Denk dat het alsnog laten checken wel leerzaam kan zijn! Misschien kan je dan bepaalde foutjes/gekke formuleringen voorkomen in een volgende tekst.
Haha ik zal je in mijn dankwoordje opnemen
Edit: zie nu @anon18202522 haar reactie pas hahaha
Vorige week was de laatste aflevering!
Oh lekker goed opgelet dus ️
Ik wil ook geitjes en een moestuintje maar moet dan eerst nog een leuke man zien te vinden zodat ik kan verkassen naar een omgeving met meer natuur en het liefst buiten Nederland.
Vond je die mbo-opleiding oprecht heel leuk of meer ‘omdat het moet’? Wat vervelend dat je eigenwaarde zo sterk verbonden is met het hebben van een diploma. Ik heb daar ook erg last van en dat heeft zeker wel invloed op mijn keuze gehad om steeds de lat zo vreselijk hoog te leggen dat ik er soms bijna aan onderdoor ging. Heb je wel eens met professionals hierover gepraat?
Om kwart voor 8 vertrokken om kwart over vier binnen, met een half uur pauze. Dat ging best steady, helaas is lopen nu een uitdaging
Wist ik ook niet hoor! Totdat ik dus net dat stomme programma van Gordon zag
Is er eventueel een andere opleiding die je leuk lijkt? Of iets wat je zou kunnen doen als tussenjaar om het volgend jaar nog eens te proberen?
Werkgevers in Nederland zijn vaak wel papiertjesgeil, diploma’s openen vaak wel deuren die anders gesloten zouden blijven en hoe ouder je wordt des te lastiger het toch wordt om een beetje oké betalende baan te vinden zonder diploma. (Al ken ik ook wel mensen die nooit een opleiding hebben afgemaakt en nu bijvoorbeeld een succesvol IT-er zijn of zelf een bedrijfje of dienst hebben opgezet waar ze nu prima van rond kunnen komen. Pas toen ik mijn 3e bachelorjaar in ging, steeg mijn gevoel van eigenwaarde en dat is eigenlijk verkeerd en daarom ben ik een waardeloze raadgever. Eigenwaarde moet je immers niet laten afhangen van dat papiertje zoals een psycholoog zei. Maar ondanks het uitblijven van een ‘passie’ of een duidelijk talent, moet ik wel zeggen dat het mij geestelijk meer rust gaf nadat ik aan een studie was begonnen en redelijke cijfers behaalde. Door deze ontwikkeling steeg mijn eiigenwaarde en had ik het gevoel in ieder geval mijn leven een duidelijke richting op te sturen. En eerlijk toegegveen het was soms best fijn om te horen van docenten of mensen uit het bedrijfsleven dat je iets goed doet. Maar de makkelijkste weg is soms ook niet de beste weg.
Heb je zelf wel voor je duidelijk welke richting je graag op zou willen gaan en wat niet voor je werkte en waarom? Of zijn er bepaalde functies die je leuk lijken en misschien met anderen kijken hoe je daar terecht kan komen?
Altijd
Hoeveel slag heb je in je haar? Denk je dat je er met wat werk krullen van kan maken? Als ik namelijk niks met mijn haar doe is het ook pluizig en met slag, maar als ik er conditioner in doe (niet uitspoelen) en daarna met wat gel de krullen er in knijp, heb ik een flinke bos krullen.
En ik heb geen ervaring, maar ik denk niet dat een krultang helpt tegen pluis, tenzij je dat elke dag wil gaan doen. Ik zou eerst gaan kijken naar haarproducten zoals serum of crème.
Kijken er hier meer mensen naar ‘ik weet wie je bent’ ?
Ik vind het zelf een best spannende/leuke serie
Even heerlijk gebeld met m’n moeder. Ik heb zo een goeie band met haar en koester deze momenten dan ook.
Ja ik! Heb de nieuwe nog niet gezien maar vind het ook tof. Heeel benieuwd hoe het zit. En vind Daan Schuurmans best heel aantrekkelijk voor het eerst
Het weekend is voorbij en ik ben nog steeds moe
Echt hè… Ik wil zo graag leuke dingen doen in het weekend maar uiteindelijk doe ik dan teveel denk ik en ben ik meer moe dan aan het begin
Zit nu idd ook uit te stellen om te gaan slapen, lig in m’n kleren op bed het forum te lezen
Ik heb dit ook. Ik was/maak het nat s avonds en doe het dan vochtig in een knot. De volgende ochtend haal ik die los, borstel het en doe er dan mousse in