Wat je even kwijt wilt #9

Daar hebben zij apps enzo voor.

3 likes

Ik zou vandaag vrij zijn, ben ik echt bijna nooit op maandag. Gisteren appte een collega of ik anders evt wat van haar over zou willen nemen maar ik heb terug geappt dat ik helaas nét wat had afgesproken. Is helemaal niet waar, ik lig nog gewoon in bed en het enige wat ik vandaag wilde doen was volleybal kijken :sweat_smile:

18 likes

30 likes

Twee weken terug heb ik bloed geprikt en daar kwam uit dat ik Pfeiffer heb. Ik heb me hier geen één keer ziek voor gemeld bij mijn bijbaan.

Nu vroeg mijn baas afgelopen weekend hoe het met me ging. Dus ik heb uitgelegd dat ik er echt wel moe door ben en heel veel last heb van mijn keel. Zei hij: ‘Je praat jezelf wel ziek hù?’ Dus ik zei: ‘Jij vroeg er toch naar?’ Toen lachte hij het wat weg en begon hij te praten over dat er heel veel mensen in zijn omgeving moe en ziek zijn. Hoef echt geen medelijden van hem, maar vond het zo stom dat hij deed alsof ik er de hele tijd over praat/zeur. Terwijl ik er echt uit mezelf niet over begin.

10 likes

Mweh er begon ruimte tussen mijn kies en de vulling te komen maar heb het laten fixen en heb weer korting gekregen omdat ik skeer ben. Mijn tandarts. :heart:

4 likes

Dit soort opmerkingen kunnen echt niet. Kun je het hogerop aangeven? Dit is gewoon ontkenning van je ziekte en echt totaal niet netjes.

6 likes

Ik heb het antwoord ook nog niet gevonden hoor, je bent niet alleen! Heb straks half 7 tentamen en heb de afgelopen 4 dagen niets uitgevoerd dus zit nu wel echt even goed te leren (muv nu dat ik even op het forum zit en zo ga ontbijten) maar niet dat ik alles heb verspreid over de afgelopen dagen
nee hoor
 Hoop dat je nog aan je lijstje toekomt :grin:

1 like

Ik heb serieus spierpijn van het meesjouwen van 20L potgrond op de fiets gisteren. M’n arm doet pijn.

omg wat onprofessioneel zeg.

af en toe lees ik hier verhalen over bazen waardoor ik denk: my god, hoe hebben zij ooit die functie kunnen krijgen?

13 likes

Bizar.
Ook altijd zo verbazingwekkend als mensen een vraag stellen en dan niet luisteren.

Ik vraag wel eens aan iemand in mijn omgeving: en ben je nog blij? Of: en hoe voel je je?
Áltijd is de reactie super verbaasd terwijl ik dan denk: wees blij dat ik het vraag want ik wil echt horen hoe het met je gaat, in tegenstelling tot veel andere mensen die het gewoon bedoelen als: hĂ© what’s up?!

4 likes

Hilfeeee.

Ben mega inspiratieloos.
Morgen moet ik eten maken voor 4 personen. Er mag geen champignons, rode bieten en boerenkool in zitten.

Jullie goede ideeën??

Vegetarische lasagne of lasagnette. Kun je ook van te voren maken en als het bezoek er is alleen nog afbakken id oven

2 likes

Couscous met aubergine/courgette uit de grill(pan)? Met feta, en uitje erbij, falafel enzo?

1 like

Met gevaar voor eigen leven :full_moon_with_face:

2 likes

Mag vlees wel?
Dan heb ik nog een lekker oven gerecht waar ik dan even een foto van zal maken.

1 like

Ja vlees mag!

Klinkt als mijn haar! Het helpt al om een olie te gebruiken. Stijltang kan ook, maar na een regenbui of hoge luchtvochtigheid ontploft je haar weer.

Sinds ik de serie Outlander heb ontdekt zou ik zo graag naar de Schotse hooglanden gaan. Het ziet er zo mooi, rustig, mystiek uit. Heb er een fascinatie voor ontwikkeld.

10 likes

Ik doe zelf nog wat teentjes knoflook los in de ovenschaal.
Best makkelijk en heel lekker haha

Samenvatting

2 likes

Ben het helemaal met je eens hoor! Ik ben van plan om het eerst nog met hem erover te hebben. Op het moment zelf stond ik nogal perplex en heb ik niet echt aangegeven dat ik de opmerking niet vond kunnen.

2 likes