Wat je even kwijt wilt #9

Ik zit/zat in dezelfde situatie en ik snap je helemaal. Ik heb zelf het geluk dat ik graag in de zorg wilde werken en daar vaak opleidingsplekken aangeboden worden

1 like

Ik ben ook benieuwd. Iedere week denk ik weer, nu gaan we iets dichter bij de oplossing komen maar dan toch weer niet haha. We zitten trouwens nog altijd niet op de helft vd afleveringen :open_mouth:
En Daan Schuurmans mag er in deze serie inderdaad wel zijn :yum:

Haha zo chill! Dankje, jij ook vast welterusten :blush:

image

16 likes

Is de AD ‘ervarings deskundige in de zorg’ niets? Of zoek je het niet in die richting.

1 like

Ik ben nu al 6 jaar bezig voor mijn diploma en ik moet nog wel langer dan een jaar. Ik heb dus al best wel veel geleerd en ik zou in principe nu gewoon iets moeten kunnen in mijn werkveld. Maar als ik dan met mensen praat die in mijn branche werken, zit ik echt van hooeee de fuck kun je in je eentje zoiets slims creatiefs bedenken. Ik pas gewoon niet in deze branche geloof ik. Bah, wil er gewoon niet meer aan denken want krijg intense stress.

Moest het gewoon even van me af schrijven, want offline houd ik maar een masker op dat deze branche echt wat voor mij is, maar ik schijt 'm eigenlijk 2345379 kleuren.

Seats en sofas ken ik alleen hele slechte verhalen over idd.
Onze hoekbank is van trendhopper

1 like

Pff ik weet soms echt even niet wat ik met de situatie van mij en mijn ex moet. Aan de ene kant vind ik het fijn dat ik hem nu 1x in de 2 weken zie en dat hij dan ook blijft slapen maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ik nu hoop hou voor iets wat misschien nooit maar gaat gebeuren. Moeilijk dit. Ik vind hem nog zo leuk, mweh.

Vandaag met alpaca’s gewandeld met een aantal lieve mede-FF’ers!
Een ervan had ik zo in mijn auto willen stoppen en mee naar huis willen nemen
Wat een schatjes :heart_eyes::heart_eyes:

29 likes

Een alpaca of een ff’er?

23 likes

Ik word blij als ik Skik hoor. :heart:

'k trap de fietse deur 't buulzand hen
op 'n zandpad tussen Slien en Erm
en as ik dalijk eben in Diphoorn ben
dan fiets ik deur
langs Ermerzand goa’k op Veenoord an
Neij Amsterdam en dan langs 't Dommerskanaal
en as ik dan de kassen zie dan fiets ik deur
want ik wul aal wieder ik wul alles zien
de leste mooie dag van 't joar misschien
alhoewel 't met de winterdag ok donders mooi kan wezen
ik wul aal wieder deur noar Weiteveen
want achter op 't veld daor ma 'k graag wezen
a’k hier zo fietse en 't weijt nie slim
dan giet 't haost vanzölf

6 likes

Beide :wink:
Een FF’er ging ook echt mee met mij in de auto

6 likes

Nee indd nog niet op de helft
 soort van frustrerend dat de ontknoping nog niet nabij is haha!

Pff dat is echt kut :frowning: Hoe is het nog gegaan vandaag?

Hmm lastig, weet jij ook hoe hij erover denkt?

Haha ik dacht oprecht even een FF-er. Zat al te denken wie er dan heel schattig zou kunnen zijn :rofl:

Kan niet slapen, weer druk in mijn hoofd :flushed:

Wanneer worden ze eruit gehaald? Hoop voor je dat je er niet veel last van gaat hebben

Ja maar is ook allemaal heel verwarrend haha. Pff.

Hoe denkt hij erover dan? En hoezo is het verwarrend?