Wat je even kwijt wilt #9

Slaap is echt overrated. Ik heb precies 4 uur slaap gehad en ga nu op staan :v:t2:

1 like

Ik lig al een uur wakker in bed terwijl ik kan uitslapen vandaag :tada:

@HvO, SUCCES VANDAAG met je nieuwe job! :tada:

1 like

Ik voel mij zo tering beroerd. Ieder uur wakker geweest, omdat ik zoveel oor -en keelpijn heb. Steeds warm en koud en echt overal spierpijn. :sob::sob::sob:kan echt wel huilen. Kan ook echt niet thuis blijven, want vrijdag ook al naar huis gegaan ivm migraine.

Ik heb zo geen zin om te gaan werken. Krijg amper mn ontbijt naar binnen.

Ik heb gisteren een bod op een huis gedaan en ben zo zenuwachtig.

Ben bang dat mn bod niet hoog genoeg is door de vele interesse maar heb gekeken naar wat ik financieel kan. Vind het zo spannend.

9 likes

Spannend! Ik ga voor je duimen :blush:

Oke ik ga mij toch maar ziekmelden op werk. Heb nu al kleffe handjes (oke, ook van de koorts maar ook van de spanning voor het ziekmelden). @monkeyslut als je je zo slecht voelt kan je toch beter even uitzieken. Anders heb je ook nog kans dat je andere mensen etc. aansteekt. Beterschap !:four_leaf_clover:

Eigenlijk toch stom he dat de meeste mensen het zo lastig vinden in zich ziek te melden, terwijl ze echt ziek zijn. Wel vervelend dat ze niet opname, maar je hebt ze in ieder geval geïnformeerd. En wel echt je rust pakken vandaag he

2 likes

Beterschap @monkeyslut en @FrozenFlame

En geloof me, ziek melden is altijd beter dan halfgebakken aan het werk zijn. Niemand is dan echt productief :kissing_heart:

2 likes

Ik droomde dat ik ineens voor de rest van de maand nog 5 euro had, en dit is wel eens zo geweest en de droom was zo realistisch, dat ik meteen na het wakker worden m’n bankrekening even moest checken.
Gelukkig meer dan 5 euro, maar het voelde echt even heel verwarrend

2 likes

Ik zit tegenover twee puberjongens in de trein die heel cool zitten te doen tegen elkaar en allemaal straattaal uitslaan, maar net vroeg die ene ineens aan de ander: hoe gaat het eigenlijk met je zieke oma, vind het echt rot voor haar en jou en je familie <3 lief

46 likes

Ik word binnenkort medebestuurder van de familie BV :grin: De echte winst komt pas over 2 jaar als ik actiever diensten ga aanbieden, maar dit klinkt al zo vet

24 likes

Ik mis een aanmeerplaats voor mijn diepzeeduikboot. :thinking:

2 likes

Ja! Vaak zoeken bedrijven gewoon stagiairs. Je hoeft dan niks met je opleiding te regelen.

1 like

Ah wat rot :frowning: Ben je nu lekker thuis? Beterschap! :heart:

1 like

Aan instagram te zien heb ik een hele mooie zonsopgang gemist :joy: wel lekker uitgeslapen

2 likes

Jawel?

Ik ben de karwei en ikea gaan volgen op instagram en heb nu al vier volgverzoeken ontvangen van klusbedrijven. Hoe kunnen zij zien dat ik de karwei en ikea ben gaan volgen?

Dan moeten ze dat dus om de minuut refreshen ofzo want volg ze sinds een kwartier haha