank.
@Vloeistof Ik heb dit altijd met een thermoskan of thermosbeker. Dan sta ik opeens doodsbang stil in m’n huis proberen dat vage geluid te lokaliseren.
Duurt nu nog maar 20 minuten maar vet interessant op programma op Nederland 2 over neanderthalers. Voor mensen die dit boeiend vinden misschien de moeite waard om terug te kijken.
vreselijk net een miscommunicatie met de gozer met wie ik date, sta ik te wachten op het station in zijn stad, zit hij zelf 40 minuten verderop … ja hoi, daar ga ik niet op wachten
Lula - Admin, voor al uw tijdelijke bans
Haha thanks, zit echt schaamteloos te vreten hier. Tijd van m’n leven.
Ik heb al een paar keer gepleit voor ‘Dictator’. Maar mag telkens niet.
Eigenlijk zou ‘dicktator’ een heel passende nieuwe spellingswijze zijn.
Nee, de regel is dat de ‘staff’ vaste titels heeft. Om het helder te houden voor iedereen. Die regel heb ik zelf voorgesteld