Wat je even kwijt wilt #9

Vegetarische lasagne of lasagnette. Kun je ook van te voren maken en als het bezoek er is alleen nog afbakken id oven

2 likes

Couscous met aubergine/courgette uit de grill(pan)? Met feta, en uitje erbij, falafel enzo?

1 like

Met gevaar voor eigen leven :full_moon_with_face:

2 likes

Mag vlees wel?
Dan heb ik nog een lekker oven gerecht waar ik dan even een foto van zal maken.

1 like

Ja vlees mag!

Klinkt als mijn haar! Het helpt al om een olie te gebruiken. Stijltang kan ook, maar na een regenbui of hoge luchtvochtigheid ontploft je haar weer.

Sinds ik de serie Outlander heb ontdekt zou ik zo graag naar de Schotse hooglanden gaan. Het ziet er zo mooi, rustig, mystiek uit. Heb er een fascinatie voor ontwikkeld.

10 likes

Ik doe zelf nog wat teentjes knoflook los in de ovenschaal.
Best makkelijk en heel lekker haha

Samenvatting

2 likes

Ben het helemaal met je eens hoor! Ik ben van plan om het eerst nog met hem erover te hebben. Op het moment zelf stond ik nogal perplex en heb ik niet echt aangegeven dat ik de opmerking niet vond kunnen.

2 likes

Kon de laatste tijd echt niet productief zijn voor school. Tot ik daar echt helemaal klaar mee was en nu zit ik in de bieb in de stad te werken en het gaat zo lekker! Dit moet ik vaker doen

5 likes

Dank je!!

1 like

Dat is het. Zo jammer vind ik!

1 like

Ik had nog zo’n mooie afgelopen week. Ik vertelde aan een vriendin dat ik Pfeiffer heb. Toen zei ze dat je dan toch heel moe bent. Dit bevestigde ik en toen zei ze: ‘Oooh dan heb ik al een jaar pfeiffer, want ik ben al een jaar zooo moe!’ Ok.

Oké nu heb ik genoeg geklaagd, want er zijn ook heel veel mensen in mijn omgeving die wel normaal zijn <3

4 likes

Of ik nog snel even wat dingen kan oppakken voordat ik vakantie heb. Euh NEE :slight_smile:

Ik heb het zo druk met mijn master en nu heb ik helemaal geen tijd om het forum bij te houden :sob::sob::sob: en ik zag net iemand in teenslippers en korte broek fietsen dat was wel raar

3 likes

Voor het forum maak je tijd

10 likes

Je hebt gelijk :slightly_frowning_face: ik zal beter mijn best doen

3 likes

Mijn vriend is boos op Nick jr omdat ze op de reclame zeiden “elke dag om 11 uur nieuwe afleveringen” en dat ze er niet bij zeiden dat het om 23.00 ging. “WELK KIND IS ER DAN NOG WAKKER?!1!!”.

Haha ik ga helemaal stuk om deze buitensporige boosheid om een tekenfilm. Oh jee, hij gaat een brief sturen :joy:

35 likes

Op mijn vrije dagen ben ik echt zo futloos. Ik wil echt niks anders doen dan in bed liggen eigenlijk.

1 like

Na een week lang strompelen toch maar eens langs de huisarts want misschien is er toch wel iets gebroken in m’n voet
 feestje :no_mouth:

1 like